|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb vanmiddag vice city (pc) uitgespeeld altans ik word niet meer bedrijgd door die mafia. Maar het is een geweldig spel, alleen ik snap niet dat die developers dezelfde engin hebben gebuikt zodat er spontaan auto's verdwijnen en agenten verschijnen En heeft iemand al wat gezien van max payn 2? screens of alpha/beta grrr |
|
quote: doe maar illegaal ik heb m ook gedownload leuk wil m kopen maar 45euro te duur vind ik -_- of is ie goedkooper tegenwoordig ? maar dan moet ik ook die expansen pack kopen |
|
quote: ach ik ga nu al iets van 3weken om 6uur na bed soms 8uur :/ hehe dus me hersenen werken niet en heel sloom maar met q3a gaan me hersenen soms wel snel ^^ maar 135euro is niet duur voor messiah2 toch ? is r eigelijk iets te doen in tilburg ? |
|
net nog F-29 retaliator gespeeld, dat was pure nostalgie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik heb zowat de hele dag alleen q3a gespeeld afentoe uurtje chatuh enzo ;P en dan weer q3a ^^ |
|
quote: Uitgespeeld in de zin van, Lance Vance doodgemaakt enzo?? Zoja, kan je daarna nog verder spelen ofzo?? Ik had nl. geen zin om al die vervelende credits te gaan bekijken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Op welke server speel je? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Championship Manager heerscht toch wel de PC uit! kan er uren mee bezig zijn Bruce Banner |
|
zelda Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: ww bedoel juh zojah die is te makelijk en dat varen gvd dat duurt lang :| |
|
quote: niet echt vaste maar meestal in tournemt en dan in een clan server als ik speel heb niet echt een vaste maar ik ging gister ff q3a tdm doen gvd wat ben ik daar slecht in geworden of het kwam omdat ik me niet kon concentren ik hoop echt dat dat het was ^^ maar ik ben wel heel goed geworden in 1vs1 :D |
|
Weet iemand eigelijk of als juh een cd rip van een ps2 spel speelt of dat juh laser verkloot met de messiah2 chip ? Ik weet wel dat het kan met een dvd rip okay = maar die gast heeft 2spellen die ik MOET die cd rips zijn dus ik hoop zo dat cd rips niet juh laser verkloten ohja en met cdrip bedoel ik dat het op een 80min cd is gebrand en met dvd rip op een dvd bedankt alvast ^^ ***edit*** laat maar weet het al ^^ het schijnt slecht te zijn maar je kan zo'n laser cleaner kopen van een winkel en dat fixt je laser weer [Dit bericht is gewijzigd door element op 13-08-2003 16:14] |
|
quote: Ik bedoel ze allemaal behalve Majora's Mask en dat varen kan je teleporteren, maar dat snap je alleen als je net zo goed ben als ik Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Ik speel al 4 jaar quake 3 maar ik heb het de afgelopen 2 maanden niet gespeelt... Misschien kom ik je wel een keer tegen. Mijn nick is RailMan! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Speelt er hier ook iemand Enemy Territory? Echt een tof spel, vooral wanneer je dronken bent Ik speel onder: Dunne_Hein [GoT] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dronken een shooter spelen is echt lomp Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Gothic II heerscht de pan uit. |
|
CS is wel leuk als je hebt gezopen *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote:Ik speel vaak Soldier of Fortune online als ik bezopen ben...nu heb ik een nieuwe sneltoets voor het bericht in m'n undersign (tweede gedeelte ) ook heerschend: SoF, SoF2 en er zijn een aantal SoF mods die wel gaaf zijn *zoekt* |
|
quote: ja daar had een vriend van mij t ook al over hij zei dat t een soort morrowind was en dat t heel eng was *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: 4 fuckin' jaar , ok, ik dacht: "Binnekort waag ik het eindelijk eens op een server", maar bij nader inzien,... bwo misschien wel: moet wel servertje zijn waar je met een rip opkan of misschien ga ik toch die GOLD edition met Team Arena erbij aanschaffen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Gaat een stuk beter dan nuchter (of dat denk ik dan) btw: bf1942 is helemaal lachen gieren brullen met drank op [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 13-08-2003 17:22] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dat spel vind ik eigelijk maar saai *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: De mods maken het leuk vind ik. dood |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |