|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat staat er nou luukje. MOOI, jou buik = MOOI Hehe ik weet dat jij je altijd de tering in zuipt hoewel ik er niet veel van heb gemerkt, maar goed "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ok dankje dan. Dacht al dat er iets mis mee was. En je hebt me ook niet veel gezien. En dat is messchien maar goed ook. |
|
Graspop is drie uur wachten om binnen te komen, een uurtje tijd om je tent op te zetten. Als je dan eindelijk op de wei terecht komt, twee uur aanschuiven voor een paar drankbonnen. Een uurtje aanschuiven om aan de nodige pinten te geraken (ondertussen zie je een hoop bekenden en ipv 1 biertje koop je er gelijk tien uit compassie, zodat de vrienden niet moeten aanschuiven aan de biertent). Terug een uurtje aanschuiven voor nieuwe drankmunten... Ondertussen is die eerste ook al leeg en begint het spelletje van vooraf aan. Tussendoor ook nog eens eten (weer een uur of drie aanschuiven), een bezoekje aan de metal market... wat een file (weer drie uur verder). Even langs bij de geldautomaat (weer drie uur wachten)... en dan weer naar de dichtsbijzijnde drankbonnenverkoper... Vraag me af hoe sommige mensen er in slagen om nog bands te zien.... |
|
hmm, bij de ingang hebben we idd 2,5uur gewacht. de rest is wel een beetje overdreven...maar goed. |
|
quote: Haha, neh, dingen in de hens steken vind ik zowieso kansloos. Maarja, als men erikje gaat slaan moet ik gaan VN'en enzo en dat is slecht voor de gezondheid. Achja, ben zowieso maar 1x bij dat kampje geweest, veels te ver weg en in zatte toestand compleet onvindbaar. Life doesn't get much better than this! |
|
Ondergetekende heeft het Arch Enemy optreden op Minidisc vereeuwigd! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ik heb net een festivalitis reportage gezien op jimtv van graspop met een reportage met midnight en nog een andere miep maar die kende ik niet true disco chick |
|
Volgens mij werd ik ook door een camera gesnapt En kom eens online |
|
He Pale, waar was jij?? Foei! En die andere was haar vriendin, uhhhh Suzanne geloof ik??? changed to 'ouwe' |
|
Volgens mij hebben ik en XnegativeX nog naast onze grote boze Paul gestaan bij Arch Enemy. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ik heb sorpresa wel voorbij zien lopen, keek niet echt super vrolijk trouwens, lachen kan geen kwaad hoor edit: sorry komt doordat ik net een bericht las over dat jimtv [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-07-2003 21:11] |
|
quote: Sorpresa zette in één van haar vorige posten dat ze dacht me gezien te hebben, hier kan ik dan uit concluderen dat ze door me heen keek. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: 'k vond toch dat iedereen steeds lang wegbleef als ze eten of drinken voor mij gingen halen |
|
Ben ik de enige die het geluk had om: -slechts 0.5 seconden te moeten wachten op de bus van station Mol naar terrein -in 20 minuten de camping binnen te raken -in 15 minuten de tent op te zetten -in 10 minuten eet- en drankbonnetjes te kopen -in 15 minuten het festivalterrein op te kunnen -na het opkramen in slechts 30 minuten reeds terug aan station Mol te geraken ? Man, blijkbaar was het m'n weekendje wel!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
Nou, ik ben weer een beetje in the land of the living [da's altijd een paar dagen bijkomen van zo'n festival hè?] en zal ook even Graspop verslagje houden.. Ik heb de volgende ZMers/-sters gespot: - mcoenen - Mirandarijntje - She Devil - Sorpresa - Midnight - Ghouliette - Frietbal [mooie bierbuik ] - Lainedil Naleanor - Kristof - Morgil maar ik heb niemand aangesproken, behalve mcoenen [want die ken ik al Helaas was het een "hoi & doei gesprek" ] want dat durfde ik niet.... Wat betreft bands heb ik eigenlijk vrij weinig gezien, maar mijn mening: - Masterplan: Ik vind Jorn Lande namelijk een wereldzanger, ben er helemaal weg van! - Overkill: Vet als altijd, retestrak en lekker boos "We don't care what you say!!! FUCK YOU!!!" verder van de vrijdag helaas weinig meegekregen [Opeth gemist *baal*] - ProPain: Ook altijd vet, springt lekker. Is verder mijn muziek niet, maar altijd een leuke festivalband. - Arch Enemy: Vet als altijd en Angela is cool! - Finntroll: Blij! Huppel! Dans! Leuke band, word ik altijd blij van! - Alice Cooper: Toch leuk! "Schoooool 's out for summer!" Die vent kan voor geen ene meter zingen en is nog lelijk ook [lekker glitterpakkie ] maar ik vond het wel tof - Iron Maiden: Ja wat moet je daar nog over zeggen? Ik heb weinig gezien [veel achterhoofden, dat wel ] maar het was gaaf!! Ik stond gelukkig heel relaxt [op Wâldrock ging ik half dood en moest ik over het hek heen getild worden na 2 nummers ] dat maakt het ook een stuk toffer. Alleen wel jammer dat ze bijvoorbeeld geen "Infinite Dreams" gespeeld hebben maar ja.. uhhh en nu is de post wel lang genoeg!! Sorry hoor voor de sPem "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
als je iemand hebt gespot, spreek hem dan gewoon aan!! heb ik ook gedaan, gewoon mensen aanspreken die je denkt te kennen Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: en ikke Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik vind het jammer dat ze 'the lonelyness of the long distance runner' niet gespeeld hebben..... Tof nummer is dat zeg... changed to 'ouwe' |
|
quote:Ik meen jou ook nog gezien te hebben? changed to 'ouwe' |
|
ik meen jouw nog gesproken te hebben Do androids dream of electric sheep? |
|
hmm was wel een oke feestje Mastodon: beter dan in de baroeg Samael: zeer oke Overkill: was wel grappig Opeth: beetje saai naar het eind toe Sepultura: mm best kut en de oude nummers waren te groovend Type O: heerste nogal hard Destroyer: wel aardig, kut geluid Finntroll: veel te happy en veel te crappy Ministry: zeer oke en schizofreen Arch Enemy: veel slechter dan vorig jaar Anthrax: totaal niet boeiend Alice Cooper: heerste wel Maiden: was wel oke, na een uur werd het ietwat saai one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Nou ben ik vast achterlijk, dom en debiel tegenlijk. Maar .....who are you???? En heb ik jou gesproken? |
|
mja post eens foto!! en niet zo verlegen zijn, praat tegen mensen!! Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Precies dolf. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |