|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zal kijken of ik die vlag tegenkom |
|
ik zet op de andere kant ZM, kee? oja die nerd in de tent ben ik dus |
|
heb der zin in !!! vanavond komt sorpresa en ed al !!! hoop dat t niet gaat regenen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hahaha ut regent nou al dat het zeikt. |
|
Mijn tentje herken je aan het sjaaltje met doodshoofden dat ik er ergens aan ga maken Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Mij herken je aan mijn zatte kop. |
|
Niet aan de lokroep ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: TJOOOOOOOOOOKKEEEEEEFOLLLLLLLL!!!!!!!! |
|
quote:wankelend of kruipend? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ligt er aan hoe laat het is. |
|
Laat het ouwe "HOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEERRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" maar achterwege...Of IceQueen gebruikt haar vuisten op de eerste de beste kerel in haar buurt die dat roept Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Dus als je vanaf een uur of 3 iemand ziet kruipen, dan ga er maar vanuit dat het Dhr.Frietbal is BLASTBEATS FOREVER |
|
hmm dat doe ik meestal als ik teveel bier op heb. of dingen zoals "sex met bejaarde dieren" roepen enzo [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 03-07-2003 17:09] |
|
quote: hoere? |
|
quote: |
|
quote: ff iets anders oefenen dus: *met klein stemmetje* Prooooooooooooostiiiiiiiituuuuuuuuuueeeeeee!!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hehe, dat klinkt bekend... Vorig jaar op Graspop ná Slayer ook allemaal de meest gore klets uit lopen kramen bij de spaghetti-tent, haha. De verdwaalde cadavers die daar zaten te eten, hadden hun bordje toch wel hééél vlug op BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: ik kom helpen !!!!!, was op een gegeven moment de lol wel vanaf vorig jaar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
LAIN ISCHT HIERSCHT!!!! np: Iniquity - The Bullets Breath |
|
Dan zal ik wel. MOOOOOOOOOOIEEEEEEE MEIIIIIIIIISJEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS roepen. |
|
quote: hehe ik hoop dat ik de eerste nacht overleef |
|
quote:mja, kom je neit onderuit meid, en ik zou neit proberen slaan was ik u Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ja,hé...Zeker als je heeeel effe een tukje wil doen.... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |