|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: in de willemeen, hij was aan het tour managen, heeft nog steeds niet gezegd waar hij zijn stempel nou wilde hebben......(ik was het deur/stempel meisje) |
|
quote: hahaha LOL ja nee nou heb je me meteen overgehaald maarre, sowwrry dat gaat hem echt niet worden, ben volkomen geldloos Had eigenlijk ook beter niet naar Graspop gekund wat dat betreft maar ik had het kaartje al maanden liggen en wou het gewoon nog ff niet weten dat het geld op is "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: LOL Willemeen??? Waar?? Never heard of... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Geweldig! Nou ja, als je hem wel gezien had dan had je me mischien nog niet herkend. Echt jammer dat je je niet zo goed voelde daar. Ik hoop dat het nu weer wat beter gaat? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Arnhem, dus vanavond kan ik pas bij gaan slapen van graspop, het leven is zwaar |
|
quote: Ja, ik had liever wat meer met jullie gepraat eigenlijk. Ik overleef het wel weer denk ik, lief dat je er es naar vraagt... |
|
quote: Jah! Dan heb ik dat toch goed gezien Dat ze nog moesten bekomen van ToN ofzo.. hehe (Ook weer leuke 'sfeerbeelden'..) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja nou, ik was toch wel nieuwgierig eigenlijk. Maarja mij ken je verder toch niet, Dennis wel, daar heb je wat meer gesprekstof mee denk ik. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ah ok thnx voor de info En damn ja dat bijslapen is altijd wel ff nodig hoor!!! Dus *medeleven*: [zo'n lieve smilies vind ik dat] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Nog een groepsfotootje ZMers Helemaal links: Ik Heuy!!!: Diegene met de grote foute bril op in het midden. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 07-07-2003 22:27] |
|
quote: Als je zo nieuwsgierig bent kan je me adden op msn natuurlijk... |
|
quote: Nou, persoonlijk denk ik toch dat je mij dan beter kunt adden, aangezien ik m'n mail adres in m'n profiel heb staan. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Oei, ik niet of wat? Ik zoek het ff op dan |
|
quote: Weet t niet zeker, komt me bekend voor die achternaam. Maar hij is bevriend met: Johan, Luc, SheDevil.... dusch.. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Is goed hoor. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Hmm, ik heb eerst crow nummero 75 geadd, maar ik denk dat het nu goed is... |
|
quote: Hij doet het. ...maar euh, je staat afwezig. Moet ik me daar wat van aantrekken of niet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
No Nosense heb ik jou nou gezien of neet? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ow hehe ik dacht dat jij het wel zou weten maar dat geeft niet ik vraag het hem zelf wel ff via de meel of sms, komt goei, thnx voor de reply anyway "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Jazeker. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Zo, mijn fotootjes staan nu ook eindelijk online, ik heb wel alleen de beste erop gezet want ik had er een stuk of 80-90 gemaakt http://groups.msn.com/Mirandarijntjesgreatpics En voor de verdere rest vond ik t een zeer geslaagd weekend, ben wel nog hartstikke gaaaaaaaaar, ( vrijdag flink gefeest in de zuiptent,lag pas om 6.30u in de tent en de zaterdag om 4u ) moest vandaag ook weer werken na 2 weken vakantie Veel bekenden tegengekomen,mensen die ik al heel lang niet meer gezien heb en natuurlijk een paar ZM-ers - Sharteel - Agony - Asherah - Iron Glory - No Nonsense - X-positive/negative-X - Beli Mawr - Ghouliette - Mcoenen - Hub de Gallier - Frietbal - Heuy - Geert - Sorpresa - She-Devil Sorry als ik er misschien een paar vergeten ben |
|
quote: Je weet geeneens wie zn vrienden zijn? Hoe ken je hem dan? Wat is hij van jou dan? Hij heet Hans, en woont ergens in Limburg "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Eindelijk! *gaat foto's kijken* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Heb zelf niet zo veel ZM'ers gezien: -Frietbal(die lag de gehele vrijdag tjokkefoll naast mijn tent ). -Heuy -Ghoulliette -MCoenen -Miranderijntje -Collisiontammi -Sorpresa(kwam bij R. uit de tent gekropen) -She-devil heb ik zien ronddwalen -Rowan(Bolthorn)...ben je usernaam vergeten hehe... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |