IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Toffe Games Part 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 13-08-2003 20:25 by Muilkorfje Profiel van Muilkorfje

Je moest eigenlijk vanaf het begin al 1 richting kiezen ipv dat je gewoon alle kanten op kon...
Het lopen was te doen met wat ringen...

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 15-08-2003 18:03 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

net Socom - us navy seals voor de ps2 gekocht (met headset)

erg vette game aleen frustrerend als je op einde van missie je team mate via headset wil opdragen een bom te plaatsen en je spreekt het verkeerde uit en hij meteen op alles gaat schieten wat beweegd ( inclusief jouw dus )

Nix
Usericon van Nix
Posted 15-08-2003 18:05 by Nix Profiel van Nix

Ik ben Commander Keen kwijt

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 15-08-2003 18:08 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

ik heb commander nog ergens op een oude pc :D dat heerschte zo vet vroeger

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 31-08-2003 21:30 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Net de demo van Call of Duty uitgespeeld.

Dit spel is enorm gaaf en gaat veel verder dan Medal Of Honor. Zowel qua graphics als gameplay.

Nu nog even wachten op de volledige versie...

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 31-08-2003 23:46 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Vandaag bij een vriend van me weer pm'98 gespeelt. Goed het is wat gedateerd maar het blijft een fijn (lekkere simpele) voetbalmanager spel Alleen jammer dat ie niet onder windows XP draait

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 31-08-2003 23:48 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 31 augustus 2003 21:30 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Net de demo van Call of Duty uitgespeeld.

Dit spel is enorm gaaf en gaat veel verder dan Medal Of Honor. Zowel qua graphics als gameplay.

Nu nog even wachten op de volledige versie...

Ik vond er echt geen reet aan. Maar wel sfeervol. Ik ben de laatste dagen verslingert aan de Alpha van doom 3

I can't shoot straight unless I've had a pint!

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 01-09-2003 0:03 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 31 augustus 2003 23:48 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik vond er echt geen reet aan. Maar wel sfeervol. Ik ben de laatste dagen verslingert aan de Alpha van doom 3

Oh. Nou ja, smaken verschillen.
Alpha van Doom 3!? Wist niet dat ie te downloaden was. Of niet legaal?
Ben wel benieuwd. Hopelijk is het niet alleen maar knallen ende schieten...

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 01-09-2003 0:06 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 1 september 2003 0:03 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Oh. Nou ja, smaken verschillen.
Alpha van Doom 3!? Wist niet dat ie te downloaden was. Of niet legaal?
Ben wel benieuwd. Hopelijk is het niet alleen maar knallen ende schieten...

Die doom3 alpha bestaat al een half jaar denk ik. Maar ik heb hem nu weer opnieuw gedownload omdat ik nu een betere videokaart en cpu heb. Een half jaar geleden had ik maar 1 frame per seconde

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 01-09-2003 0:07 by Babylon Profiel van Babylon

Revenant is gaaf
Age of Wonders ook

Maar eigenlijk speel ik ze nooit meer

zo kan ie wel weer

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 01-09-2003 7:48 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 1 september 2003 0:07 schreef Babylon het volgende:
Revenant is gaaf
Age of Wonders ook

Maar eigenlijk speel ik ze nooit meer

zo weet ik ook nog wel een zooi posten te verzinnen...

element
Usericon van element
Posted 01-09-2003 8:19 by element Profiel van element

ik ben nu al sinds dat ik me ps2 heb omgebouwd .hack//infection te spelen :D die is 1337 :|
ik heb ook mutation :D en binnekort komt die 3de deel whoohoo :D:D
en nog 9dagen en dan is ffta te koop :D

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 01-09-2003 8:55 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Ben al jaren geen fervent gamer meer, maar waar ik nog steeds uren mee kan slijten zijn Zelda, Tony Hawk en Megaman....blijft leuk!!!

[Dit bericht is gewijzigd door DMTR op 01-09-2003 8:55]

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 01-09-2003 8:58 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik vind eigenlijk alleen GTA I, III en IV echt gaaf.

Dit slaat nergens op.

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-09-2003 9:46 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 31 augustus 2003 23:46 schreef Jebes het volgende:
Vandaag bij een vriend van me weer pm'98 gespeelt. Goed het is wat gedateerd maar het blijft een fijn (lekkere simpele) voetbalmanager spel Alleen jammer dat ie niet onder windows XP draait

Het spel start nu op, alleen de kleuren zijn helemaal verneukt. Heeft iemand een idee hoe ik de resolutie in Windows XP terug kan zetten naar 256 ( ) kleuren?

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-09-2003 9:56 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 1 september 2003 9:46 schreef Jebes het volgende:
Het spel start nu op, alleen de kleuren zijn helemaal verneukt. Heeft iemand een idee hoe ik de resolutie in Windows XP terug kan zetten naar 256 ( ) kleuren?

euh.... dat heeft er denk ik weinig mee te maken, maargoed je kunt je aantal kleuren gewoon instellen bij beeldscherm instellingen. (rechtsklikken desktop en dan properties/eigenschappen)

Ik heb eergisteren Neverwinter nights gekocht en ik vind het toch eigenlijk wel een toffe game. Eerst moest ik erg aan het 3D uiterlijk wennen, maar na enige tijd spelen vind ik het toch wel zeer ok.
Eerst single player uitspelen, en dan eens online kijken wat er zoal te doen is

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 01-09-2003 10:22 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 1 september 2003 9:56 schreef FireFox het volgende:

Ik heb eergisteren Neverwinter nights gekocht en ik vind het toch eigenlijk wel een toffe game. Eerst moest ik erg aan het 3D uiterlijk wennen, maar na enige tijd spelen vind ik het toch wel zeer ok.

Erg leuk spel. Naast Baldur's Gate 2 één van de betere RPG's.
Als Paladin al een keer succesvol uitgespeeld. Als Monk kwam ik aan het eind van het spel niet voorbij twee draken.
Nu even van de HD. Zal in de winter wel weer gespeeld worden...

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 01-09-2003 10:44]

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-09-2003 10:33 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 1 september 2003 10:22 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Erg leuk spel. Naast Baldur's Gate 2 één van de betere RPG's.
Als Paladin al een keer succesvol uitgespeeld. Als Monk kwam ik aan het eind van het spel niet voorbij twee draken.
Nu even van de HD. Zal ik in de winter wel weer gespeeld worden...

Baldur's Gate 2 is idd mijn favo RPG tot nu toe, nu nog even zien hoe leuk NWN blijft. Helaas worden een hoop RPG's na verloop van tijd erg ééntonig. Ik vind vooral het wapen assortiment geweldig in NWN zoals bv die dubbele zwaarden en een scythe

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 01-09-2003 10:49 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 1 september 2003 10:33 schreef FireFox het volgende:
Baldur's Gate 2 is idd mijn favo RPG tot nu toe, nu nog even zien hoe leuk NWN blijft. Helaas worden een hoop RPG's na verloop van tijd erg ééntonig. Ik vind vooral het wapen assortiment geweldig in NWN zoals bv die dubbele zwaarden en een scythe

Ik verkies BG2 wel boven NWN. Zat toch iets meer humor in (Veelal schaars in RPG's) en een grotere party is ook gewoon gezelliger.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-09-2003 11:21 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 1 september 2003 10:49 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Ik verkies BG2 wel boven NWN. Zat toch iets meer humor in (Veelal schaars in RPG's) en een grotere party is ook gewoon gezelliger.

Ja dat onderling gepraat in de party was vrij uniek ja, in bg1 kwam dat al een beetje voor maar in bg2 zijn het hele dialogen Heb je Planescape Torment wel eens gespeeld?
Een compleet andere wereld (wel TSR overigens) qua dialogen en humor een geweldige RPG.

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 01-09-2003 11:24 by istharol Profiel van istharol

quote:
Op 1 september 2003 11:21 schreef FireFox het volgende:
Ja dat onderling gepraat in de party was vrij uniek ja, in bg1 kwam dat al een beetje voor maar in bg2 zijn het hele dialogen Heb je Planescape Torment wel eens gespeeld?
Een compleet andere wereld (wel TSR overigens) qua dialogen en humor een geweldige RPG.

Jaaaa,
Ik vond het erg cool toen die schedel werd ontvoerd, kreeg je hem terug...had ie een paar schedelvrienden gevonden! Wat dus te zien was in een erg coole ability.

Tevens waren de spelleffects erg goed in Planescape, vooral de lvl 9 spells! Een van de beste graphics ooit voor een pc rpg naar mijn mening.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-09-2003 11:27 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 1 september 2003 11:24 schreef istharol het volgende:
Jaaaa,
Ik vond het erg cool toen die schedel werd ontvoerd, kreeg je hem terug...had ie een paar schedelvrienden gevonden! Wat dus te zien was in een erg coole ability.

Tevens waren de spelleffects erg goed in Planescape, vooral de lvl 9 spells! Een van de beste graphics ooit voor een pc rpg naar mijn mening.

Haha idd, ik weet nog wel dat je zo'n kubus inging daar een evil mage versloeg (na diverse bizarre dialogen) en dan een level 9 spel kreeg waarbij een animatie zat die mijn toenmalige systeempje het stoom uit de oren deed blazen. (kortom zo'n beetje frame voor frame animatie.. )

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-09-2003 12:10 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 1 september 2003 9:56 schreef FireFox het volgende:
euh.... dat heeft er denk ik weinig mee te maken, maargoed je kunt je aantal kleuren gewoon instellen bij beeldscherm instellingen. (rechtsklikken desktop en dan properties/eigenschappen)

Het probleem is alleen dat ik niet uit 256 kleuren kan kiezen... kan alleen het resolutie balkje verschuiven en kiezen uit 16 of 32 bit kleuren.

Hoeveel heb je voor Neverwinter Nights betaald en waar heb je het gekocht? Ik wil het ook nog kopen maar de enige (!) exemplaar hier in houten kost me 60 euro

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-09-2003 12:21 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 1 september 2003 12:10 schreef Jebes het volgende:
Het probleem is alleen dat ik niet uit 256 kleuren kan kiezen... kan alleen het resolutie balkje verschuiven en kiezen uit 16 of 32 bit kleuren.

Hoeveel heb je voor Neverwinter Nights betaald en waar heb je het gekocht? Ik wil het ook nog kopen maar de enige (!) exemplaar hier in houten kost me 60 euro

31 euro, bij dynabyte, maar volgens mij kost het bij de meeste zaken rond deze prijs. (behalve idd die zaakjes die een monopoly positie hebben binnen een dorp.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 01-09-2003 12:28 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 1 september 2003 11:21 schreef FireFox het volgende:

Onderling gepraat? Het liep soms uit op onderling gekibbel!
Planescape Torment heb ik niet gespeeld. Hoewel ik de titel wel ken.
Icewind Dale 1 heb ik wel gespeeld. Niet slecht, maar reeds verouderd toen ik de budget kocht.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com