|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Diablo I ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ja en nee (II dus ook ) |
|
Argh...vandaar |
|
Gaaf online spel: Legend of Mir 3 (online via gratis server) zie het forum voor meer info: http://www.mir.citymega.net/ |
|
z.o.e 2 nog 1 maand en dan is ie eindelijk te koop *drooooooooool* ffx-2 ik had ergens gelezen dat ie dit jaar al hier te koop is als het waar is dan mag ie wel beter zijn dan ffx ohja en fft rullez ook :D ik heb m vanaf volgende week op de psx en gba hmmm vanguard bandits = ook wel lachuh maar die gevechten duren wel lang wild arms voor de gba is denk ook wel leuk ik heb die al sinds de release date en hij zit al sinds die tijd in me sp en ik heb m nog geen 1x gespeeld geen id waarom eigelijk ik moet ergens ver weg na school zodat ik in de trein dan ken gamen ^^ |
|
Als je dit op een forum post zodat anderen het kunnen lezen; waarom typ je het dan zo dat anderen het niet kunnen lezen? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ja, dat kun je blijkbaar honderd keer tegen hem zeggen, maar hij houdt er gewoon niet mee op.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Bedoelt hij met FF de bagger serie Final Fantasy? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: ff bager ? ff = 1 van de beste game series je zal m wel stom vinden omdat je m niet kan uitspelen |
|
final fantasy is toch al bie deel 10 ofzo? wtf is dan ffx. Oud Vuil. |
|
X is toch Romeins getal voor 10? |
|
Ik heb een filmpje van Final Fantasy 10 gezien. Wat denken die achterlijke jappanners wel niet; dat ik het cool vind om met een klein Fluffig, in roze gekleed mannetje kan rondlopen om magische paarse paddestoelen te plukken. Wat een baggergraphics zeg. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik vind heel veel spellen heel mooi om te zien, maar zodra er bijv. bij een shoot um up game iemand de hoek om komt ben ik al dood racegames weet ik nog wel raad mee, of van die humorspelletjes.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
@Claw Meer Final Gay Fantasy dus? Roze Mannetjes.. brr... [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 03-08-2003 13:24] |
|
quote: das = een Mog :D en ja die zijn cool :D en die komen in elk ff voor ^_^ en nee die japaners zijn niet dom ze maken heel veel briljante spellen :D |
|
nederlands graag heer/vrouw element We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: -_____________- ik heb geen eens zin om daar commentaar op te geven |
|
quote: ID software maakt de beste games ja! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: return to castle wolfenstein Oud Vuil. |
|
quote: ahhh een shooter fan ^^ q3a is wel lachuh van hun maar ik speel niet echt veel shooters q3a is eigelijk de enige maar omdat ik veel down. ken ik niet echt spellen alleen maar opzich speel ik alleen rpgs ^_^ vanavond of morgen ga ik denk opnieuw ffx spellen maar persoonlijk vind ik Square het best of Konami [Dit bericht is gewijzigd door element op 03-08-2003 19:39] |
|
Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Heroes of Might and Magic Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:Geweldig! daar ben ik ook een hele tijd verslaafd aan geweest (vanaf deel II) ik ga maar weer eens HoMM IV spelen, die kickt menig turn-based-game-aarsch! |
|
quote: iedereen raakt er aan verslaafd vanaf deel II en ben net weer begonnen met IV Nu maar wachten op V Don't touch me. I'm evil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |