|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hey dude, ik ben gisteren rond 20u ofzo zeker een half uur bezig geweest die fucking party tent van jullie te zoeken (WIT, Wit/Groen). Ik heb in die hoek van de camping zo'n beetje alle party tenten bezocht die aan deze kleur-opstelling voldeden. |
|
Kut , we zaten er wel, tenminste een kwartier voor maiden en na maiden nog. er zwalkte altijd wel een zatte snagger in de buurt |
|
Nou ja, volgende keer beter dan...fuck. Trouwens ben ik de enige die vindt/denkt dat Maes bier kater-loos bier is (ondanks de fucked-up smaak)????? Ben beide dagen nl. erg OK wakker geworden. |
|
Zooo Was erg gaaf ! Wat een weekend ! Voor de mensen die foto's willen zien (niet van de bands maar van mensen op het festival, even ter info !!) hier de link: http://www.stormrider.nl/graspop/ Zo, en nu naar Molenrock Marcel |
|
Hehe, twas gaaf,zat en asociaal.. goed festival dus Dit jaar herinner ik me zelfs bands, en nog goede ook! Killer: heersch Doro: heersch in het kwadraat (alll we arrrre) Stratovarius: de muziek was goed, maar mijn god wat stonden ze ongeinspireerd te spelen zeg Finntroll: lekker opzwepend Sick of it all: mwah TON: saai Stone sour: kut Maiden: FREEEEEDOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMM verder veel pils, veel mensen en veel gaafheid. Life doesn't get much better than this! |
|
gaaf festival, volgend jaar zeker weer. killer was gaaaf!!! overkill natuurlijk ook. verder veel bier en veel platen gekocht haha. gezien: snagger.dzouwe.warrior_of_odin.griffin.HK judge m, dunnehein, heiden, helmet (stonden we langs. tent bekant in de fik sochtends haha) ja echt een tof festival http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
*valt binnen* owww... spierpijn! Overal! Kater! Slaap! Vannacht tot 6 uur in de zuiptent staan springen en headbangen met een vriendin... Graspop 2003 was weer geweldig. Mezelf prima geamuseerd en geen minuut stilgezeten... over het hele terrein gestruind en teveel gedronken.. Van veel bands een beetje mee gepikt maar helaas Ministry gemist, verdomme.. Het optreden van Graspop 2003 was voor mij toch wel Type-0-negative... Had na het optreden geen stem meer over van het meeschreeuwen/zingen/gillen! Nog een zooitje zm-ers gezien, MBMarduk stond al bij ons tentenkampement dus dat telt niet helemaal, Helmet (verdorie, nu moeten we nog steeds een pilsje gaan drinken), Beli (stuiter stuiter), Sharteel (was je zat? ) een jongetje van 16 van wie ik nu heel even de username kwijt ben (voel me echt een oud wijf naast jou), Gunman, Marcel, Ghoullie heel snel in het voorbijgaan gezien en ik heb volgens mij Icequeen en Morgil nog voorbij zien lopen... En nu ga ik nok. [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 06-07-2003 16:40] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: hehe idd vond ik ook al jammer dat je het niet kon vinden trouwens, oh en Erik julian liep niet bij de tent maar we zaten in de zuiptent, hmja lagen.. ookgoed Sargoth, warrior of Odin, dzouwe, snagger, H-K en nog wat volk waar ik de nick niet van weet en Ellessar of Gondor en Lainedil tegengekomen Masterplan - helaas maar klein stukje gezien, klonk leuk Overkill - geweldig concert! we don't care what you say, FUCK YOU! Opeth - tof Deliverance en Demon of the Fall vooral Apocalyptice - niet mijn ding, even For Whom The Bell Tolls gehoord buiten de tent en terug naar de camping Strato - ZATTE bedoeling! de intro was het gaafst Killer - alleen gehoord op de camping helaas, wel erg brute nummers gespeeld zeg! Doro - 1 woord: geweldig! Destroyer 666 - kutgeluid zeg maar wel vermakelijk verder Finntroll - Ja vet was dat jammer dattie Jaktens Tid niet jodelde maar was gezellig Alice Cooper - uuuuuuberheerschte! alle nummers meeegeblert, stonden ver vooraan kon alles perfect zien, goeie setlist ook! oa: Be my Lover, Poison, Under My Wheels, million Dollar Babies, Lost In America (erg tof!), I'm Eighteen,echt gaaf in zn witte glitterjas na de drumsolo School's Out Helaas geen Elected? Iron Maiden - SCREAM FOR ME GRASPOP! Gaaaf bijvoorbaat, show identiek aan Waldrock, de zang stond helaas nogal zacht op sommige momenten, en ze speelden 2 minutes to midnight niet helaas. Toen tot uur of wat was het half 4 in de zuiptent gezopen gebangt en gelegen met Snagger geweldig dus, op naar Bospop! [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 06-07-2003 16:44] |
|
't was cool... Heb me echt ongelofelijk geamuseerd, heb wel veel last van mijn rug gehad... maar ja... Vrijdag: Oceans of Sadness: Mooie opener. So Close was eigenlijk de enige uitschieter, maar ik vond het wel cool. Masterplan: Niet mijn ding, vrij saai. Apocalyptica: Opeth: Muziek klonk goed, weinig beweging. Heb maar één of twee nummers gezien. Stratovarius: Saai. Type O Negative: Saai. Ben gaan slapen. Zaterdag: Pro-Pain: Alleen het einde gezien. Klonk wel leuk. Doro: Fantastisch. Arch Enemy: Ditto. Murderdolls: "Die! Die! Die! War! War! War!", zo klonk eigenlijk de hele set, die ik alleen maar gehoord heb... Anthrax: Ook alleen maar gehoord. Leuk, maar weinig speciaals, in mijn mening. Within Temptation: Mooi decor, maar nog altijd hetzelfde. Na twee nummers op Lacuna Coil gaan wachten. Lacuna Coil: Fantastisch... Niet veel show, maar een awesome geluid. Alice Cooper: Groot stuk gemist. Van waar ik stond leek het wel leuk. Ministry: Even wennen aan de stem, maar toch wel een goed optreden, videoshow was awesome. Iron Maiden: Ik stond veeeel te ver om er iets van te zien, dus ik ben dan maar in mijn tent gaan luisteren. Tja, 't is Maiden, he... Niet mijn ding. Fotos: http://users.pandora.be/xorcist/pictures/graspop/ |
|
oh Mike je staat trouwens al online! (foto's van Graspop), Rick heeft ze net op zijn site gezet.. http://members.home.nl/rvannooij/ Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
brute foto's ben trouwens ook Kristof tegengekomen hehe |
|
was tof! nu douchen straks verder lezen! |
|
Pfffffffffff........nou heb ik echt ff een paar weken nodig om bij te komen. Kutje fuck. Gisteren was ik echt naar de klote op de duur. |
|
Tering.......LAM! changed to 'ouwe' |
|
zoh! Ryn ruikt weer naar bloemetjes! was erg tof draspop deze keer! samael eindelik live gezien! mastodon was mijn omtdekking! wat een heersch die bend ik ben aardig an de zm hectiek ontsnapt alleen net op het einde loop ik tegen ghouliete (ofzow) aan! "hee ik ken jouw van die blauwe jurk" kut the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Wederom een vet festival achter de rug. Samael was ontzettend gaaf,stond helemaal vooraan Sepultura vond ik zwaar kut Verder waren Finntroll,Alice Cooper,Anthrax en Iron Maiden erg gaaf(hoewel ik bij de 3 laatst genoemde bands veel te zat was om me er nog iets van te herinneren). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: FUCKING NS-PIROMAAN!!!! changed to 'ouwe' |
|
Treinen? Dit slaat nergens op. |
|
quote:Hahah, dat was ik geloof ik changed to 'ouwe' |
|
quote: Ja! de jongen met het petje! (ik zag het aan je irl naam in je profiel...) Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Cool! Thanx. |
|
En ik heb niemand gezien. |
|
quote:Haha, klopt! Was erg gezellig vannacht! FF laten weten als de foto's online staan changed to 'ouwe' |
|
Ik heb van mn leven nog zo geen rotweekend gehad |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |