|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ola Wel je hebt "Give Us More Beer'-scene gemist dan, beter Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Iron Glory: waar was je nou met je BBQ? heb expres mn Rhapsody shirts niet meegenomen zodat ik tenminste droog zou blijven (geen bier op hoofd enzo.. ), en dan laat je nix van je horen Bruce Banner |
|
festivals in belgie zijn stukken beter dan in NL (y) |
|
quote:beter zoeken volgende keer! Onze vlag hong nochthans hog genoeg? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: had je een vlag dan ga je naar wacken? dan zoek ik DAAR wel beter Bruce Banner |
|
quote:Met het Stage logo erop, en zo, ik weet neit als de vlag meereist nr Wacken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: dat moet je me tegen die tijd maar zeggen dan. Bruce Banner |
|
de tshirts en truien iig wel! BONDED BY BOOZE! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik zal erop letten Bruce Banner |
|
quote: Niet nodig, je bent luidruchtig genoeg I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:hehe, geestigaard, jammer dat we niet wat langer samen in den drank hebben gezeten, re-make @ WOA! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Tja, ik heb het zaterdag heel beschaafd gehouden (lees=had weinig geld) maar op Wacken moeten we zeker een biertje of twee drinken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dinsdagavond present Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Neeeeuh!?! Serieus? Nog wat foto's, ik zaterdagnamiddag tijdens een BBQ'tje voor de tentjes van de bende waarmee ik op de camping zat Zaterdagnacht na Maiden in de zuiptent, met Ghoullie, en ik maar uitlegge aan Beli "ga wat verder af staan ja dat is de knop om af te drukken, en , *FLITS!!!*, nu ja ik was misschien even zat als hij Als ik in die tent niet op een maat was gebotst die hulp nodig had om zijn bierblikken leeg te maken, had ik misschien nog de tegenwoordigheid van geest gehad om wat meer foto's te maken .... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Woensdagmiddag present maar hoe vinden we elkaar? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
we schreeuwen gewoon heel ahrd elkanders naam... of zo? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:ni voor't een of ander, maar dien tshirt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Iemand heeft trouwens z'n Vobis vlag dara achter gelaten, alleen nu heb ik 'm > |
|
@ gunman: en doe eens die bril af dat ik je beken [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 07-07-2003 15:16] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Zo, ik ben ook weer terug. Ik zit nu achter de computer van No Nonsense want de mijne is stuk . Graspop was, op een paar minpuntjes na, echt super! Bij de ingang ging het even stevig mis. We (NN, XposX, ManiacM en ik) hebben 2 en een half uur in de rij gestaan voordat we eindelijk op het terrein waren. Daardoor hebben we Aborted en Atreyu moeten missen. Zwaar kloten gewoon. Daarna onze tent geparkeerd in iets dat ik alleen kon identificeren als koeiestront. Maar ach, dat krijg je met festivals. Ik heb vrijdag Mastodon, Masterplan, Samael, Opeth en Stratovarius gezien. Op Stratovarius na was ik overal enorm van onder de indruk. Maar goed, bij Stratovarius was ik ook behoorlijk pissig (reden laat ik achterwege). Zaterdag zijn we eerst inkopen gaan doen op de metal market daarna naar de tent terug om X-en op de handen te zetten voor Youth of today (ik dacht, als die droopies hier wel corpsepaint op mogen doen dan mag ik ook X-en op mijn hand ), Youth of today gaven samen met Hatebreed wat mij betreft de beste shows van het hele festival. Vooral door het enthousiasme van het publiek dat gepaard ging met een enorme bloedharde pit. Bij Hatebreed had ik mooi de gelegenheid om mijn frustraties van hetgene dat me bij Stratovarius dwarszat kwijt te raken en mijn stem dan ook direct maar...I WILL BE HEARD!!!! Verder heb ik die dag Arch enemy, Sick of it all, Anthrax en Iron maiden gezien. Allemaal erg gaaf maar het hele weekend werden de bands geteisterd door een slecht geluid. Aan ZM-ers/sters heb ik ontmoet: Agony Asherah Morgil Judge M Skitzoid kitten Ghoulliette Rajackar (alleen gezien) Paul (denk ik, we stonden bij Arch enemy naast je SLAYOOOOR te roepen) Mirandarijntje () Sharteel She-devil en Sorpresa (ja, wij stonden in de Mindview tent naast jullie) en Beli onderbrak mijn gesprek met Agony even Vooral van Agony, Asherah en Morgil vond ik het erg jammer dat ik ze niet wat langer kon spreken. Maar ja, daar waren de omstandigheden gewoon niet ideaal voor. (AgonY: "Fintroooooooll" ) Als mijn comp weer gemaakt is post ik vast nog wel meer [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 07-07-2003 15:33] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: K heb toch al gezegd dat ik daar er daar eens tien van heb vastgekregen die van de camion waren gevallen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dan nog! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik heb zo mn twijfels Maar ik sta bijna zeker weer bij die zelfde duitsers van vorig jaar. Dus als je hen ziet ben ik niet ver weg. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:AH die!! Ja die vind ik wel hoor, np Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |