IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Graspop 2003 Part III Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2003 19:38 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

R.? panda?

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 07-07-2003 19:38 by Griffin Profiel van Griffin

quote:
Op 7 juli 2003 19:36 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
het was zaterdagmiddag geloof ik bij die rubber plankjes als je de camping over gaat
Je keek wel een keer om geloof ik.

Griffin: 't was ielsch ja

nee, ilse rent echt niet achter Sorpresa aan
mits dit dezelfde Sorpresa is als op stabback tijdje terug

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 07-07-2003 19:39 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 7 juli 2003 19:38 schreef ghoulliette het volgende:
R.? panda?

Nee Sarah weet wel wie ik bedoel.

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 07-07-2003 19:39 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

quote:
Op 7 juli 2003 19:38 schreef ghoulliette het volgende:
R.? panda?

Pfff, ik schrok ook al.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 07-07-2003 19:42 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 7 juli 2003 19:36 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
het was zaterdagmiddag geloof ik bij die rubber plankjes als je de camping over gaat
Je keek wel een keer om geloof ik.

Griffin: 't was ielsch ja

Damn ben jij die godver hoe heet je ook alweer. Ik weet t weer!!!!
HEb alleen jou gezien. Ik dacht later al van: hee ik ken jou

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 07-07-2003 19:42 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

quote:
Op 7 juli 2003 19:38 schreef Griffin het volgende:

't is dezelfde

Moridin
Usericon van Moridin
Posted 07-07-2003 19:42 by Moridin Profiel van Moridin

Ah, ook weer bij zinnen. Graspop 2003 heerste als vanouds. Vooral erg heerschende optredens waren:

Op vrijdag:

- Overkill, gewoon

- Sepultura: vet optreden ondaks het ontbreken van nummers van Beneath the Remains en de albums daarvoor + het slechts spelen van flarden van nummers als Dead Embryonic Cells en Desperate Cry. De nieuwe nummers klonken zowaar heftiger dan verwacht.

Verder iets meegekregen van Opeth, en dat was best aardig.

Op Zaterdag:

- The Haunted, alhoewel beter gezien in het verleden

- Anthrax, aardig optreden maar in Nighttown waren ze toch nog wel een stukkie vetter

- Six Feet Under BRUUT, Chris Barnes heerscht, en ook het nieuwe nummer was goed.

- Alice Cooper , ben geen Cooper fan, maar dit was een heerlijke opwarmer voor Maiden

- Maiden Toch wel iets teleurgesteld. Tuurlijk een goede show, maar niet het spektakel waarop ik gehoopt had. Waarom zoveel nummers van Number of the Beast, en Piece Of Mind, en dan niets spelen van Killers en Powerslave??

En dan nog iets over die rij voordat je de camping op was...Die heerste! Het was weer veruit de leukste rij waar ik dit jaar in heb gestaan. Met enkele flessen Whisky-cola weer een hoop lol gehad

Murder in the front row.......

Warrior_of_Odin
Posted 07-07-2003 19:43 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

quote:
Op 7 juli 2003 19:42 schreef Sorpresa het volgende:
Damn ben jij die godver hoe heet je ook alweer. Ik weet t weer!!!!
HEb alleen jou gezien. Ik dacht later al van: hee ik ken jou

ThorWulf, oftewel Erik
Je hebt nog ooit op het stabback forum gezeten en ik herkende je :D

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 07-07-2003 19:44 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 7 juli 2003 19:38 schreef Griffin het volgende:

Ja zelfde als op Stabback
Maar er is niemand achter mij aan gerend. Damn ben jij ook de griffin van Stabback? lol

Zit iedereen opeens nu hier?

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 07-07-2003 19:46 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 7 juli 2003 19:43 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
ThorWulf, oftewel Erik
Je hebt nog ooit op het stabback forum gezeten en ik herkende je :D

Ja ik weet t.
zit fokking heel stabback hier nu ofzo?

Ik herkende je toen ik weer omkeek en verder liep. Ja hoor rubber plankjes....Staal

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 07-07-2003 19:46 by dzouwe Profiel van dzouwe

quote:
Op 7 juli 2003 19:42 schreef Moridin het volgende:
- Overkill, gewoon

HEUH, OVERKILLLLLLLL

changed to 'ouwe'

Warrior_of_Odin
Posted 07-07-2003 19:46 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

naja ik zit al een tijdje hier, Griffin hebben we hierheen gelokt
Maarre www.ijlen.tk daar zit al het stabback volk sinds P de stekker uit het forum trok.

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 07-07-2003 19:47 by Griffin Profiel van Griffin

quote:
Op 7 juli 2003 19:44 schreef Sorpresa het volgende:
Ja zelfde als op Stabback
Maar er is niemand achter mij aan gerend. Damn ben jij ook de griffin van Stabback? lol

Zit iedereen opeens nu hier?

ja zelfde Griffin
en neuh niet iedereen zit nu hier, alleen ik rest was er al

edit: ja idd ilse wilde weten of zij het was
hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 07-07-2003 19:47]

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 07-07-2003 19:47 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 7 juli 2003 19:46 schreef dzouwe het volgende:
HEUH, OVERKILLLLLLLL

Overkill? iets van gehoord heel in de verte

Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 07-07-2003 19:48 by Captain Winter War Profiel van Captain Winter War

Graspop geef ik niet graag me geld aan uit.

Geen enkele Black metal band. Maar wel die idioot van 'n Alice Cooper die bekeerd is in z'n kruis. Er waren veertigduizend man op dit festival afgekomen. Knap hoor. En voor de vijfde achter in volgende keer Iron Maiden
Volgende jaar maar weer een aantal Black metal bands. Anders hou ik de knip weer vast.

[Dit bericht is gewijzigd door Captain Winter War op 07-07-2003 19:49]

GODLESS NORTH buy it now.

Warrior_of_Odin
Posted 07-07-2003 19:49 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

Ach 't ging om de gezelligheid. Bands boeiden idd niet.

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 07-07-2003 19:51 by Griffin Profiel van Griffin

pardon Erik
ja ok voor jou snap ik het nog wel

Warrior_of_Odin
Posted 07-07-2003 19:51 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

Ok ok finntroll en het begin van maiden waren wel gaaf

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-07-2003 19:51 by MetalJan Profiel van MetalJan

Nah, laat ik dan ook maar een verslagje doen. Vrijdag waren we (ik + vrienden) vrij laat op de camping. Eerst wat gegeten(friet+stoofvlees). De eerste band die ik zag was Samael. Klonk wel lekker. Daarna Overkill. Ik ben niet echt fan, maar was goed. Van Opeth ben ik ook niet zo weg van maar ze speelden een goeie set. Sepultura vond ik de beste band van de vrijdag ROOTS BLOODY ROOTS!!! Van Type O Negative heb ook erg genoten. Na afloop nog ff naar de Zuiptent geweest en toen mn tentje opgezocht.
Op zaterdag was de eerste band die ik zag Pro-Pain. Klonk lekker vet. Doro daarna kon me niet echt boeien. Toen naar de tent gelopen voor Destroyer 666, wat lekker bruut was. Arch Enemy heb ik al wat keren gezien en was weer goed, maar de setlist mag wel een keer anders. The Haunted was ook lekker bezig . Murderdolls vond ik saai . Finntroll vond ik erg goed Toen Anthrax, wat me ook niet echt kon boeien. Van Six Feet Under en Lacuna Coil heb ik maar een klein stukje van gezien. Within Temptation ging wel, jammer dat ze Deep Within niet speelde. Alice Cooper was ook wel leuk Ministry was ook erg goed, vooral met het gebruik van hun meegenomen tv-scherm. Toen snel naar 't veld gelopen voor Iron Maiden Na afloop weer naar de Zuiptent gelopen om daar pas om 6.00 uur weg te gaan. Nog wat uurtjes geslapen om om 10.00 uur optestaan met me zatte kop. Tent afgebroken en met de auto naar huis gereden. Volgend jaar zeker weer, alleen geen drink-en eetbonnen meer. 1 soort bonnen is toch veel handiger?
Voor mensen die mij gezien hebben:Ik heb kort haar en droeg een bril. Ik droeg een CoB trui, blauwe spijkerbroek en zwarte schoenen.

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 07-07-2003 19:53 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Zeker boeien de bands wel !!!!

Apocalyptica was
Iron maiden was
Type O Negative
Samael
Arch Enemy
Masterplan
Finntroll

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 07-07-2003 19:55 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Hehehe MetalJan zo val je op hoor met je kleding

"Hee zie je die gast met een zwarte broek zwart t shirt, lange haren en kisten aan!!!"

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 07-07-2003 19:58 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

Crisis, Sepultura ben ik dus echt van ellende weg gegaan, ik vond het W.A.A.R.D.E.L.O.O.S, werkelijk waar, ik kan me echt rot ergeren aan het geluid wat die zanger produceerd. 't Is net alsof ie moet schijten of iets dergelijks.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Warrior_of_Odin
Posted 07-07-2003 19:59 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

Dan krijg je ongeveer hetzelfde als de verkrachting op BYH

Polices searches for a brutal Metal fan

Raped for hours in the tent

The night from saturday to sunday a young woman was raped on the campground by a unknown person at BYH festival.

Balingen, 1.07.03
At about 1:00 hrs on sunday a man invaded the tent of the 23-year old woman, hit her and choked her. For several hours then he abused his victim.

In the morning the woman finally made it to escape. She applied help seeking to a male person. Together they went back to the tent. The comitter still was around. After the two men had a violent conflict the raper removed himself.

The man is described the following: End of 20ies, about 175-188 cm tall, corpulent / fat, wears glasses, short, light curly hair. He wore a black jeans, a black T-Shirt with printing in cheast area and black laced shoes.

Especially the man who helped is being asked to help. Everyone who can give advices to the comitter or did see anything, that have to do with the deed are asked to contact the police of Balingen or any other police.

Die zullen ze vast snel vinden

"He wore a black jeans, a black T-Shirt with printing in cheast area and black laced shoes."

Eitje

[Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 07-07-2003 19:59]

No Nonsense
Usericon van No Nonsense
Posted 07-07-2003 19:59 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

quote:
Op 7 juli 2003 19:55 schreef Sorpresa het volgende:
Hehehe MetalJan zo val je op hoor met je kleding

"Hee zie je die gast met een zwarte broek zwart t shirt, lange haren en kisten aan!!!"

Hij had kort haar.

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 07-07-2003 20:03 by Sorpresa Profiel van Sorpresahttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 7 juli 2003 19:36 schreef Frietbal het volgende:
Iets gebeurd tussen R. en jou ofzo?

En ik zou nog dik worden.

Vandaag wel, vant weekeind niets hoor. Ja leuke dingen

Damn jij zuipt je altijd de tering in, en dat buikje van jou tering echt mooi!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 07-07-2003 20:05]

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com