|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vond een keer op een PC die ik al 4 jaar niet meer gebruikte een lvl 50 Diablo character toen ik Diablo weer een keer voor de grap installeerde ... ... en toen kwam de Olifant en die blies het verhaaltje uit ... this user is dead |
|
Heeft nou iemand Temple of Elemental Evil al gespeeld, en zo ja, hoe is-ie? |
|
quote:Ik heb ToEE wel gespeeld, maar niet uitgespeeld... net iets te frustrerend voor mij, maar wel erg leuk FREEZE |
|
Tering wat is Call of Duty toch een vet spel! Zeker wanneer je het rode plein moet bestormen. dood |
|
quote: Ik heb het spel al bijna uitgespeeld, maar ik heb nog niet hoeven schieten sinds ik de basis binnen ben gegaan. De vijanden zijn al stervende dankzij een virus dat ik verspreid dus ik hoef alleen nog een computer uit te schakelen zodat mijn stam kan ontsnappen. |
|
ik ben met een game-inhaalslag bezig Speel nu afwisselend MoH, RE1 en Enter the Matrix op de GameCube Heersch |
|
Ik speel op het moment Neverwinter Nights (zit ff bij een kutstuk) en PM'98 Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Die heb ik al uitgespeeld, maar de 3D kaart van mijn laptop is zo slecht dat hij het niet trekt. Een leuk spel! [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 13-11-2003 10:40] |
|
Ik heb de afgelopen week regelmatig Max Payne 2 gespeeld en het is me goed bevallen! Evenals deel 1. Leuk verhaal, enge sfeer en mooie muziek. Ik ga snel ook maareens met de uitbreiding van NWN beginnen, er staat hier een nieuwe pc waar hij waarschijnlijk wel op draait. |
|
quote: Ik moet nog wel ff voordat ik em uit heb gespeeld, ik zit nu in de Creater Ruins, 10000 jaar terug in de tijd Maar is een heel gaaf spel inderdaad Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Heeft iemand Hidden and Dangerous 2 al gespeeld? |
|
quote: Yup. goed spel! Zeker een aanrader, stuk tactischer en realistischer dan andere WWII shooters "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Die is idd uberheersch. Ben normaal niet zo weg van 1st person shooters maar deze is gewoon ruig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heb jij deel 1 ook gespeeld? Zo ja, ligt deel 2 in het verlengde ervan? Hidden and Dangerous 1 is toch wel één van de betere spellen, vind ik. |
|
quote:Yo Ritchie....van Bottom en The Young Ones en guesthouse Paradiso...hoe is het met Eddy ??? Blub Blub |
|
oh nee ; weer ontsnapt?...dit gaat over games dipper ...en COD ruled en H&D2 moet ik nog onder de knie krijgen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Ontopic a.u.b. |
|
trouwens H&D 1 is graitis te downen als gift Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hey weet iemand of je voor Final Fantasy XI voor de pc een abon. moet afsluiten omdat het helemaal online is ??? En wanneer komt FF XII-2 uit...en weet iemand of Chrono Trigger en Cross nog in europa worden uitgebracht ??? Zijn er nog meer Final Fantasy liefhebbers en fans van de japanse tekenkunst van Amano...en de meestelijke muziek van Uematsu...??? Blub Blub |
|
quote: het is Richie en Eddie. zelf zit ik ook helemaal in de max payne2. geweldige sfeer en draat geweldig op 'n pent3 733 met gef4128mb 1280x1024. Oud Vuil. |
|
ik zit erg te tobben over MP2, cool om te horen dat die op iets mindere systemen goed draait...ennuh FF;neh doet me helemaal niks maar je hebt internet...all the answers are there... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik speel momenteel Worms 3D op de PC, best leuk. En over enkele dagen krijg ik F-Zero voor de GameCube. |
|
quote: DAt hebben ze dan netjes gedaan I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ok nieuwe en toffe games Hidden & Dangerous 2 XIII NFS: Underground Pro Evolution Soccer 3 Call Of Duty The Simpsons Hit & Run Contract Jack NBA Live 2004 Zoveel uit gekomen deze maand "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |