|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:vorig jaar....... en jij verw8 dat ik nog weet wie dat waren, tss!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: haha lekker zatte foto!!! |
|
hmm.. m'n linker oor zit weer dicht |
|
quote: idd! |
|
quote: Dan moet je even wat eten. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
hehe, komt goed |
|
quote: TWENTEEEE!!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
EUROOOOOOOOOH! |
|
SLAYYOOOORRRRR!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:En een katerhoofd de ochtend erop.. (niet dat het bij mij veel beter geweest zijn maar goed.. ) |
|
we screamed, but no-one heard. we X-ed up, but no-one saw.. cool idee voor een nummer haha |
|
was trouwens 2 amerikaanse meisjes tegen gekomen, ze kwamen uit hetzelfde durpke als AFI, op dezelfde school gezeten ende zo |
|
Graspop was vet. Ik heb echt genoten, waarschijnlijk volgend jaar weer als er goede bands staan. Vooral Appocaliptica vond ik erg goed, vooral omdat ik alleen de naam kende. Put a steak through my heart, and drag me into the sunlight[br]^Nightwish - Slaying the dreamer^ |
|
SLAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR Bruce Banner |
|
*zet zich even neder achter de PC* Zo, ik heb me uitstekend vermaakt, op een paar punten van (enorme) irritatie na. Toppers qua bands vond ik toch wel Iron Maiden (duh), Ministry en Apocalyptica. Type O Negative was erg leuk om eindelijk een keer live te zien, maar het was geen superoptreden helaas. Rest was ook behoorlijk leuk, maar minder leuk dan voorgaande keren (zaal is toch beter he). Veel bekenden tegen gekomen en erg gezellig gepraat met mensen. Helaas Beli WEER misgelopen Enneh Asherah... wat duurde het lang voor je me herkende zeg! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nee? serieus? hij vroeg me wel tien keer of ik jou niet was tegengekomen, maar ik denk niet dat ik je zou herkennen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: really? waar? |
|
quote: Same here Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hey kreng, hier ineens wel weer. Wij hebben onze longen uit ons lijf geschreeuwd daar op Graspop, de enigen die erop reageerden waren non-ZMers. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Beli dacht in eerste instantie dat ik ons aller Helmet was.. |
|
ik was trouwens bijna van de camping afgekickt omdat ik uitviel tegen die nazicampingbelgengasten die vonden dat mijn tent moest staan waaar zij dat wilden. ik was errug boos zeg maar......... |
|
damned.... denk als er een foto van mij werd gemaakt dat ik er ook zo nuchter uitzag LOL... maar we hadden wel lol met z'n allen. heb een dag geen stem gehad van het meezingen op maidennummers... vond het een goede show... headbang euh..ja...headbang!!!!! |
|
Nog meer mensen zich lopen ergeren aan vervelend volk dat nadat alles al stampvol was toch nog verder probeerden te rammen naar voren? Zowaar bijna iemand neergehoekt. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Ja, werkelijk iedereen van ZM die ik tegenkwam wist mij te melden dat Beli naar me op zoek was, maar ik ben hem dus het hele festival niet tegen gekomen :/ I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |