|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik maak nog gebruik van een Svga kaart, doet het fantastisch! np: suffocation-funeral inception No meat is sweater |
|
quote: merk? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: jupe klopt zullen we zien dat het net zo als met CS condition zero gaat. eerst iedereen opgeilen , en maar uitstellen en uitstellen. nu hoeft niemand dat spel meer omdat het te lang duurde(hijs nu nog niet uit volgens mij ) maar gelukkig kon je hem overal wel downloaden, wel super gaaf trouwens Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:NVidia Alle GeForce kaarten zijn van NVidia Zo en dan nu weer verder met DS (werkt toch wel erg verslavend al die RPG's ) FREEZE |
|
Asus Msi Leadtek .... heb ik het over Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gister Tony Hawk Underground op de Xbox van iemand geleend, best lache spel. |
|
quote: MSI. http://www.hothardware.com/reviews/images/gffx5950/gffx5950_iqshots/gffx59504x8xfut2.htm [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 20-03-2004 14:11] dood |
|
Ik zou dus nooit zo'n overpriced nvidia kaart kopen, ga eerder voor de 9800pro of XT. Die presteren ook een stuk beter "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja, maar bekijk het zo: Zo'n videokaart kost een flinke hoeveelheid pegels. Eens in de zoveel tijd, komen de verschillende fabrikanten met nieuwe, betere modellen op de markt. Met als gevolg een grote prijsdaling. Als ik het goed heb, komt iig Ati (en dan kan Nvdidia natuurlijk niet lang achterblijven) binnenkort met de opvolger van de Radeon 9800. Dus in dit geval, lijkt het me verstandiger om nog even te wachten, voor het geval dat er bv. begin volgende maand de 9800 Pro nog maar 200 euro oid kost. Maar ja, dat is wat ik zou doen, en ik weet niet eens zeker of er binnenkort wel een nieuw model uitkomt. Dacht ik ook maar gelezen te hebben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Gisteren begonnen met Icewind Dale 2. Het is dan misschien niet zo goed als Baldur's Gate 2 , maar toch wel vermakelijk. |
|
quote: BGII is wel verrekte lastig zeg, ik ben pas begonnen en zit nu al echt vast. In die sphere zit ik "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Oei! Dat is volgens mij één van de moeilijkste lokaties in BG2. |
|
quote: Lekker kut, mijn party is echt ubercrap gewoon. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Das een pittig stuk inderdaad Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Enige tips? Ik heb namelijk niet echt een spellcaster bij me... "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben wel super benieuwd naar World of warcraft. Dit lijkt me onderhand een zeer toffe game te gaan worden. http://www.blizzard.com/wow/ Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ik heb het totaal niet op MMORPHs maar deze game gaat wel behoorijk vet worden ja ( probeer die beta's maar eens, echt ) Zelf heb ik nu sinds kort battlefield vietnam, lekker teamwork enzo, in een Huey tanks optillen en aan de andere kant van het regenwoud weer droppen |
|
quote: Volgens mij kan je beter wachten met de Sphere tot later in het spel. |
|
Battlefield Vietnam is een heerschend spel, ik moet er alleen nog ff die enermax 500watt voeding in de computer bouwen. Splinter Cell 2 is ook bruut! dood |
|
quote: Alleen SP is erg kort en wat aan de makkelijke kant op setting Hard "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
argh argh argh, ik ben op zoek naar Heroes Of Might and Magic 3! Ik heb 'm tijden in huis gehad, maar weet echt niet meer waar ik het schijfje gelaten heb |
|
quote: Die sphere van die tovenaar? ergens in de main city? *lang geleden* Maar iig ik raadt je aan om met je dief te scouten, steeds 1 monster per keer te lokken, hem op te w88 met je fighters en dan een hit and run techniek gebruiken (werkt in bijna alle bgII situaties, tot je bij die pokke beholders in the underdark komt...maar goed dat jaheira op een gegeven moment harpers call (d8 ik, iig een resurection spell) leerd :D En anders kan je nog altijd voor bepaalde echt lastige gevechten heel even de spelstand naar easy zetten, werkt echt bij bg2, alleen niet vergeten om na de lastige stukken de moeilijkheidsgraad weer normaal te zetten My madness, my sadness |
|
bezig met freelancer tegenwoordig, leuk spelletje |
|
ik heb nu farcry en sacred ; en moet zeggen dat het erg coole games zijn Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |