|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: mja singleplayer is niet onaardig, maar multiplayer is weinig vernieuwent "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Goed dat gaan we dan maar eens eerdaags doen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ik ben benieuwd naar de nieuwe -Legacy of Kane- en momenteel vind ik 'The Lord of the Rings - The Return of the King' een geweldig spel! voor de Playstation 2 dus ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Spellen gebaseerd op films vind ik niks. KREEEEEEUUUUUN METAL GEAR SOLID 3 WANNEER!!! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Hij is wel geinig ja. Ben nu eindelijk level 10 met Aragorn en ik heb alles gekocht. Need for Speed : Underground is een wreed spel. Het is zeg maar de game versie van the fast and the furious. dood |
|
Need for speed underground Call of duty Freedom fighters Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Probleempje, ik heb nl. Splintercell geleend, en wil t nu installeren. Dat gaat allemaal goed, totdat hij nadat ik de derde cd eruit heb gehaald, er ineens gevraagd wordt om de (niet bestaande) disk 0. Iemand suggesties? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Gewoon CD1 er proberen in te doen? |
|
quote: Werkt niet, ook niet met cd2 of cd3. En in de officiele faq staat er ook niks over. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
NFS underground heerscht enorm ja |
|
quote: Zijn het originele CD-roms? Indien dit niet het geval is, zou je een fix kunnen downloaden van gamecopyworld (punt com) of megagames (punt com). Dan kun je sowieso zonder CD-rom(s) spelen. |
|
Vanaaf maar eens ff Splinter Cell voor PS2 aanschaffen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Helemaal origineel, trouwens iemand die weet waar ik nfs underground kan downloaden oid? DAt soort dingen mogen btw niet op t forum gezet worden, voor meel, zie profiel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dungeon Siege FREEZE |
|
Misschien ben ik er wat mee aan de late kant, maar ik heb zojuist Counterstrike ontdekt en ben er al behoorlijk aan verslaafd! Niet boos worden hoor Campske... |
|
GVD, ik kon Splinter Cell nergerns vinden voor PS2 Ze hadden alleen overal XBOX SC voor maar 29 euri's Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Hij is er ook voor de pc! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
kheb net Max Payne 2 gekregen voor de pc, geweldig! vanmiddag maar eens mee verder.. |
|
quote: Die draait mn bak allang niet meer Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Tijd voor een nieuwe dan, ik vind em zelf het beste om op de pc te spelen. Qua controls en grafisch is het gewoon superieur "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik speel nooit games op de PC, de hardware is te duur en dat kloten met instellingen vind ik niks... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: tja, als je goede hardware heb, dan draait het als een zonnetje. PC gamen is naar mijn idee het beste wat je kan krijgen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kga straks beginnen met Temple of elemental evil. Ben benieuwd heb al een lange tijd geen goede old style rpg gespeeld. NFS Underground wordt na een tijd wel frustrerend hoor. dood |
|
Voor de geïntereseerde Mac-gebruikers hier: De Thinktank-demo die je op de link kan downloaden is een simpel maar heel verslavend en leuk spel. Je kan er ook on-line tegen elkaar spelen. Ik doe meestal mee onder: DEMO(snit), DEMO (34IQ), DEMO(LITION) of DEMO(zyklonjew). Hoop iemand van jullie daar eens op het slagveld te ontmoeten. Groeten Windkracht10 http://www.apple.com/downloads/macosx/games/thinktanks.html mvg wk10 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |