|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Absoluut. Ik kende ze niet, maar ik ben er zeker van dat ze echt wel vet zouden geklonken hebben als het geluid beter verzorgd was. Die guitaren kwamen niet door. |
|
quote:uhmm...hoe zie je aan iemand of ie 'n Limburgs accent heeft? Ik vind dat bij mezelf eigenlijk enorm meevallen, maar je hoort 't natuurlijk toch wel [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 06-07-2003 21:08] |
|
quote: Limburgers zien er in het algemeen veel intelligenter en sympathieker uit. |
|
quote: inderdaad, drum hard, en gitaren kwamen niet door wel brute lichtshow trouwens |
|
Heeft er trouwens nog iemand die vent zonder broek zien doorkomen ? Was best wel een eigenaardig/gortig zicht, zo een kerel met alleen een metal-shirt aan blijkbaar opzoek naar zijn auto ofzo. |
|
quote: En toen werden ze wakker. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Zwijg, niet-limburger. |
|
quote: Zelf Limburger zeker? |
|
quote: Absoluuut, mè det hèt do hielemoal gein kluute mèt te make. |
|
quote: doe hubs waal un vraem taaltje ving ich, ho kumps se vandaan? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 06-07-2003 21:18] |
|
komt niet eens in de buurt van gewoon nederlands. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Nee daarom kun je't eigenlijk ook nauwelijks nog 'n dialect noemen, zijn eigenlijk honderden verschillende talen. Maar ehhmmm...over Graspop ging 't toch he? |
|
Is iemand van jullie na Iron Maiden nog naar die (zuip)tent geweest? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
*zucht* ik vond 't zeker geniaal vet wijs vooral YOUTH OF TODAY (!!!!) hebben nog anderen dit gezien?? AAHHH!! super.. maar goed je moet (moest)er van houden ; HATEBREED ; MASTERPLAN ; SICK OF IT ALL ; MASTODON ; MAIDEN !!! (dat geluid, dear god, hoe geweldig?!) ; ook Opeth was goed, alleen ben nog niet zo bekend met hun nummers, maar zeker extreem goeie set ik was trouwens gozer kort blond haar, zwart AFI shirt en zwarte X-en op mn handen.. (ik denk, speciaal voor herkenning, maar goed.. apperently no-one noticed haha) naast de mensen met wie ik was (xneg, no nonsense, etc) heb ik wat ZM-ers betreft Agony, Argentumfeles (sp?), Ghoulliette en Miranderijntje (spelling?) even geproken conclusie SUPER FUCKIN VET WIJS weekend.. alleen minder van de aankomst (2,5 uur wachten voordat we eindelijk binnen waren.. dat was echt de hell) edit: oops, how could i forget. [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 06-07-2003 21:57] |
|
quote: jep! brute muziek erg druk dat wel edit: quote erbij [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 06-07-2003 21:46] |
|
quote: neen, lol. en wie was trouwens die donderse smeerbliksem met dat vuurwerk? |
|
quote: Mijn tent stond zo ongeveer tegenover die (zuip)tent, ik hoefde er dus als het ware niet mijn tent voor uit bevordelijk voor de nachtrust was het niet, maar ze draaiden er wel toffe nummers. Een tof moment op dit festival: toen ik en nog iemand, samen, heel hard door de half lege tent waar Ministry speelde renden. Net zo snel rennen als Ministry speelt ! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik heb nog een klein tijdje daar die tent gewandeld na Maiden, kijken of ik nog ZMers tegenkwam. Iedereen had zo'n grote bek over 'meeten' dus dacht ik dat ik er wel wat tegen zou komen daar, mooi niet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik ben nog iemand tegen gekomen in de feesttent gisteravond. Hij heeft me zijn naam gezegt. Maar ik moest ff doorlopen om bier te scoren. Dus sorry ........wie je ook was. Volgende keer maak ik wel een praatje met je. Hij stond trouwens bij Ghoulliette. |
|
quote: Dat waren Westvlamingen. Als het dezelfde waren waar wij achter stonden, waren ze echt wel zelf homofiel (wat ze ook nog moesten bewijzen waardoor ik 3 uur misselijk ben geweest), en simpel, en achterlijk. Volgens mij waren die gewoon op een of ander manier met een Werchter ticket op Graspop binnengeraakt... Belgisch Limburg daarentegen valt nog altijd binnen het goede gedeelte van de Lage Landen. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
zooooooooo.. Ik ben ook weer thuis en helemaal opgeknapt om even mijn verslag te doen. Dat ik de rit naar huis overleefd heb mag een wonder heten want het heeft tot vanavond een uur of 20.00 geduurd voordat ik weer helemaal bij mijn positiven was.. De bands: Opeth, Type O Negative, Stratovarius, Sick Of It All, Stone Sour (SANATARIUM!!!) en Iron Maiden heeschten echt de pannen van het dak af. Wegens groot oponthoud was Samael vrijdag de eerste band waarvan ik een stukje van kon meepikken. Within Temptation speelde weliswaar erg sterk maar de set was even voorspelbaar als routineus (dat die huppelkutten niet begrijpen dat je op een metalfestival niet met een ballad als Neverending Story moet aankomen is me een raadsel en Robert kan nog steeds niet grunten) ZM-ers gezien/gesproken: Ghoulliette, Morgil, XnegativeX, NoNonsense en Beli: u allen aangenaam kennis te maken.. Verder Lady Rose en Lord Morgoth, Paul en Susanne, Helmet, Sharteel, Asherah/~Narsil gezien en gesproken. Mijn ZM-shirt was op vrijdag voor een aantal mensen de reden om me even aan te spreken. Zo werd ik ook nog aangesproken door iemand (ik heb geen idee meer wie) toen ik mijn tas van een kilo of 50 richting de tent liep te zeulen.. Foto's: Beli: die maar meteen van de gelegenheid gebruik maakte om met Skitzoid Kitten op de foto te gaan: Sharteel en Skitzoid Kitten: Ook kwamen we Paul nog tegen: En mijn huisgenoot: En Yuri (iemand trouwens enig idee hoe het nu met hem is want vanmorgen liep hij wel heel erg kreupel): De We, the Gods en Whispering Gallery debielen: Skitzoid Kitten viel ook goed in de smaak bij onze overburen: De nieuwste rage: geen tattoo maar een TIETTOO: En opstaan valt na veel bier ook niet echt mee: Conclusie: Heersch ende roeleer again!! |
|
Het heeeeeeerschte zwaar, en zwaar was het idd Veel ZMers gezien, maar waarom ben ik Helmet niet tegen gekomen? Verder de volgende ZM(st)ers gezien: Agony Gunman Icequeen Asherah Zjoshua Butcher Legatius Count Usher Davy Iron Glory Barrman Metal Ghoulliette Mirandarijntje Marcel Heuy Midnight Suzanne Paul Judge M Skidzoid Kitten Rajacker Iron Maiden Lainedil Naleanor Elfensteen Morgil RdP She Devil Sorpressa MBMarduk Dzouwe The Wounded Immortal Lady Rose Lord Morgoth Neige De vrijdag veel staan praten met andere mensen, daardoor weinig van de bands gezien, maar Oceans was alleszins vet , Apocalyptica was zalig, Stratovarius was gewoon schitterend, Opeth heb ik gehoord en was ook prachtig, die nacht tot zesch uur in de zuiptent op de camping (erg leuke sfeer was het daar ), dan naar de bende cvan de BBQ en dan gaan slapen rond 6:30 De zaterdag: 13:50, wakker geworden, tot de vaststelling gekomen dat het al een eind bezig was, dan maar effe boterhammetje klaargemaakt en naar de weide, Arch Enemy van ver gezien, van Midnight te horen gekregen dat ik er brak uit zag, en ik was ook zo brak als geen ander, dan naar Finntroll met een stijve nek en ook nog brak maar tijdens Finntroll toch weer eens hyperactief geworden , een heerschoptreden was het , dan naar de camping terug, wat gegeten, gedronken, bekenden tegen het lijf lopen, dan naar WT, maar die vond ik zwak , geen The Other Half of Me , dan naar Lacuna Coil, vanuit de verte gezien, en gehoord, best wel goed , dan Alice Cooper, D E M A X , dan naar Ministry, goede set, zwaar gebanged , maar waar bleef Jezus built my Hotrod? , dan de top of the bill, Iron Maiden, zaaaaaaaaaaaaliiiiiiiiiiiiiiiiiiig , dan nog tot vijf uur in de zuiptent op^de camping, dan echt wel bezopen gaan slapen. Voor mij was het vooral een gezellig festival De volgende keer toch wa beter afspreken met mijn maten, speelde ze vaak kwijt , maar het was en bleef plezant, maar zooooooo zwaar één opmerking voor de oprganisatie, waarom moest je zo pokkelang wachten aan de ingang , 1.5uur hebben wij mogen aanschuiven Tot Graspop 2004 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wij hadden da aanschuiven voorzien, we zijn heel vroeg gekomen... Vrijdag om 10 uur aangekomen, en om half elf op de camping, denk ik... |
|
quote: Vorig jaar moest je minder lang aanschuiven, dit jaar was het echt abnormaal lang. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |