|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik wacht op HL2 I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik op doom3. Oud Vuil. |
|
quote: start een bepaald progje op. Oud Vuil. |
|
quote: Het is maar drie levels en is nog vrij crappy maar al HEEL indrukwekkend. (ik hoop dat je een mega videokaart hebt) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: geforce4 mx440se 128mb. Oud Vuil. |
|
quote: Ik vrees het ergste voor je I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: wat vraagt dat spel dan? Oud Vuil. |
|
quote: Dat komt omdat het een alpha is, hij is dan nog niet geoptimaliseerd. Maargoed, je kan het altijd proberen. Je zal het wel kunnen spelen maar niet helemaal lekker. Ikzelf zit met een radeon 9700 aan de 40 fps en minder. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat ongeveer gelijkwaardig aan mijn GF2 PRO 64MB, mx series is een gesloopte versie. Maar ik kreeg bedroevende framerates op mijn oude amd 950. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Heeft iemand al The Temple of Elemental Evil kunnen bemachtigen, nieuw spel in de stijl van Baldurs Gate? Ik wil em ook! Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Dan ga je naar de winkel en koop je hem! Hij fucking heerscht! |
|
Is niet te koop hier. Is pas een weekje te koop in de USA. Maar ik heb net een mailtje gekregen van iemand die em heeft, dus ik binnenkort ook! Hoi hoi hoi. En hoe is Lionheart? Die krijg ik namelijk tegelijkertijd. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: wacht ik ook op maar dat kan nog wel ff duren zeker nu de sourcecode net is gejat enzo wel jammer want zijn niet zo veel andere boeiende games nog nou ja Homeworld 2 is wel grappig *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: Gaaf, dit wist ik niet eens, binnenkort eens in de winkels kijken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
GTA Vice City respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Moet ik hem even voor je compilen? this user is dead |
|
quote: Alsof HL 2 draait op mn pc... Ik wacht trouwens met smart op Metal Gear Solid 3 voor de ps2 Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ik wacht op Tales of Symphonia Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: die komt geloof ik op de cube hoor die remake van mgs1 word zow cool en 3 ook trouwens als t goed is heeft alleen snake dan niet de hoofdrol maar geloof ik liquid |
|
FALLOUT is de meest heersende game ooit. Ik zoek nog steeds deel 2. Ooit gehad, maar kwijtgeraakt. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ik heb m ooit eens geupload op een bepaalde FTP-server. Maar die is naar mijn weten nog steeds down dus daar schiet je ook niet mee op. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Orphanage - At the Mountains Of Madness Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
|
|
...we hadden het toch over games Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |