|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
had het tegen warrior of odin omdat die gast bij ons stond. Maar goed hoor, vier uurtje mar slapen. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
haha dan ben je brak! oh en SilentSinner, mij hoor je niks zeggen over dat jij mij moet dragen en dat ik dan pas lol heb hoor, vrijdag totaal nuchter en netzoveel lol gezeur ook eigenlijk, iedereen beleeft het op zijn manier |
|
quote: Dat zijn ware woorden. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
ik had nogthans de zaterdagvoormiddag de hele tijd geslapen (was maar gaan slapen om 6:30 's morgens ) en om 10 voor 2 opgestaan en toch was ik zo brak als geen ander, vraag maar aan Midnight. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ben de zaterdagnacht met mijn zatte kloten zo in slaap gevallen.Ben achteraf een groot gedeelte van de film kwijt hehe.Gelukkig zijn er anderen die zich wel nog alles herinneren en die fotoos hebben gemaakt van mij in tjokkefolle toestand. Enne,dat HOERRUUUUUUUUHHHH geroep ging op den duur behoorlijk irriteren.Niet dat ik iemand ben die van braaf en stil en slapen houd op festivals maar dit was echt teveel van het goede. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: haha we hadden het zelfde slaapschema |
|
quote: die ervaring heb ik dus ook |
|
geen last van gehad |
|
quote: Dan lagen wij zeker op de verkeerde plaats. Echt mateloos irritant was het. Dat je het een paar keer schreeuwt ok. Maar niet de hele nacht door. |
|
tja wij lagen zoiezo in the middle of nowhere kwartier loopafstand grr gedeelte 4 of 5 zoeken naar ons was echt tevergeefs moest je nodig pissen was je te laat (als vrouw zijnde) |
|
gedeelte vier lagen we. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Pffff ik heb ook van vrijdag op zaterdag naar 3/4 uurtjes geslapen. En op zondagmorgen van 6 tot 9.... 3 uurtjes maar...had zaterdagnacht hele dag doorgefeest in 24uurs tent Op zondagmiddag ben ik in slaap gevallen rond half 4. Maandagochtend om half 10 werd ik pas weer wakker. [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 08-07-2003 22:48] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
das kei veel!!! niet zeuren dus |
|
quote: oh niet veel Jammor dak jou niet heb gezien.. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Héhé, ik heb toch lekker meest geslapen, zaterdag zat ik rond 12u al in mn nest (jaja, due to circumstances...) |
|
vrijdag om 3 uur tot 8m ofzo en zaterdag ok zoiets. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: ik zag je heel vlug voorbij lopen toen ik ergens op de grond zat..... maar je was al voorbij voordat ik iets kon zeggen |
|
quote: Echt?? Jammor "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
geen idee hoeveel ik sliep maar wel lekker zaterdag geloof ik van 5 tot 8? zal best brak was ik toch wel, uur meer of minder maakt niet uit |
|
quote: heb hanneke trouwens helemaal niet gezien |
|
IK heb gewoon op de grond geslapen zondagmorgen, wat ik normaal echt niet zo kunnen. Ik was vreselijk moe ... Zondag thuis ben ik in slaap gevallen met de tv aan, dat was voor mij echt een toppunt. Ik kan nooit slapen met licht, muziek, tv of wat voor afleiding dan ook...Als je zo moe bent wil je wel... En op die momenten slaap ik ook altijd het lekkorste en diepste [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 08-07-2003 23:00] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ja kan wel, ik was niet altijd bij haar in de buurt, dus heb je mij alleen gezien "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Correctie, het is OERRRUUUUUUHHHH. En dit geroep is inderdaad ferm belachelijk. Nu, niet ver van ons had er iemand barbecueworten op de barbecue gesmeten. Yummmmy zou je denken! Nee, z'n plastic-verpakking zat er nog rond. Lekker geurtje omringde ons tentjen. Je kan me de bout hachelen! |
|
He...dat Hoeruuuuhhh geroep kwam van onze kant van de camping |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |