|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*edit Reply op ~Narsil [Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 06-07-2003 17:57] |
|
quote: |
|
... een lichtpuntje is echter wel: ik heb Type O Negative ontmoet |
|
Owww fukk...how come? (nu beetje dronken en onnozel bijgevolg) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Wat zeur je dan? je bent zeker een vrouw I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
|
|
en laat mij raden, onder de twintig en onzeker of boven de twintig en gefrustreerd I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hola, u herkent mij niet meer onder deze nick |
|
Lief kwijt? Kleren vuilgemaakt bij het modderduiken? Teveel gedronken en gespuwd achteraf? Slaag gekregen? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
morgen langs hema, foto's wegbrengen tofste bands: Samael Mastodon (goh surprice alice cooper maiden opeth gaf beste show die ik van hun tot nu toe gezien had weg. en prong was gaaf! "snap your finger snap your neck"! en nu heb ik geen zin meer om te typen, zit te shaken van alcohol/slaapgebrek |
|
quote: *krabt achter oor* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
HEUY!!!! Shit, wat ben ik nog wazig in mijn kop .....paar toffe bands gezien, maar vooral als een bezetene liggen feestvieren.....moet nu toch effe alles weer op een rijtje zetten voordat ik iets zinnigs over graspop kan zeggen. Marcel: coole fotokes |
|
quote: -GOD- |
|
Wat ik niet snap is waarom ik niets lees over Sepultura: Zeer vet, ik had er weinig van verwacht maar 1 van de beste optredens van graspop Hatebreed: Zeer brute poep. Zelden zo'n brute pit gezien, en lekkere muziek Sick of it all: Lekker strak en die dude gaat cool met het publiek om.( I want you to push everybody out of the tent!! ) Verder vond ik al die ouwe poep als Maiden en cooper niet geweldig, niet echt mijn thing maarja.... verder nog iemand Six Feet Under gezien? Ik was vorige week er al geweest in de patronaat en dat was erg bruut dus dit zal denk ik ook wel ziek geweest zijn.(kut dat ze hatebreed en six feet under tegelijkertijd doen, ik had ze graag allebei gewoon willen zien maar helaas) Verder gewoon een lache festival BTW ik vind maes best ok bier je kan het slechter hebben! AKA Sir Robin the not quite so brave as Sir Lancelot, Who had nearly fought the Dragon of Angnor, Who nearly stood up to the vicious Chicken of Bristol, And who had personally wet himself at the battle of Badon Hill |
|
Heb sepultura gezien. Echt een MEGAVET optreden! |
|
quote: de 15 jarigen hebben nog niets gepost...... |
|
Graspop was echt super alleen ben nu wel Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Graspop 2003 was toch de grootste verzameling luizigaards die ik ooit in mn leven bij elkaar heb gezien |
|
damn, en ik was er niet eens .. wat is een luizigaard ? |
|
quote: Zal wel weer iets Belgisch zijn... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:scherp ... ZEER scherp |
|
quote: It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Hmmm... n luizigaard... vuil, ongewassen, vies, bezopen, ed... |
|
quote: wat verwacht je dan op een festival? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |