|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
das rot...wij waren er binnen een half uurtje door (de rij bij de ingang dus) |
|
quote: Gelukkig mag ik ipv Oceans of Sadness te reviewen (wat ik ook gemist heb door die enorme massa volk die geen millimeter bewoog voor de camping ingang) een stukje zeuren over de organisatie |
|
quote: Ah das beter, gaat 't trouwens een beetje? Je liep niet bepaald fris en fruitig langs onze tent vanochtend. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
MAIDEN REGEERT!!!! Ik kan het nog horen. HEILIG BLAAT |
|
quote: Sorry hoor Ik had echt een enorm pesthumeur, het was niks persoonlijk tegen jullie ofzo, verre van, ben er nu net wat aan het doorkomen. |
|
Killer: mwoa...'t is een opener he Pro-Pain was wel aardig Doro was saai...wie immer Deströyer 666 was wel aardig, maar viel me eigenlijk een beetje tegen Arch Enemy was ruig zoals gewoonlijk The Haunted was beter dan ik gedacht had De Murderdolls waren de grootste aanfluiting van het hele festival, wat 'n bagger. I like to say fuck, zielig Finntroll is gewoon uniek, heerlijk geluid Anthrax was goed, maar ik heb ze beter gezien Hatebreed was ook wel ruig Within Temptation klinkt live soms voor geen meter, maar dat vond ik nu dus echt niet het geval. Goed optreden Lacuna Coil was gewoon goed Alice Cooper vond ik eigenlijk niet zo heel boeiend Stone Sour was wel aardig, in ieder geval beter dan op Fields of Rock tja en Maiden is gewoon heerschend Dat was dus mijn zeer boeiende evaluatie nog 'n drumstok van Maiden opgevangen, maar die werd me door twee man uit m'n handen getrokken P.S. ik had een Nightwish-longsleeve van de 'World tour of the Century' aan (heb ik geen andere van gezien) [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 06-07-2003 20:41] |
|
de metal market heerschte trouwens ook. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: Ja dat merkten we ja en niet alleen vandaag trouwens. Gister was ik Dennis en de rest kwijd en toen ben ik daar bij die Mindviewtent gaan staan(verzamelpunt) en toen ik er weer weg liep keek je me aardig dodelijk aan, daarom zwaaide ik een keer voorzichtig voordat ik het op een lopen zette. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Gezien mn budget maar met een grote boog omheen gelopen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik keek niet dodelijk, waarom zou ik dat doen? Ik was gewoon zo bezopen dat ik van niet veel meer wist |
|
quote: Foei. Het pesthumeur van vandaag bestond dus deels uit een kater. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Nee hoor, helemaal geen kater, ik heb nooit een kater |
|
quote: Was trouwens wel grappig om is een zooitje ZMers te zien. De mooiste optredens vond ik Opeth(Akerfield heerscht), The Haunted en Maiden. En trouwens..jullie Belgen zijn echt een beetje vreemd. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
klopt, die belgen zijn maar een vreemd volkske. Maar ze organiseren wel brute festivals. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote:ikke jou niet gezien |
|
Ja opeens kwamen van die zatte Belgen naar me toe. Zijde gij unne Nollander? Alle ollanders zijn omofiehl! Alle ollanders zijn omofiehl! Alle ollanders zijn omofiehl! |
|
Iedereen kankert op D'666 maar ik vind hen 100% heerschen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-07-2003 20:57] |
|
quote:Vrouwen zijn een kater... |
|
quote: Ik was er ook alleen op zaterdag middag en avond (en na IM meteen pleite) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: het geluid was echt kompleet klote. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
't is een goeje band, maar 't klonk echt niet goed. Ik vind hun laatste CD beter dan die van The Haunted, maar gisteren was 't toch echt andersom |
|
ik snap niet waarom iedereen zo blij is met The Haunted. Monotone crap, op cd en live. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Blablablablabla...huh? Zei je wat? Ik vond het een vette show. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Komt misschien vanwege je Limbo accent? //edit en de rest van m'n limbo-maten moeten zich hier niks van aantrekken he!? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-07-2003 21:06] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |