|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
net begonnen aan Spellforce, ook een cool spel Don't touch me. I'm evil. |
|
Erg jammere besturing... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: ben nu NWN aan het spelen vind het best een leuk spel,(beetje veel dom geloop misschien), ze hebben alleen de regels van ADD geloof wel flink aangepast sinds die klojo's van Wizard's of de coast TSR hebben overgenomen (neem aan dat die regels in het computerspel dezelfde zijn als de nieuwe editie). Geinig dat Magic ik had alleen liever gehad dat ze met hun poten van echt goede spellen waren afgebleven. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Jemig. Ik wou eerst jou verrot schelden , maar las nu net dat LucasArts het vervolg gecanceled heeft. Een tijdje terug hadden ze ook al het vervolg op Full Throttle gecanceled. Wat een eikels daar. Eerst mensen blij maken met aankondigingen dat een vervolg op hande is en dan later weer het project stoppen... |
|
Full Throttle *wat een vet spel was dat zeg jammer dat ik het niet meer kan draaien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Gaaf, bedankt! |
|
quote: Download Dosbox: http://dosbox.sourceforge.net/download.php?main=1 Voila "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: |
|
quote: Ze zijn er waarschijnlijk achter gekomen dat er niet echt meer een markt voor is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Voor het moment : Sacred op PC http://www.ascaron.com/gb/gb_sacred/ echt leuk en straks Far cry, bf vietnam en unreal tournament 2004 op m'n pc en Splinter Cell 2 op Xbox (leuker met controller zo'n spel) occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Ik speel (bijna) iedere dag vietcong Halong port deathmatch, behoorlijk verslavend. |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Over LucasArts gesproken, de game Grim Fandango schopt zo ontzettend bottenbillen! |
|
quote: Klopt das echt een meesterlijk spel, wat een geniaal sfeertje Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
christus, al die locaties, het is echt prachtig! en geinige humor |
|
quote: Die humor is ook geweldig. Tis een aantal jaar geleden dat ik het gespeeld heb moet het eigenlijk weer is gaan spelen Dat grote oranje beest (ben de naam ff kwijt, Glottis ofzo?) is ook geniaal, vooral als hij de auto van Manny heeft omgebouwd Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Unreal tournament 2004 heerscht! Splinter Cell 2 is ook vet en dan ook nog BF : Vietnam argh veel vette spellen! dood |
|
heb je die limited dvd edition van ut2004 ? ik krijg binnenkort 4 games samen (beetje langer wachten maar de prijs is 10 euro goedkoper per spel) al iemand Sacred gespeeld btw ? alleen jammer dat lucasarts de nieuwe Sam en Max én Full trottle 2 heeft gecanceled, dus waarschijnlijk nooit een monkey island 5 ook occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Allemaal vette spellen uit vervlogen tijden Morgen middag maar beter naar kijken! |
|
quote: Glottis, Glottis... Is that a German name? hehe, gaaf. Het is voor mij ook al weer een paar jaartjes terug. Ik was toen zo gek van dat spel, en een nerd, dat ik mijn kat Lupe genoemd heb |
|
you ain't big, the cars are just to small de beste is toch nog uit monkey island guybrush als ie z'n schip ziet : it's..... pink anyway, speelt er iemand in een CALL OF DUTY clan ? [Dit bericht is gewijzigd door Occultux Sathanas op 18-03-2004 23:21] occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
nope wel gedaan, ik heb veel in clans gespeeld ook in de cs 2on2 clan stonden 5de van NL. ik ben nu op zoek naar een ut 2004 instandgib clan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Je was afgelopen weekend niet toevallig aanwezig op Regroup? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |