|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Woohoo! Het was al een gerucht dat een tijdje de rondte deed... maar nooit gedacht het echt zou gebeuren! FREEZE |
|
quote:Jaja, mij ook hoor... Maar het was de bevestiging die ik nodig had *dag is weer goed* FREEZE |
|
weer alleen voor die K*T playstation snap dat niet gta was altijd al een groter succes op de pc dan op de ps2. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Pardon? Ga je mond spoelen! quote:In hoeveelheid mensen die het spel spelen of in verkopen? Maakt op de PC nogal een groot verschil. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
beide(meen de verkoopcijfers ooit eens gelezen te hebben)en de verkoop en de hoeveelheid mensen die dat spel kopen op de pc zou ook wel stijgen als deze gta een multiplayer heeft Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ze zullen vast wel weer een pc versie maken netzoals met vice city. Denk niet dat ze zo gek zijn om die markt te laten liggen. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Ja, het is gewoon een exclusive voor bijvoorbeeld een half jaar ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Sony biedt gewoon heel veel geld, want ze willen ps2's blijven verkopen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: www.pcmedia.nl daar hebben ze een verzamelbox te koop! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Gister FFX-2, ik barstte in lachen uit toen ik het openingsfilmpje zag, tsjongejonge.. Ben nog druk bezig met Morrowind, dat spel verveelt me nooit. dood |
|
TrackMania, tof spel! Alleen jammer dat ik niet alle levels kan spelen (loopt vast) |
|
Nog mensen hier die Halo hebben? En zo ja, draait dat spel altijd zo ontzettend kut en traag enzo? Unreal 2004 drai ik in 1280*1024 soepel, maar Halo hapert al in 800*600. Heb een RAdeon 9600 Pro btw. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nope het is bekend dat dat spel enorm kut loopt op zelfs nog snelle systemen.. dood |
|
A realy cool game is freelancer where you can cruise trew the darkness of space I am cruising in space and the darkness Rocks straight trew my head |
|
ja Freelancer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Zwijg! Of spreek Nederlands. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 09-03-2004 19:49] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ten 1e: welkom! Ten 2e: Dit is een Nederlands forum Ten 3e: ALS je dan Engels spreekt...het is "threw" Ten 4e: Freelancer heerscht op zich best hard ja! Nog meer mensen hebben dit gespeelt hier? |
|
ben een jaar geleden verslaafd aan dat spel geweest tot ik het uitgespeeld had en de multiplayer bij mij niet werkte ivm met mn kabel modem Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Als je mensen gaat verbeteren, doe het dan goed. Het is nl. through. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb de demo van Splinter Cell : Pandora Tomorrow gespeeld. Tering, het is nu nog beter geworden! Nu blijft het niet voor altijd donker en de bewakers hebben nu zelfs zaklampen bij zich! [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 09-03-2004 20:00] dood |
|
vrijdag RE:CVX |
|
quote: "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ken iemand nog vette RPG's? Behalve Morrowind natuurlijk! dood |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |