|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:In Nederland misschien niet nee maar in België is het anders... *pakt snel zijn paspoort in..* |
|
quote:Ik heb het nagevraagd.... |
|
quote: Na Oceans of Sadness naar de linkertoog gaan, daar zal ik zijn met Gunman Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Okay, dat moet te onthouden zijn. Zo, en nu is het de hoogste tijd om de supermarkt te overvallen en Graspop artikelen in te slaan! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Pfff net met veel moeite mijn tas ingepakt [ik sleep veeel te veel mee ] en dan straks naar een klein kutdorpje in Friesland waar mijn vader woont.. En dan vannacht [uurtje of 5, gaap ] vanuit datzelfde dorp met vrienden in de auto richting Graspop!!! WOOPTIDOO!!! Ben btw beniewd of ik enkelen van jullie nog tegen ga komen??? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: hopelijk niet want je bent niet aardig |
|
Ik ga een vlag op me tent zetten. weet nognie wat er op gaat staan. iemand tips? |
|
quote: Een vuile boxershort is altijd wel lache. |
|
hmmm ik heb wle een idee: BLIKEEND.TK |
|
en op de andere kant ZM |
|
Verdorie, ben je een dagje niet online en zitten we alweer een topic verder. Gisteren een nieuwe slaapzak gekocht, nu m'n tent nog vinden, m'n compagnon te pakken krijgen, en dan zien we wel. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Dat dacht ik dus ook, NIET DUS !! Een jaartje geleden dacht ik ook "even" zonder paspoort naar de Biebob te gaan, met als gevolg : controle en terug naar NL, en dus ook geen Cannibal Corpse BLASTBEATS FOREVER |
|
klopt, vorig jaar werd het op graspop fiks gecontroleerd. ze vertrouwen de hollanderrs niet (en terrecht) |
|
quote: idem |
|
ik neem id altijd mee, je weet nooit, als je ergens zat ligt in de goot kan het ook handig zijn Do androids dream of electric sheep? |
|
heb net inkopen gedaan. Sixpak palm Speciale , paar 0,5 l blikken Grolsh, sixpak cola, 2L pak barle duc, paar rollen pringles, marsen en broodjes. rest koop ik daar wel |
|
quote: bwahahaha ja open deur... tsssss! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: mja ik zuip 24 blikjes palm en dan terug naar de auto voor nog een lading blikjes Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:Bijna iedereen gaat wel naar Graspop volgens mij... ik ook (als mijn ouders niet zo dwars geweest waren ) FREEZE |
|
quote: Mag je niet van mommie en poppie? Hoe oud ben je? |
|
niet naar luisteren!! ik ging naar graspop toen ik 13 was, dus word nu mijn zevende keer gewoon gaan! Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:Kijk maar fijn in mn profiel... En trouwens, met mijn ruggetje was het ook niet verstandig geweest nu FREEZE |
|
Phantom lord, je kunt me herkennen aan deze vlag op mn tent: |
|
quote:ken je beter tegen anderen zeggen... ik ga NIET (word es wakker man! ) FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |