|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Klopt, spellen zijn zeker duur. Daarom koop ik ook alleen RPG's als ik spellen koop, daar ben ik tenminste een tijdje zoet mee Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik koop alleen discount (Morrowind voor 2 tientjes bijvoorbeeld...wel een tijd terug) en dan ook hoogstvoornamelijk alleen RPG's |
|
koop eigelijk nooit spellen heb er laatst alleen wel 3 gekocht voor 10 euro op de hcc (animaniacs splatball , messiah, creaturesIII) maar meestal download ik ze maar laatste tijd speel ik eigelijk alleen nog tactical ops http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Wanneer komt die Fucking DOOM3 nou eens. Ik wacht al sinds het bekent werd dat ze 'm gingen maken....jaren geleden. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
jah, doom 3. tijd voor een nieuwe pc. hoe zit het dan met de sims2, vraagt m'n vrouw. Oud Vuil. |
|
quote:ik gok op vertraging... |
|
Zo, vandaag even Joan Of Arc demo gedownload. Ziet er best goed uit, en prachtige achtergrondmuziek! Heeft iemand dit spel (demo) ook? changed to 'ouwe' |
|
hoe is dat spel XIII ? ik heb een paar strips van die gast... das wel enorm vet... maar hoe is het spel? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Vet Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: september 2004 en nu mar hopen dat ie dan niet hopeloos 'verouderd' is This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
half-life 2, april 2004 quake 4, endless story....... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Wie kent Severance blade of darkness?? is al een vrij oud spel, maar zeer bruut. hack & slash met een heerlijke gore mode(dus een lekker smerig kill festijn ) Heb em weer op m,n hd staan, hij is nog te koop in aanbiedingenbakken enzo, zeker een aanrader This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: Heel tof maar op een gegeven moment begint hij wel te vervelen. De gore in het spel is idd goed I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ah, dat spel heb ik ook, nog goedkoper uit die aanbiedingbakken, omdat m'n vrouw bij intertoys werkt. voor weinig leuk, maar ik had er ook niet meer voor willen betalen. Oud Vuil. |
|
sorry, de 666ste post, ik moest gewoon. Oud Vuil. |
|
Heeft iemand nog aanraders voor de nintendo 64? (Pas aangeschaft ) Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Mario Kart natuurlijk, hoewel die op de Super Nintende onovertroffen blijft [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 06-01-2004 12:28] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ja die moet ik ook hebben en natuurlijk de beste 3d platformer ooit, mario 64 Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Mario Tennis, Zelda: Ocarina of Time. |
|
STALKER zal ik nog maar eens noemen, GOTY 2004. Mark my words! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost Maar wel nog tot September wachten... |
|
Ben op dit moment Empire Earth aan het spelen, wat een topspel |
|
Yeay diablo 2 plus add on bij Bol gekocht voor 30 euro !! |
|
Die hadden ze hier ook bij de platenzaak voor zo weinig erg tof spel!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |