![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
salquëlindalë (aka Graspop) gaat Heerschen ![]() Bruce Banner ![]() |
|
griezel ![]() |
|
ah wacht, ik ga nog maar een keer een paar programma's uitprinten en zien hoe ik m'n 'route' ga plannen ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
ik wil type o posters kopen!!! ![]() |
|
quote: wie nou weer? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: salquëlindalë ? Crapper-de-crap nog aan toe seg ! ![]() |
|
ach, beter een griezel met hersenen dan een prins zonder.. ![]() |
|
quote: Wat een wijze teut weer zeg. Netjes hoor. ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
zuipeh!!!!!!!!!!!!1in de zuiptent!!!!!!!!!! hopelijk leef ik zondag nog. oja mocht iemand me in een greppel vinden, rol me dan uit mijn kots of maak me even wakker ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik zou daar niet graag in de greppel vallen. Meestal ligt die vol met zeik. ![]() ![]() |
|
quote: no way dat in zo´n greppel ga staan om jou eruit halen ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote: djeeeezus, geef ik een keer de vertaling erbij, is het nog niet goed ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() Ghoulie - je waagt het niet mijn tent onder te kotsen hoor ! ![]() |
|
quote: oja , herstel: rol me uit me kots, laat die greppel maar zitten ![]() |
|
quote: ![]() zo erg zal het niet zijn ![]() |
|
quote: zolang die kots niet tegen mijn tent (of die van Morgil ![]() ![]() voor iedereen: Kotsen op/naast/in mijn tent wordt gestraft met de volgende sancties: 1. Zelf opruimen 2. 20 Euro boete 3. Ik zal voortaan alleen nog maar Elfs tegen je praten ![]() de keuze is aan U: kotsen op Lain zn tent, of even 20 meter uw braaksel ophouden en het verderop lozen. ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Zal ik doen ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: is jouw tent 20 meter? ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Er bestaat een kans dat ik het niet ga halen ![]() Ik kan dus alleen als ik op de gasten lijst kom te staan ![]() En die bevestiging is nog niet zeker ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote: gewoon een naakt foto van je vriendinneke sturen ![]() |
|
quote: * ZUCHT * ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
![]() ja nog maar een paar uuuuuuuuuuuurtjes!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: Ben je al zenuwachtig? ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
jaaaaaaaaaaaa!!!! ![]() |
|
quote: Ik eigenlijk helemaal niet. What is wrong with me!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |