|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tof allen fuiven in Lainedil zijn tent I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Stilte voor de storm BLAAT |
|
quote: Ik betwijfel het. Het enigste waar ik wel een beetje tegen op zie is dat ik er vrijdag tering vroeg uit moet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Tijdsschema van Graspop is kut. Zeker de vrijdag. Eest von dik het super, omdat jke alles zou kunnen zien (niets overlapt elkaar), maar er komen bijna 30.000 man en d eene tent hefet maar 10.000 en de andere 8.000 plaatsen. Dus als je beetje beeld wil hebben, moet je het concert daarvoor overslaan :S |
|
quote: geen last van ik ga morgen al BLAAT |
|
quote: Staar je niet blind op cijfers hé, en daarbij om dat extra volk op te vangen hebben ze de dranktenten I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hebben jullie mijn weerbericht voor Graspop al gelezen op de frontpage ? |
|
quote: Jazeker. Bedankt nog, is best handig. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ey!, de ZM weerman, tof: nu ja, een beetje regen en niet te warm, vind ik prima I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ja, rot weer toch bedankt kan ik er rekening mee houden [Dit bericht is gewijzigd door Grimreaper op 02-07-2003 19:16] BLAAT |
|
quote: Dat zou normaal allang bevestigd moeten zijn, accreditations zijn allang afgerond. |
|
Godverdomme dat kut Tim&T heeft de busreis geannuleerd. Met spoed vervoer gezocht vanuit Zuid-Limburg voor de zaterdag! |
|
quote: Probeer eens de trein naar eindhoven, vandaar uit gaat een bus naar Lommel en vandaar kun je weer met de trein naar mol staat op graspop site onder bus info nederland [Dit bericht is gewijzigd door Grimreaper op 02-07-2003 19:39] BLAAT |
|
quote: op vrijdag komen geen 30.000 man. ik gok de helft of 20.000. Vorig jaar nergens last van de drukte! |
|
quote: alleen jouw reis? Of alle reizen :S vnandaag nog contact gehad dus... |
|
quote: Geen idee, heb net gebeld en die vent die ik eraan kreeg weet nergens van. Als die vanuit Maastricht wel doorgaat kan ik ook van daaruit vertrekken. Maar ik heb zo'n idee dat dat dezelfde bus is. Van waaruit vertrek jij dan? |
|
ik wil al niet meer |
|
quote: WTF? En waarom niet? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: plaats is nog ondyuidelijk, is iets van Tilburg of Goirle |
|
rijden zondag geen treinen tussen Arnhem en Nijmegen trouwens (zijn wel bussen ingezet) |
|
NOG 1 DAG!!!!!! changed to 'ouwe' |
|
Heb ineens ook zin gekregen om te gaan ..maar krijg mijn vriend niet overtuigd Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Dan moet je alleen gaan, doe ik ook altijd |
|
quote:Goed idee!! Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |