|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alice Cooper was geweldig!!! , wat inderdaad erg, ERG, vervelend was dat waren die mensen die tijdens Maiden als je echt niet meer kunt lopen toch naar voren gaan en als dat dat dan niet kan ruzie met je gaan maken, stom volk. Verder zeer geslaagd. |
|
quote: Groot gelijk. Ik stond ook redelijk vooraan bij Iron Maiden, ondanks het feit da kruisbanden van mijne knie redelijk gescheurd zijn. Ma kmoest inderdaad wel achteruit gaan toen sommige randdebielen het nodig vonden om langs achter tegen mijn been aan te vliegen, gewoon uit spastische neigingen neem ik aan. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
vrijdag: opeth was geweldig, apocyaliptica vermakelijk, type o negative viel best goed mee zaterdag; killer was trui, doro geil, arch enemy wel goed zoals altijd, fintroll vond ik de verassing (ga die cd's ook maar eens zoeken), within temptation saai, lacuna coil mooi maar ook beetje saai, alice cooper had geen show bij zich , en iron maiden is gewoon altijd heerschend (vooral 22 acavia the avenue ) voor de rest elke nacht in de zuiptent (ging wel om zes uur s nachts dicht , maar toch elke nacht twee uur geslapen nu ben ik geradbraakt, en mijn gevoel schreeuwt nu: WACKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HERE I COME!!!!!!!!!! en snagger en griffin, als je niet kunt drinken moet je niet drinken en nu heb ik zin in Do androids dream of electric sheep? |
|
Doro was grappig, vooral als iedereen bij het meezingen dat zwaar duits accent overnam. En within temptation was inderdaad |
|
'Fur immer' is het graspop festival nummer van het weekend vind ik, maar jah, ben vast de enige die zo denkt Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Het was mooi |
|
Het was wel leuk, maar ik ben verdorie blij dat ik mij eindelijk 'ns deftig kan wassen terug. Ik denk dat ik meer ZM'ers gezien heb dan groepen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
SLAYOOOOOOORRRRRRRR! |
|
Dr was wel wat douwen bij Iron Maiden maar dat is toch altijd bij grote concerten Gewoon schrap zetten en terug duwen (en dan heb ik niet eens mn postuur mee) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
mja ik stond een uur op voorhand vooraan te wachten, wie voorbij wil kan oprotten, moet je maar vroeger komen, laat ze dan niet door! Do androids dream of electric sheep? |
|
Nou, ik ben ook weer thuis. Heb me wel vermaakt opzich..behalve dat ik me erg vies voel ondanks dat ik net uit de douche kom. Anyway, de bands waren niet veel bijzonders eigenlijk.. Arch Enemy vond ik ruk, hoewel ik ze op cd wel leuk vind. Maar dat is zo te lezen een erg persoonlijke mening. Destroyer666 was redelijk, beetje saai. Natuurlijk wel geweldig dat ze Eternal Glory of War speelden..heerlijk nummer. Samael in 1 woord geweldig!! Ik stond helemaal vooraan dus kon het goed zien. Alleen ontzettend kut dat ik iets van 20 keer een crowdsurfer op me heb gehad. Nu snap ik waarom ze dat verbieden zeg! Type O Negative ook leuk! Hij zat er bij sommige liedjes een aantal keer naast, maar dat kon de pret niet drukken. Bij de laatste 3 nummers ging het helemaal fout.. iets met de bas ofzo. "I don't wanna be me" ging ook de mist in. Erg jammer, want een lekker nummer is het wel. "Love You to Death" deden ze gelukkig geweldig. Ben nog enkele zm-ers tegengekomen. Beli Mawr (erg veel gedronken he), Gunman, Ghouliette, xnegativex, JudgeM, Agony, en natuurlijk Elfensteen en Lainedil, waar ik het grootste gedeelte van de tijd mee heb doorgebracht. Destroyer 666 Samael Type O Negative |
|
quote: hou je bek |
|
O god... Ze zijn terug.... Dit slaat nergens op. |
|
quote: |
|
Saaimael viel me dus zwaar tegen. Wat zijn DIE toch GVD gay geworden. (en dan bedoel ik voornamelijk de muziek) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-07-2003 15:12] |
|
quote: Geen show? Dan vind ik t minder erg dat ik t niet heb gehaald. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Show ? wat had er dan moeten gebeuren ? |
|
quote: oh, je gaat alleen voor het visuele aspect? Kan je beter een plaatjesboek oid kopen. (want het optreden was wel super) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik weet niet wat er nu op t podium gebeurde. Vorige keer dat ik m zag liet ie zich onthoofden, waren er meesteressen op t podium, werd er met ledematen gesleept enzo... En nu? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Zeker niet! De show hoort er wel bij, maar ik vind zn muziek in de eerste plaats geweldig (met name t werk uit de eerste periode... Tot aan de Billion Dollar Babies-lp... daarna kakte hij af en toe wat in) Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Tja, er was weinig op het posium te zien gister maar dat maakte het voor mij niet minder. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Wat was er dan qua show? En welke set (als je t nog weet)? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Het was wel bruut, bands konden me niet echt boeien alleen finntroll en een stukje maiden. Heiden gezien, mbmarduk, nog wat mensen geloof ik. Net telkens vuurtje maken, kwam de security het weer uitmaken, weer aan, weer uit, tot er een zwembad, luchtbed en tent op lagen toen gingen ze er elf ook maar bij zitten. afwisselend werk vuurtjes afrennen en uitmaken |
|
quote: Niets eigenlijk I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |