|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wohoo!! heb al 2 delen van de stad vrij.. moet nu een tank jatten alleen nog ff kijken hoe ik dat ga doen, iedereen d'rom heen afknalle ofzo? |
|
quote: is trouwens niet nodig, op een gegeven moment gebeurd er vanzelf iets waardoor de bestuurder uit moet stappen en dan ga je erin! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: En die troep soldaten laat dat zomaar toe?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: zeker weten ja, snel erin gaan natuurlijk en dan begint het onheil. Maar als je in een tank zit kan je toch nooit kapot "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Overigens lukt die eerste missie bij de kerel met de P als aanduiding me niet. Iemand hier tips?? En fallout 2 is natuurlijk een zeer bruut spel, en u allen binnenkort beschikbaar. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Was me te duur. Projekt Gotham is het geworden. |
|
quote: Geweldig! Ik kwam het bestand net toevallig tegen en kan niet wachten tot ik grote bestanden kan downloaden! Wat was ik hier al lang naar op zoek zeg, echt enorm bedankt! |
|
quote:Ah ja, ik zal vanmiddag eens even de laatste 30 procent ofzo uploaden. K zet er wel een txt documentje bij wanneer ie compleet is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zijn er hier nog gasten met een mac. die het Demospelletje van Think-Thanks on-line spelen? mvg wk10 |
|
Heb pas geleden een Radeon 7500 gekocht voor mn beescht en kan nu ook Battlefield 1942 spelen, is echt een gaaf spel. Lange tijd geleden dat ik een computerspel zo gaaf heb gevonden |
|
Man, je moet Natural Selection spelen, man. Iedereen moet Natural Selection spelen. http://www.natural-selection.org |
|
vette Half-life engine rippoff Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Lieve schat, het is een Half-life MOD. Natuurlijk gebruikt het dezelfde engine. Sheesh |
|
ok ik ga maar slapen ik zei niks Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Warcraf 1, 2 en 3 + addon's zijn helemaal te gek om te spelen Command and Conquer is ook heel erg stoer. The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
er is maar 1 true spel en dat is HL / incl mod CS kan niet w88 tot HL2 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ok, dit is een heel erg niet-trueƫ post... Maar ja who cares, ik doe het lekker toch ... Weet iemand hoe ik aan Harry Potter 2 kom ('t spelletje dus...) ..."Hate can only create more hate"... |
|
Abonnement op de Donald Duck nemen |
|
Ik vind CS dan weer geen reet aan... lopen, schieten, fraggen, doodgaan, wachten,... Natural Selection is voor mij de ultieme multiplayer-belevenis (vet toffe sfeer ook). |
|
quote: Nouhou!!! Ik meen het!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Bwhahahahahahah die kun je toch niet krijgen als die op drome niet te krijgen was kun je hem nergens krijgen volgens mij bestaat die niet eens The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote:Ik ook !! |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Iemand anders??? (keert Jenje de rug toe ) ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |