|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmz dat vind ik wel meevallen hoewel ik warcraft2 singleplayer stukken beter vind qua quests en moeilijkheidsgraad. Warcraft3 singleplayer is te gelikt naar mijn mening. Multiplayer is ie wel weer erg goed. Ik vraag me trouwens af of er ooit nog een spel komt wat qua gameplay multiplayer kan tippen aan starcraft. Starcraft Ik vraag me af of ik Frozen Throne wel ga kopen ik ben niet echt kapot van Warcraft III (soweiso van zeer weinig spellen tegenwoordig) |
|
Doet iemand diemod van Halflife Natural selection nog? Ik wil hem wel uitproberen maar wat is de bedoeling etc.? Starcraft |
|
Laatste tijd weer beetje aan het Counter Strike'n |
|
Ik speel niet zo vaak spelletjes GTA vin ik wel leuk en ben een beetje verslaafd aan Heroes of might and magic |
|
Hij is toch behoorlijk oud alweer, maar nog steeds super: RUNE Lekker trollen, orcs en undead afslachten met bijltjes, hamers en zwaarden FREEZE |
|
quote: zoals elke RPG ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Is geen RPG is gewoon rondlopen ende hakken met wapens van overdreven formaat |
|
Wat banaal Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Niemand Wolfenstein Enemy Territory? |
|
quote: Mooi he . Hij is met kazaa wel te vinden geloof ik |
|
quote: Wat dacht u van CampusSLET Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: volgens mij is Rune daar nog niet overheen gegaan |
|
Ik ben momenteel nogal verslaafd aan GTA ViceCity. |
|
Weet iemand nog een leuke RPG ala Diablo of zo? |
|
Morgen op de rommelmarkt lekker op Nintendo 8 bit spellen jacht Wil ook dolgraag een Nintendo 64 hebben Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Diablo II! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hehheh, dat doe ik ook altijd op rommelmarkten, ik vind het ook heerlijk om dan te rommelen in die ouwe c64 teepjes en andere ouwe soft- en hardware. Oud Vuil. |
|
Heeft er iemand een CDkey voor Diablo II? [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 14-06-2003 10:53] |
|
Ga lekker een classic versie van Diablo II en de uitbreiding kopen ... kan je bij de meeste nederlandsche onlinewinkels wel bestellen voor weinig. Ikzelf ben best wel verslaafd aan D2:LoD online. Als je een game zoals Diablo II zoekt, moet je bij Evil Islands wezen. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: now downloading |
|
Gothic 2 is uit, gister ofzo. Iemand ermee bekend? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
POSTAL has been banned in the following countries: Australia Brazil Germany Singapore New Zealand Taiwan United Kingdom ___ _______ Wat heerst dit spel toch |
|
quote: In Amsterdam zit een enorm gave winkel met allemaal oude consoles, dus mocht je zoektocht geen resultaat hebben kun je altijd daar nog een keer kijken. |
|
kick* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |