|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat is inderdaad de Hans die jij bedoeld.Ik ken hem ook al langer!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: LOL "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Oh wat zijn Mirandarijntje en ik lief!!! Mooie foto's Miran!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ah kijk, thnx dan weet ik dat Ik ben namelijk niet altijd even handig in het herkennen van mensen [al helemaal niet van foto's, d'Oh!!! ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: IK heb hem al paar keer eerder gezien. Maar voor de rest een toffe gast. Hij was alleen zondag toen wij wilde vertekken al sneeuw voor de zon verdwenen en niemand wist waar hij was. Tent weg, "vriendin" weg, auto weg. Hopelijk was hij niet TE zat toen hij ging rijden "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Thanks |
|
quote: Oei... dat hoop ik dan ook niet! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Hey, leuk je gesproken te hebben op Graspop. Mooie foto's trouwens. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: en samael dan ? i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Ja man Samael heerschte!!! En fokking Apocalyptica, wie heeft apocalyptica gezien? Niemand zeker? *schopt iedereen kei hard voor zn anus* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Samael vond ik niet echt denderend, hou niet zo van drumcomputers. En Apocalyptica heb ik zo is even van een afstandje gezien. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: AUWWWWW!!!! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Ik heb ook nog een ZM-er gezien. Zaterdag bij de ingang om 12.30 uur geloof ik. Hij droeg een ZM-shirt. Ik heb m niet gesproken. |
|
quote: maar voor? i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Thanks, ik vond t ook heel leuk je ontmoet te hebben |
|
Ik heb bijna niemand van ZM gezien (of wel gezien maar niet herkend). Alleen ff een glimp van mcoenen en Mirandarijntje opgevangen... Trouwens Marcel: ik heet Kay, niet Kjell |
|
quote: oh god.. dat moet erg geweest zijn.. we kregen ineens zo'n camera in ons gezicht geduwd met de een of andere muts erachter die vage vragen ging stellen... we stonden echt zo van 'ja um...' Grappig dat ze het wel uitgezonden hebben! En Pem, ik dacht al dat ik jou zag maar je was voorbij dat ik er erg in had.. volgende keer gewoon roepen okay? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Oeh, werd ik toch nog een beetje herkend en ja ik zal volgende keer roepen [zwaaien/aanstoten, wat maar t beste van toepassing kan zijn ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
wat de fok is jimtv, en uhm kan iemand me vertellen waar en wanneer er nog meer graspop dingen worden uitgezonden? ik ben wel benieuwd hehe lijkt me lachen. |
|
quote: Hahaha LOL ik zei hee KEREL ! niet kjell .. |
|
quote: hoeveel had je toen gedronken Marcel? Was het trouwens nog een beetje gelukt met dat optreden zondag? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
hahah dat was inderdaad best veel dus kan goed zijn dat ie t verkeerd verstaan heeft LOL toen ik jou tegen kwam was ik anders ook goed in de olie ... hahahaha en het optreden ging lekker hoor, nergens last van, vette mik ! |
|
quote: Vandaar ook de puntjes... Samael ook uiteraard.. Die word ik nooit beu.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
sharteel weet jij toevallig waar de foto's terecht komen die vrijdag in de zuiptent gemaakt zijn. die man zei dat ik ze via een externe link op de graspop site kon vinden, maar daar staat niets. en vraag twee, er is ook een foto gemaakt waar ik opsta tijdens the haunted, ook door een meneer maar nu met een hele grote camera, weet je misschien waar die pics terecht komen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |