|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hehe, boeiend... OVERKILLLLLLLLLLLLLLLLLL changed to 'ouwe' |
|
quote: Het lijkt me sterk dat je me niet gezien hebt ik stond namelijk naast je bij die Mindviewtent. *grom* Ik ben na Maiden ook naar die tent geweest maar heb helemaal geen ZMers gezien. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
dat meisje die haar knie heeft gesloopt in de pit!! zij heerscht!!!! |
|
quote: Die meid is behoorlijk opgevoerd, ADHD is er niets bij. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
in de trein was ze anders wel rustig misschien is het een allergische reactie op muziek ofzo |
|
quote: Ze was gewoon kapot en dat mag ook wel na zo'n weekend. Ze begon alleen af en toe weer te gillen in de trein waarop ik en XnegativeX demonstratief onze oordoppen van onze discman weer indeden, damn wat een tering geluid. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
hoe was de aansluiting van en naar utrecht trouwens?? nog gehaald enzo |
|
quote: Ja hoor dat was geen probleem. We moesten alleen paar keer vaker overstappen in vergelijking met de heenweg en de reis duurde ongeveer een uur langer dan de heenweg. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ja echt? raar......... die bussen in nijmegen/ arnhem waren trouwens zwaar kut. die heb ik gister avond mogen nemen, duurde een kleine drie kwartoer voordat ik in arnhem was, de homo's |
|
quote: Dat is altijd best klote ja, ik was geloof ik zo rond een uur of zeven weer thuis. Trouwens nog bedankt, ik geloof dat jij met die treinreistip kwam. Het scheelde wel want dat gesjouw in die bussen zaten we al helemaal niet op te wachten. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
in de zuiptent was trouwens een man op de vrijdag nacht foto's aan het maken. hij zei dat deze via een externe link te zien zouden zijn, weet iemand waar ik precies moet wezen, want ik kan ze niet vinden |
|
quote: yup.. ben daar gebleven totdat ik + vriendin + MBMarduk eruit gedonderd werden... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
lol ik heb gezien dat ze deze maakten, dat was voor samael |
|
quote: Waar dan? [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 07-07-2003 13:36] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Een maat van me heeft een gebroken neus overgehouden aan de Sepultura pit.. Het deed hem nogal zeer meende ik... |
|
quote: Bij Six Feet Under werden er ook drie bloedend afgevoerd. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: voor het podium in de marquis 1 voordat samael ging spelen, duh |
|
quote: Nou sorry hoor! Je zei dat ze die maakten, ik zat aan houtsnijden en blablabla te denken, dat soort dingen en dacht dat er ergens zo'n kraampje stond. ...kon toch? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: idd een bloedneus die niet ophield en zaterdag nacht werd er tegenover de ijskraam dinges ook iemand afgevoerd |
|
quote: Waar ik het over had was geen bloedneus, die gast had z'n hele gezich aan stront liggen. Er waren drie van die ijskraampjes, welke? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
damn! was de ijskraam bij de zuiptent alleen dan die camping beetje doorlopen.. was ook chaos daar waren er trouwens nog meer ZM-ers bij de tenten van metalfan.nl ? |
|
quote:jaagt haha! en ik was de laatste die die tent verliet! op de security mensen en toogmensen na... de tent was 100% rock'n'roll Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Goe festival, bajot, juste in de krant geleezen vrijdag 18.000 en zaterdag 25.000 mensen. Den enigsten dak tegengekomen ben was Beli (best da I.G. zei wie da je was of 'k was ui ook nie tegengeekoomn)....thx veur den slok Whiskey niemand de vlag van The stage zien wapperen of t-shirts zien rondlopen (op e achterkant 'BONDED BY BOOZE' ?? Mja en dan de zondag, 'k stappe in den auto en de knop van mn lichten lag nog aan -> plattte batterij, geprobeerd mee startkabels, da lukte niet, duwen ging 20 keer bijna, vtb vab gebeld dan maar en die heeft me kunnen helpen met zware startkabels....was wel graptje van 139 euro maar ben nu wel lid voor een jaar hèhè. 50 km verder platten band en reservewiel was ook plat, geen enkele garage open. een vriendelijk mens heeft ons dan maar naar 't station van Leuven gevoerd. Damn was dat tjolen zeg. vanavond ga ik dus achte mn auto samen met mn nieuw wiel en startkabels. Pfff [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 07-07-2003 14:50] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Menschen! Ik heb het overleefd (al leek het daar vooraan bij maiden anders niet op ) ZM'ers die ik tegen het lijf gelopen ben: * Elfensteen HERU * Morgil * RdP * Beli Mawr * Ghouliette * Gunman (tevens behoorlijk ) * Sagoth the Warlock of hoe die man ook heet ) * Griffin * Narsil/Asherah godverdegodver waarom was je nou zo'n bezopen katje? * @ de rest die ik vergeet ==> Zaterdagnacht was het ineens half 5, dus toen besloten we (Elfensteen, en 2 non-ZM) om de zooi af te breken en op te rotten. 7:10 1e pendelbus naar Mol gdvrdgdvr!!! en om 14:30 for fuck's sake thuis in groningen. heb geslapen van 18:00 ofzo tot 10:00 vanmorgen.. 16 uurtjes dus GP ==> HEERSCH!!!!!!!!!!!!! Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |