|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah ok, dan moet ik ook maar eens langs een dynabyte Ben erg benieuwd naar het spel, alleen het 3d zal ff wennen zijn. Ik weet nu trouwens hoe ik een spel op moet starten in de 256 kleuren modus (dank u P-L) maar helaas wordt het scherm nu zwart met een beetje wit en valt het nog steeds niet te spelen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik zweer bij Metal Gear Solid 2 Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Wacht nog steeds op Soul Calibur II voor de Cube. Kwam ergens eind september uit. dood |
|
Heeft iemand enig idee ofdat de Deluxe Edition van Battlefield 1942 al uit is? |
|
|
|
quote:dat vind ik dus net nix. ik snapte er geen hol van. t schijnt dat het behoorlijk veel tijd kost om het spel onder de knie te krijgen. tis gewoon de mooiere verzie van Gangsters en daar vond ik ook al geen reet aan wel leuk als je van diepgaande strategy games houdt REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ik wil Mortal Kombat 5! Heeft iemand em? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Op dit spel zat ik lang te wachten en nu is het uit. Maar het krijgt nog maar matige recensies. http://www.gamespot.com/pc/strategy/republictherevolution/review.html Nou zeggen recensies niet altijd alles, maar om er meteen al 50 euro aan uit te geven... |
|
quote: nog niet (bessat die op PC?) Ander vraagje: ik krijg deel 4 wel geïnstalleerd onder XP, maare het spul vertikt het na twee seconden om op welke commando dan ook te reageren, vrij frustrerend dat. Iemand een idee wat dat kan zijn? (het spel loopt niet vast, de knoppen werken gewoon niet meer) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Denk dat het toch aan XP ligt, ik raad je aan om wat rond te kijken op internet over mortal kombat 4 + XP. dood |
|
ik heb over paardagen ffxi :D is wel japans maar ach ik hoop wel dat ik online kan |
|
quote: Zal k straks es doen, als dat niet helpt gooi k em nog es op de bak met Win98 thuis...maar dat deed ook vreemd,ik geraak er wel... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Call of Duty, de Mohaa opvolger! Meer sfeer en nog realistischer. XIII, cell-shaded shooter met comic look. Erg leuk om te spelen en het doet me veel aan Goldeneye denken, top! dood |
|
damN! heb je dat spel al dan?? btw, Gister Golden Sun 2 gekocht!! ben heeeeel benieuwd |
|
quote: Nee heb hem nog niet, wel de demo! Speelt erg lekker op de pc, heb zo mijn twijfels voor de cube. Lijkt me namelijk irritant spelen met een controller, kut richten. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 20-09-2003 14:14] dood |
|
Timesplitters (2) speelt anders heerlijk met joypad!! net als metroid en andere shooters op de cube.. |
|
Inderdaad, timesplitters speelt heerlijk. Laten we hopen dat XII ook heerlijk speelt met controller... Wanneer kwam Soul Calibur II nou uit, ergens in september toch? dood |
|
quote: Soul Calibur II is al uit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Er zal nooit een spel worden ontwikkeld wat Transport Tycoon kan overtreffen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ook voor de cube? dood |
|
quote: wtf moet je met een gaycube. PS2 en Xbox voor zover ik weet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
net call of duty gedowned, wordt nu geinstalleerd op m'n game peecee. ben benieuwd. http://www.callofduty.com Oud Vuil. |
|
oew, mensen die medal of honor gaafh vinden, vinden dit spel ook erg gaafh vinden. Oud Vuil. |
|
Ik speel nu een online spel genaamd Thesa. Niet erg leuk, maar wel verslavend. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |