|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hee sorpresa, volgens mij heb ik jou en hanneke even zien staan, ik stond toen net in gesprek met iemand, wilde toen naar jullie toelopen maar toen waren jullie weer weg, je was net aan het eten bij die marquee toen ministry aan het spelen was (of lacuna coil kan ook) |
|
Btw ik heb wel foto's maar grotendeels alleen van bands 1tje van she devil en mij, maar dies een beetje bewogen: "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: hehe ! toevallig ja zou kunnen ik herkende jou wel denk ik hoor, had maar ff wat gezegd hehe |
|
quote: waren we loempia's aan het eten? dan kan het vrij goed. Maar ik heb je gezien toen voor die hamburger, hotdogs zooi tent, in mn eentje "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Sorry "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ja zou kunnen, ik stond toen net met een of andere gast te praten die had ons gezien met Queensryche. Bij de hamburger tent ?> hmm kan ik me niet echt herinneren, was dat vrijdag of zaterdag ? na ja ik was beide dagen redelijk in de olie dus .. |
|
quote: ik heb ze beide eerder zien zoenen hoor |
|
quote: Ja maar jou zie ik altijd. (niet dat het erg is ofzo. ) [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 07-07-2003 18:20] |
|
oew nog eentje: Ik met Hans op de heenreis, ik was ff bij m in de auto gaan zitten. Hij had tenminste muziek! Ik keek tegen de zon in, vandaar dat rare hoofd lol [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 07-07-2003 18:21] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: hihi, ik vind t ook niet erg om jou te zien hoor luukje "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: ?? |
|
quote: Ik heb heel ff tegen je zij geduwt. Maar dat was dus terwijl dat ik liep. Je keek wel .....en lachte ....maar volgens mij had je helemaal niet in de gaten dat ik het was. En ik ben dus Beli tegen gekomen. Hij krijgt de volgende keer een biertje van mij omdat ik zo snel door liep. |
|
quote: niet met elkaar overigens |
|
quote: Zondag ochtend volgens mij... Je stond met 3 of 4 mensen...en je keek me wazig aan ja dusch...ik vergeef t je dat je me niet herkende. Als iemand mij niet herkend ga ik echt geen gedag zeggen, daar ben ik nuchter en op zondag morgen niet echt voor geschapen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: |
|
quote: kom es ff op msn/icq |
|
quote: ff wachten, mijn kabeljauwfilet bgint aan te fikken!!! |
|
quote: hmm zondag ochtend was ik al om 8 uur sochtends weg .. weet je zeker dat ik t was ? |
|
Ik ga eten, voor zover ik iets door mn strot krijg...damn wat ben ik verdrietig "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
oei ... knuffel .... |
|
quote: Hehe, neh, ondanks dat ze soms vervelend zijn is fysiek geweld tegen ze gebruiken niet lief Bovendien had ik dan weer in actie moeten komen en daar hou ik niet van Life doesn't get much better than this! |
|
Was het trouwens nog wat met die ouwe platen die je gekocht had H-K? |
|
quote: Naja, ik heb ze gekocht vanwege de heerschende hoezen Heb zeg maar geen platenspeler Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Crisis, dat is aardig optijd. Was het nog druk bij de uitgang? Ik hoorde van iemand dat er de hele nacht mensen aan het vertrekken waren. Ik was zelf zo rond een uur of 9 een keer uit m'n tent. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |