|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Robbemans ga eens quaken! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
speelt hier niemand space empires IV? een civilization in de ruimte achtig spel waarbij je ook nog eens je eigen schepen kan ontwikkelen, formaties, strategien etc. het enige spel wat ik nu nog de moeite waard vind om te spelen. ER is een demo downloadbaar op www.malfador.com en het dient online gespeeld te worden op seiv.pbw.cc het duurt een uur of 20 voordat je er fatsoenlijk mee overweg kan maar dan heb je ook wat. Echt een VET spel Winter is coming |
|
Ik vind GTA vice city een erg tof spel. Wel met cheats gebruiken uitaraard blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Ik zit nu vast in Vice City verdomme, er is echt een klote missie die niet wil lukken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Return to Castle Wolfenstein! Vette heersch, reeds gecompleteerd. |
|
quote: zeg maar welke, heb het verhaal afgerond in VC "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik vind alleen de eerste levels leuk dat je de Duitsers allemaal moet afknallen geweldig! Daarna moet ik het tegen zombies opnemen, echt suf... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Heb gister Age of Mythologie gedownload en geinstalleerd, best leuk spel gewoon Age of Empires 2 maar dan met goden, en leuker. |
|
quote:I know, maar daarna krijg je allerlei mechanise robots en Uber Soldats enzo, gewoon te gaaf. Kent iemand Fable trouwens? Binnekort uit op de XBOX exclusief. |
|
quote: Vond em niks, lijkt teveel op AoE, maar Rise Of Nations is daarentegen wel een stuk beter. Zeker een aanrader "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Zover ben ik nog nooit gekomen omdat dat dat zombie gedoe te lang duurde, zal em er eens ff bijpakken Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: try WarCraft III, das een echt spel Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
wARCRAFT 3 HEERSCHT IDD, en homeworld_cataclysnm is wle lache. En echt bruut is heel de baldurs gate serie. Goed voor vele vele vele uren speel plezier. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Heb net Wolfenstein : Enemy Territory gespeeld. Gratis en voor niets een leuke online shooter! Alleen bij mij stottert het geluid heel erg en daardoor wordt het bijna onspeelbaar. (nieuwe pc nodig) [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 29-06-2003 14:56] |
|
Heeft iemand WarCraft III: The Frozen Throne al in zijn/haar bezit? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nee, want hier krijgen ze hem morgen pas. |
|
quote: Ja, die heb ik (gekopieerd) maar die cd doet het niet meer goed |
|
Transport Tycoon 1994. |
|
http://www.battle.net/war3/ladder/w3xp-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=JFrost Speel ik 1 dagje niet, zak ik 400 plaatsen op de ladder [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 08-07-2003 18:46] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
net Evil Dead - Bloody Boomstick(grafics zijn niet super maar echt een must voor evil dead fans, vooral het commentaar dat ash constant geeft brings you staight to hell, and back and back again) en Contra(ps2 versie van het oude heershcende snes spel ) aangeschaft Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Yup, alleen wat singleplayer gedaan. Er ontwikkeld zich een nieuw verhaal na de vernietiging van het vorige ras. En je vecht nu weer tegen een ander ras "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik had de single player campaign al uitgespeeld en heb hem inmiddels al weten te kopen maar toch bedankt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb eindelijk weer the 7th guest (1993) aan de praat gekregen op XP! Morgen met officiele handboek weer lekker griezelen! Meesterlijk spel! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik heb het vroeger alleen bij een comrad gespeelt, maar het is inderdaad een erg gaaf spel! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |