|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn broertje heeft een serial number van internet afgehaald en dit keer werkt alles wel! Mijn monk heeft hem helemaal kapot geslagen! |
|
GODVERDEGODVERDETERINGKUTKLOTE GRRRRRR Kut GTA ook Die #$^^%$#^$#@ missie met die kleine hoerige (on) bestuurbare vliegtuigjes lukt nog steeds niet Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: hehehehe. ja geduld is een schone zaak "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Voor die dikke vrouw, die missie?? Die is best wel makkelijk hoor. Je moet alleen iemand naast je hebben zitten die als jij dat zegt op het juiste knopje drukt om een bom te laten vallen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Na twee weken is mijn geduld op. quote: Die missie is het inderdaad. Het probleem is eerst om die klote vliegtuigjes in de lucht te krijgen en dan is het zaak om zo'n bom op een bootje te laten landen en dat wil niet lukken. Misschien dat ik inderdaad een co-pilot moet inschakelen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Als ik een nieuwe pc heb (ooit) moet ik nog steeds de laatste versie van Alone in the dark uitchecken... het is het enige spel wat me ooit echt aan het schrikken heeft weten te maken (een van de oudere versies, halverwege jaren 90) .. |
|
quote: héhéé, dat is te gek als je in een spel opschrikt. Hoeft niet angtsaanjangend goor te zijn of zo, gewoon de verassing. Met Drakan (remember?) had ik dat es: lekker wegsluipen van zo'n grote bruut, alles gaat goed *Wak! die "bruut pakt je op langs ahter en smakt je tegen de rotswand *schplotsch* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Mwahaahahahaha ik heb de missie uitgespeeld Op naar de volgende Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Bij Alone in the Dark (I) was dat echt wel een angstaanjagende factor. De sfeer in dat spel was, ondanks de graphics (voor die tijd wel zeer hoogstaand) zat je binnen een paar minuten gewoon helemaal in je beeldscherm gekropen. Tja, en als je dan ineens de deur opentrekt en een mep van een zombie krijgt... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
YEAH! vet, gister Vice City maar orgineel gehaald! Echt te gek!! zit nu bij zo'n missie, moet ik met een helicoptertje 4 bommen in en gebouw slepen, kutmissie! |
|
quote: da's geen verplichte missie volgens mij, die heb ik ook overgeslagen omdattie zoog |
|
Ja klote missie zeg! Ik raad je eerst aan om te oefenen met dat ding voordat je een bom oppakt. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 12-07-2003 11:08] |
|
quote: Damn, en dan die muziek en geluidseffecten *ril* Ik ben eigenlijk nooit ver gekomen in dat spel. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb laatst nog een ouwe pc boek uit 1992 terug gevonden, met een special over rpg's uit die tijd. Hoe kan het toch zijn dat rpg's uit die tijd veel moeilijker zijn dan nu?? de ouwe Ishar 1 en 2 heerschten de pan uit en heeft me zo'n half jaar gekost om die uit te spelen. Ultima 7 heb ik meer dan 2 jaar gespeeld... Morrowind, de enigste rpg die nog de moeite waard is hedendaags. |
|
quote: Ik denk omdat de consument te verwend is. Maar aan de andere kant kan ik het ook een verbetering noemen, want sommige spellen waren gewoon te moeilijk (en daarom slecht naar mijn idee) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Daar kan ik me wel in vinden. Vooral van die RPG's die in het begin al bijna onmogelijk zijn. Ik vind het mooi als je er lekker in kunt komen en dat het geleidelijk aan moeilijker begint te worden. |
|
hm, ik denk dat ik binnenkort een ouwe computer ga kopen om de old skool rpg's weer eens te gaan spelen Aangezien je de meeste nu toch gewoon kan downloaden van het internet. F zero voor de Gamecube lijkt me ook best vet. Ik heb er laatst een Trailer van gedownload, en die was goed!! |
|
Ik zoek Monkey Island 3 Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: maar issie verplicht ofnie? hoe ken je em overslaan, gewoon nie doen? |
|
quote: De wil legt verplichtingen op die sterker zijn dat die van een computerspelletje Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Het is niet verplicht nee, missie gewoon niet doen. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 12-07-2003 14:35] |
|
quote: De besturing van de heli is wat de missie zo verrot maakt. Als je zelf de besturing ff aanpast is de missie goed te doen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
De hele C&C serie natuurlijk HERUUUUUU Bruce Banner |
|
quote: Download dan ook meteen roms van Super Nintendo rpg's, die zijn gaaf. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |