|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Helaas was het na een tijd niet meer leuk... Maar het bleef een goed spel... Koop 75% van de aandelen van je pc tegenstander, meteen als ie begint, en verkoop ze weer als ie een tijdje bezig is... Lekker lame maar werkte wel... Heb hem nog op cd staan. Begin dit jaar nog ff gespeeld. Nu Mohaa:SH dan maar met 1 servertje |
|
ik zoek nogsteeds hellfire voor diablo 1 Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Ik moet nu voor zo'n voodoo vrouwtje met een paar van die fucking onbestuurbare vliegtuigjes de cubanen opblazen...en het lukt gvd niet Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: De truuk is om die vliegtuig in controle te houden met numpad 9 (beneden) en numpad 6 (omhoog) en dan gewoon die bommen droppen. Maar wanneer word ik nou gebeld om die laatste 2 missies te doen? Ik heb de malibu club, sexstudio, taxi bedrijf en printworks afgerond. Wat moet ik nu nog doen, zeker met dat ijscocar 50 verkopen maken. Ik was bij de 30 komt er zo'n agent aanrennen. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 09-07-2003 14:23] |
|
quote: Yeah die is gaaf! vooral de Deluxe versie, heb je meer landschappen, waaronder Candy/Toy land Zeer gaaf spel! |
|
Heeft iemand Tomb Raider : Angel of darkness al gespeeld? [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 09-07-2003 21:04] |
|
GTA,alle delen Dit slaat nergens op. |
|
Nog steeds Neverwinter Nights en het is prima te spelen met een evil character! |
|
Al meer dan een maand PC plat,ik denk dat gamen met goed weer in de toekomst echt uitgesloten wordt voor mij I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Alle resident evil games |
|
Is Enter Matrix wat? |
|
quote: geinig. Ik heb em gekocht voor de cube. Verwacht geen topgame maar het is zeker vermakelijk. En als je een matrix debiel bent zoals ik dan is het zeker gaaf om de game te spelen. |
|
Hehehe, ok, Enter Matrix it will be. |
|
quote: Er zitten ook een hoop leuke extra's in, dat maakt het zeker de aanschaf waard. |
|
Ik probeer nu Idiana Jones: The fate of Atlantis (1992) aan de praat te krijgen op XP Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
DAMN, ik wil GTA vice city |
|
Dude kijk op een zekere plek. *fluit* [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 10-07-2003 14:43] |
|
The BattleGrounds 1.2 rockt nog harder dan 1.1 deed!!! FREEZE |
|
Enter the matrix is zo'n verschrikkelijk lelijk spel. Ik bedoel, auto's met vierkante banden is toch iets wat tegenwoordig niet meer kan?? En de textures zijn lelijk en slecht aangebracht, en de halve zooi knippert als de tyfus. De actie in focus mode is trouwens wél mooi gedaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Enter the Matrix lelijk? Hmmm super-engine, vierkante banden is bullshit volgens mij, alleen inspiratieloze graphic artists. Als je commentaar op dat spel moet leveren zeg ik: saai? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik heb het wel over de pc versie, en ik zal dadelijk wel ff een screenshot proberen te maken van die vierkante banden. En het spel maakt écht geen gebruik van een super engine. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zover ik me kan herinneren vond ik het er wel redelijk fancy uitzien. Moet ook wel, want zo'n spel verkoopt op Graphics. En ik praat niet over andere dingen dan PC versies. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Kijk eens aan. En niet zeggen dat dat aan mijn pc ligt. Bij elke review op inet die ik las kreeg het een laag cijfer voor de graphics. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
de graphics in dit spel zijn idd niet geweldig, level design is echt waardeloos en veel textures zijn hetzelfde "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |