|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja m'n zus is met die firma naar Fields of Rock geweest en 's avonds stond de bus er niet. Heeft ze in Nijmegen kunnen blijven pitten. Nu geef ik me op voor een busreis (31,50 voor nog geen 100 km) en bellen ze op dat er te weinig animo is (ook niet vreemd met zo'n prijzen) en de reis dus niet doorgaat. En dat terwijl al een week op de site staat dat de eendaagse arrangementen zijn uitverkocht!!! Dat ze dan een kleinere bus huren, zoiets kun je toch niet maken. Zit ik hier met m'n kaartje Maar ik zie net dat er ook bussen van The Rock gaan, dus dan is 't probleem al opgelost Tenminste mensen die wel te vertrouwen zijn, en waarschijnlijk ook nog veel goedkoper. Idee voor een nieuw topic: Bedrijven die absoluut niet te vertrouwen zijn! Met stip op nummer 1: Tim & T / festivaltravel [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-07-2003 22:50] |
|
quote: écht belachelijk, ik wil wel die 30 euro terug en anders klaag ik ze aan, in de voorwaarden staat dat de klant schadeloos gesteld moet worden dus.... oh ja, The Rock heeft idd. een bus naar Graspop maar dat is alleen de zaterdag en ik wil zelf ook de vrijdag gaan... [Dit bericht is gewijzigd door Mirandarijntje op 02-07-2003 22:58] |
|
oh oh het ik ga weer teveel meenemen syndroom speelt weer op......... oke hulp! severe torture of mangled? |
|
jamai, ik zal afzien op Graspop, mijn borstkas doet nog steeds veel pijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Als je vrijdagmorgen om 12.00 uur in Breda op het station staat, kun je met Skitzoid Kitten en mij meerijden... |
|
quote: bedankt voor t aanbod maar ik woon in limburg en naar breda is 2u rijden terwijl als ik vanuit m'n eigen woonplaats zou rijden is t 1.5u |
|
quote:Ach ja.. we zitten toch maar met zijn 2-en in de wagen dus ik dacht, ik doe je dit voorstel.. Aanbod blijft overigens geldig mocht je niks meer kunnen regelen... |
|
quote: severe torture ik hoop dat ik weer beter ben met graspop hoor |
|
quote: thanks again |
|
quote: same here, mijn borstkas (rechterkant doet echt wel veel pijn) [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 03-07-2003 1:20] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Mangled, hands down! |
|
quote:Hoofdzwaaiers allerlanden helpt elkander!! Mocht het echt nodig zijn, laat je het nog even weten dan? |
|
quote: yup zal ik doen !!! |
|
quote: oke mangled, dan maar in elkaar geslagen worden door die sloerie..........das toch kei metal |
|
Tomorrow Tomorrow I love you, tomorrow Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
vandaag vandaag!!!! |
|
quote: welke sloeri? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
degene die mij wil slaan en mij stom vindt natuurlijk. en dat terwijl ik haar nooit misdaan heb.......... eerder andersom |
|
quote: Ik geloof dat ik wat info. mis om dit te begrijpen... Maar soms een vriendin van een ex?? Maar hoezo zou ze je willen slaan? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
lang verhaal......eigenlijk ook geen zin om naar boven te halen. is allemaal al lang gelden. maar goed slaan zou ze me niet (ben veel groter en sterker ) maar ze kijkt me nog steeds aan alsof ik aids moet krijgen.....raar (ex van ex nu weer vriendin van ex bla bla mannen enzo ) |
|
quote: Als het al zo lang geleden is, kan ik me niet voorstellen dat ze nog zo met jou bezig is. Waarschijnlijk is ze veel te gelukkig weer terug te zijn bij haar vriendje om zich om jou druk te maken. Misschien is het meer jouw interpretatie van haar gezichtsuitdrukking?? Just a thought... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
nee hoor, ze wilde heel duidelijk geen hoi terug zeggen............ maar goed dat is dan haar probleem. en nu ga ik me er niet langer druk over maken. hopelijk wil ze na twee dagen huilend naar huis, ze heeft toch de schurft aan metal |
|
quote: Waarom zou ze hoi zeggen dan? Omdat je de ex bent van haar vriendje? Is voor mij ook geen reden om hoi te zeggen... Of ken je haar goed of zo? En hierna zal ik erover ophouden "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
On topic... Weet er iemand de weersvoorspelling voor de komende 3 dagen in de Antwerpese kempen ? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |