|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: abn is Algemeen Bekend Nederlands quote: Dit slaat weer werkelijk nergens op quote: Please, for crying out loud, stop those fucking smilies on this forum quote: Feitelijk gezien... ja.... Don't touch me. I'm evil. |
|
ABN=Algemeen Beschaafd Nederlands hoor hmmm verdere toffe games...iemand nog aanraders in het RPG genre? |
|
quote: moest dat nou? Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: ehhh op ps2 shadow hearts wel oud al maar ik zou als ik jouw was ff sparen voor septemeber dan komen breath of fire 5 en unlimited saga en nog een paar rpgs maar als juh rpgs zoekt kan juh beter ff op www.rpgamer.com kijken daar staan veel release dates en screenshots en filmpjes van games dan ken juh zelf kijken is altijd beter dan dat iemand allemaal namen opnoemt [Dit bericht is gewijzigd door element op 10-08-2003 19:05] |
|
quote: het word al beter als je "juh" nou nog in "je" veranderd Don't touch me. I'm evil. |
|
De nieuwe Prince of Persia word ook wel vet denk Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Wordt ie weer in 2D dan?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nee 3D, maar het spel word door een ander team gemaakt dan de vorige 3d versie. Die was echt klote. Dees word zeker gaaf Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Pfff.... Als het in 3D is is het IMO gewoon géén Prince of Persia. Kan wel een leuk spel zijn voor de rest natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ben nog steeds verslaafd aan Legend of Mir 3. Ik speel op een gratisch server, dus registreren bij het forum, client en updates downen, installen, account aan maken en spelen Legen of Mir 3 is trouwens een gave online rpg. zie: www.mir.citymega.net [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 10-08-2003 19:33] |
|
quote: hmmm van wat ik had gezien zag het r wel leuk uit jah ^^ maar enige probleem is dat ik niet zo goed ben ik zulke spellen |
|
quote: Inderdaad! dood |
|
de coolste spel ooit komt hunter x hunter 1 van de beste animes en manga komt weer een spel van en dit x op de ps2 :D ik heb m ook op de psx ^^ niet zo veel gespeeld ik ken geen japans jammer genoeg maar dat spel word bruut nu nog hopen dat ie in europa gereleased word ^__________^ |
|
Ben aan et wachten op de nieuwe Legacy of Kain: Defiance Als goed is komt ie deze herfst uit |
|
quote: Jezus christus! Nu word ik echt gek van je gezeik!! Je lult alleen maar in dit topic, je misbruikt de smilies als geen ander (want dit gaat ECHT te ver), er is moeilijk wijs te halen uit je berichten, alsjeblieft doe er wat aan Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: sorry hoor was vergeten die site te pasten http://www.gamekult.com/tout/jeux/fiches/J000009638.html bij deze dan |
|
quote: ja, heb em al uitgespeeld. Dan weliswaar een beta, maar hij is zo goed als bug vrij Kan je alvast vertellen dat hij zeker de moeite waard is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Je muis heel gebleven? Of weet alleen ik muizen te slopen tijdens het spelen van een Jedi? |
|
quote: Die word zeker uber vet Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ik heb wel een tijdje d2:lod gespeeld maar werd een beetje saai ff wachten totdat 1.10 uitkomt heb van t weekend the frozen throne uit gepspeeld heeft me wel een paar dagen vermaakt wel cool spel *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
wie speelt r hier q3a ? ik ben weer erg intensief aan het spellen i kick ass :D speel het nu al 1jaar bijna ^^ me nick is daar ook element [Dit bericht is gewijzigd door element op 12-08-2003 0:49] |
|
kweek3 is pantoffelgeweld Speel UT , en geen Kweek3Arena: Unrealtournament 2003 (mod) Anders probeer Mohaa{SH} eens op onze server... |
|
quote: heb Mohaa niet meer en UT heb ik niet |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |