|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb Metal Gear Solid 2 binnen een week uitgespeelt Kan ie weer de kast in en stof verzamelen, wanneer komen er weer games met hetzelfde levensduur als Doom, Super mario world, Donkey kong country, Zelda... Met die spellen was ik maanden bezig [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 28-05-2003 21:56] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Hoe zit het eigenlijk met Half-life 2 ? |
|
Binnekort Blade of Darkness maar eens opnieuw, en fatsoenlijk aanvatten...da's nog eens wat anders dan al dat gedoe met het grootst mogelijke kanon. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Het stand alone spel Wolfenstein: Enemy Territory is nu gratis te downloaden op diverse sites. Het is een multiplayerspel zoals Counterstrike. |
|
quote: doom, super mario world, maanden bezig. Wat een onzin, doom was je zo mee klaar, SMW was niet bijster groot. Het is maar net hoeveel tijd je eraan besteed "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: October toch? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Medal of Honor was ik opzich ook nog wel een tijdje mee bezig maar nu zaten er ook perioden tussen waarin ik niet speelde. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik had MGS 2 in 14 uurtjes uit... Spel houd de tijd bij... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: ja klopt ongeveer wel. Volgens Avault: 30 September "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Op welke engine gaat ie trouwens lopen? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Source, hun eigen gebouwde engine waar ze al JAREN! mee bezig zijn geweest "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
heeft iemand die trailer van 250 mb al gezien??? (ik kon geen goede mirror vinden) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
heb er 1 van 600mb, heersende kwaliteit Zoek op fileplanet naar een mirror [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 29-05-2003 13:26] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik speel nu Vice City (wel op een resolutie van 640x480). Hij is erg gaaf en hij loopt ook stukken beter als de pc versie van GTA3. Op motors rijden is cool maar wel irritant soms, zelfde geld voor het vliegen in een helicopter. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 30-05-2003 9:56] |
|
hmmm vietcong is koel. rainbow six 3 ook. euh ja. eigelijk zijn de meeste tactical shooters van deze tijd wel de moeite waard. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Ik vind tac. shooters niks aan! Ik zit liever gelijk midden in de actie Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Eh, die bedoelde ik dus *zoekt* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: idd Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ghost Recon vond ik wel heersent! Tactische shooter en dan in het veld tactiek bepalen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Heb gisteren Vice City gespeeld - is errug goed! Verder Freelancer en rise of nations Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
Ik in mijn voorraadkamer. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik zit nog vurig te wachten tot de upgrade van Warcraft 3 uitkomt; Frozen Throne. Vond Warcraft altijd al gaaf en 3 is (mede zijn geweldige units en mooie verhaallijn) gewoon de beste! Zijn er nog meer Warcraft fanaten hier? some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Vind warcraft2 stukken beter, maar kan WC3 ook prima waarderen, het mist alleen iets aan de gameplay, weet niet wat het is.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Speelt er hier iem. Medal of Honor online? Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |