|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:WTF are you doing here ? Ik hoop dat je hem de route uitstippelt naar het backstreetboysconcert |
|
lol @ Jenje "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Da's een vriend van me... verzamelde handtekeningen van de mindview crew... was best lachwekkend... |
|
Hmm zeg hem dan ff dat ie wat aan die kop van em moet doen. ZO ist illegaal. |
|
Da's al een tijdje een probleem. Heeft nogal... uhm.. conservatieve ouders. Lang haar mag hij niet... |
|
Dat dat nog voorkomt |
|
quote: Mag niet of zagen ze er te hard over? Want dat heb ik ook jaren moeten doorstaan, "gewoon doen" is de boodschap. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Jep me too! Ze wennen er vanzelf aan. Oh en op jezelf gaan wonen is ook een manier. |
|
quote: Ik ben er vrij zeker van dat ze het in zijn slaap zouden afscheren... |
|
quote: quote: nou hier bij zijn voet zaten ze bijvoorbeeld, blauw contact doosje en gele en blauwe snoeren, erg mooi |
|
ja, is inderdaad niet zo mooi van K&O... wijzelf gebruiken alleen maar zwarter dan zwart i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Voor surrealm.. Wel niet de groep die je wil zien, maar 't is wel een foto van me Een zichzelf molesterende Murderdoll Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
en lang leve de klassieke fotografie met film... i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Agreed... khad alleen geen zin om veel geld te spenderen aan filmpjes voor mijn heel oud fototoestel zonder zoom, plus nog eens voor ontwikkeling, anders had ik ook gewoon film gebruikt... |
|
Voor wie 't interesseert : vanavond op Jimtv(schijtzender,maar voor één keer wil ik wel kijken)Alice Cooper op Graspop!Kan misschien nog tof worden,als je die strandstoefers ff wegdenkt- NP: Muscle of love Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Strandstoefers??????????, Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Vroeg ik me ook net af. Taalbarriere weeral? |
|
Madeline is belgische dus.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ja,zo noem ik de doorsnee Jimtv-of MTV-presentator Bàààh Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Mijn verontschuldingen... Ik maak me vandaag vrij belachelijk in dit topic blijkbaar... |
|
Anyone seen me @ Graspop?Of die meent me gezien te hebben? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ik zie ook liever beelden die met een degelijk klassiek toestel gemaakt zijn, maar voor een amateur als ik uis digitaal toch de beter keuze, nu kan je bijvoorbeeld in de aldi al een vrij deftig 4,1 megapixel toestel kopen met 3x optische zoom enzo, zoiets is al e pak beter dan die 1 MP van mj, wangt mijn "concertfoto's" vanop graspop zijn, op 2-3 stuks na, echt brak. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Nee |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina |