![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:In Nederland misschien niet nee maar in België is het anders... *pakt snel zijn paspoort in..* ![]() |
|
quote:Ik heb het nagevraagd.... ![]() |
|
quote: Na Oceans of Sadness naar de linkertoog gaan, daar zal ik zijn met Gunman ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Okay, dat moet te onthouden zijn. ![]() Zo, en nu is het de hoogste tijd om de supermarkt te overvallen en Graspop artikelen in te slaan! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Pfff net met veel moeite mijn tas ingepakt [ik sleep veeel te veel mee ![]() en dan straks naar een klein kutdorpje in Friesland waar mijn vader woont.. En dan vannacht [uurtje of 5, gaap ![]() WOOPTIDOO!!! ![]() Ben btw beniewd of ik enkelen van jullie nog tegen ga komen??? ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: hopelijk niet want je bent niet aardig ![]() ![]() |
|
Ik ga een vlag op me tent zetten. weet nognie wat er op gaat staan. iemand tips? ![]() |
|
quote: Een vuile boxershort is altijd wel lache. ![]() |
|
hmmm ik heb wle een idee: BLIKEEND.TK ![]() |
|
en op de andere kant ZM ![]() |
|
Verdorie, ben je een dagje niet online en zitten we alweer een topic verder. ![]() Gisteren een nieuwe slaapzak gekocht, nu m'n tent nog vinden, m'n compagnon te pakken krijgen, en dan zien we wel. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Dat dacht ik dus ook, NIET DUS !! Een jaartje geleden dacht ik ook "even" zonder paspoort naar de Biebob te gaan, met als gevolg : controle en terug naar NL, en dus ook geen Cannibal Corpse ![]() BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
klopt, vorig jaar werd het op graspop fiks gecontroleerd. ze vertrouwen de hollanderrs niet (en terrecht) ![]() |
|
quote: idem ![]() ![]() |
|
ik neem id altijd mee, je weet nooit, als je ergens zat ligt in de goot kan het ook handig zijn Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
heb net inkopen gedaan. Sixpak palm Speciale , paar 0,5 l blikken Grolsh, sixpak cola, 2L pak barle duc, paar rollen pringles, marsen en broodjes. rest koop ik daar wel ![]() |
|
quote: bwahahaha ja open deur... ![]() tsssss! ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: mja ik zuip 24 blikjes palm en dan terug naar de auto voor nog een lading blikjes ![]() Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
quote:Bijna iedereen gaat wel naar Graspop volgens mij... ik ook (als mijn ouders niet zo dwars geweest waren ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Mag je niet van mommie en poppie? Hoe oud ben je? ![]() |
|
niet naar luisteren!! ik ging naar graspop toen ik 13 was, dus word nu mijn zevende keer gewoon gaan! Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
quote:Kijk maar fijn in mn profiel... En trouwens, met mijn ruggetje was het ook niet verstandig geweest nu ![]() FREEZE ![]() |
|
Phantom lord, je kunt me herkennen aan deze vlag op mn tent: ![]() ![]() |
|
quote:ken je beter tegen anderen zeggen... ik ga NIET (word es wakker man! ![]() FREEZE ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |