|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De community zuigt over het algemeen, veel mensen die je monsters/geld/items afpakken en die nieuwe spelers doden. Maar er zitten ook veel ex bmc spelers conquerer te spelen, waaronder 4 voormalige gamemasters. Nog een andere leuke mmorpg is Mu online, hij doet me denken aan de ouwe ultima 8 (pagan) kwa sfeer. Erg duister, alleen zijn de graphics niet de beste. |
|
Ik ben momenteel Resident Evil 1 op de Gamecube aan het spelen. Tering wat gaaf! Ik heb jaaaaaaaaaaren niet meer gegamed maar er is wel het e.e.a. veranderd |
|
speel tactical ops stom schietspel online tegen anderen die het veel beter kunnen http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
DIABLO II 1.10 is uit!! this user is dead |
|
Mijn fav. games zijn op dit moment: Medal of Honor Allied Assault No one Lives Forever 2 Star Trek Elite Force 2 En ik hoop dat Half life 2 snel uitkomt! |
|
heb net max payne 2 voor pc gekregen, ben benieuwd! Oud Vuil. |
|
Oh, heb je Unreal 2 al uitgespeeld dan??? |
|
quote: Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb Halo ook geinstaleerd, maar dat draait niet lekker. |
|
Transport Tycoon!!!!!!!!!! (ik verlies altijd: 1970 en nog maar 100000 pond |
|
Pauze drukken, dan ff kijken of je iets ziet staan wat veel kan opleveren... (Ik zelf gebruikte altijd veel treinen)Als er 1 nieuw bedrijf komt meteen 75% opkopen... Leen desnoods maar wat geld... Als ze enigzins zijn uitgebouwd weer je aandelen verkopen... |
|
quote: Ik druk pauze, ik bouw gewoon te veel, te vlug toch merci, ik zal het es proberen |
|
quote: , echt niet. mijn vooruitgang vwb unreal 2 is minimaal. ben veuls te druk geweest met m'n 2 nieuwe ceedees vol met commodore 64 en atari 2600 spelletjes. Oud Vuil. |
|
Kolonisten van Catan. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
lol. Hidden & Dangerous 2 raad ik wel aan, goede tactische FPS/3rd Person shooter in WW2 tijdperk. Realistischer en beter dan Medal Of Honor imo Tevens is Call Of Duty onlangs uitgekomen, hoor er goede dingen over. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: en max payne 1 was al gaaf, ik wil 2 ook hebben respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Heb vandaag voor het eerst Metroid Prime op de GameCube gespeeld... DAMN wat een geweldig spel is dat! Graphics om van te smullen, geluid wat prima is en een super intuïtive gameplay! FREEZE |
|
quote: Gaaf is die zeker maar ook net als deel 1 erg kort. Maar ja beter een goed kort spel dan een lang kut spel. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 01-11-2003 18:49] dood |
|
quote: ik heb de demo ( 1 level ) al gespeeld, was errug gaafh, stuk beter als medal of honour, zelfde makers. Oud Vuil. |
|
quote:CoD is als het goed is NOG niet uit hoor...De nieuwste demo wel... en samen met de eerste demo is het zeker belangwekkend, maar het hele spel is nog niet uit... Ik wacht godverdomme gewoon op CoD ja?! FREEZE |
|
quote: Volgens mij is het al wel uit hoor! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: absoluut respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Pas 7 november, illegaal dwaalt die wel rond op het inet. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 01-11-2003 19:18] dood |
|
quote: quote:Alsjeblieft! Ik moet gewoon tot 7 november wachten!!! FREEZE |
|
nog 6 dagen? http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |