|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:ah, dat was ik dus! |
|
Jou heb ik niet gezien? Lain wel, maar jou niet... |
|
nee klopt, hij was "ineens" weg |
|
Tjah, ik heb em maar heel ff kunnen spreken, was een slecht moment |
|
AAAaarrgghhh!!! Het was vet!!! Voor mij waren Doro, Ministry, Alice Cooper en Maiden de hoogtepunten (Aborted en D'666 helaas niet gezien). De nuclear power plant vond ik een toffe achtergrond voor een metalfestival Net superbrak van Belgiƫ naar Groningen gereist....eerst maar eens lekker douchen, eten en slapen nu @mindarijntje en ghouliette: leuk om jullie nu eens in het 'echt' te hebben gesproken [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 06-07-2003 20:07] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:"bezopen katje" noemde hij het |
|
quote: Haha, het type vent waar ik succes bij heb dus. quote: Daar stond m'n tent dus net voor. Hele tijd gezoem op de achtergrond 's nachts [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: ach ja, ik herinner me zoiets Do androids dream of electric sheep? |
|
Mijn hoogtepunten: Sepultura, Oceans, Aborted, Type O (was eerste keer), FINNNNTROLLLL , Arch Enemy, Anthrax,.. Ik vond eignelijk weinig echt slecht, maar 'k heb dan ook bijna geen optreden uitgezien (behalve oceans, aborted en finntroll) Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
HELL YEAH! ...Ben weer thuis. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Mijn hoogtepunten (op volgorde): OverKill Maiden Anthrax (beter dan verwacht) D666 Alice Cooper Finntroll *de rest, vul ik morgen wel in* gekocht: Destruction - Mad Butcher LS Patches Sodom backpatch Slayer vlag Wat voor m'n meisje |
|
Man, Anthrax was echt slecht I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
HET HEERSCHTE Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Hoe was eigenlijk t geluid bij Destroyer 666? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Alleen het geluid was af en toe een beetje gaar...van de rest vond ik het wel goed (op de nieuwe nummers na) |
|
quote: Juist ja. Het heerschte de spreekwoordelijke pannen van het spreekwoordelijke dak! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Zeeeeeeerrrrr matig... maar het was wel goed verder |
|
quote: correctie: Anthras was echt goed Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Dat hebben ze wel vaker ja. Maar ik neem aan dat jij doelt op Shrapnel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: 15 jaar geleden? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:alleen soms hoorde ik een "doffer" op het geluid...kan ook aan mij liggen. Jou ben ik trouwens ook 2 x tegengekomen maar ik had geen zin om je aan te spreken |
|
quote: Euhmm... euhm... niet meteen nee, ik vond D666 zelf echt goed, ondanks dat geluid dus, maar ik moet bekennen dat ik er spijt van had dat ik mn telelens niet bij had ja |
|
Man, ik vind het bijzonder klote dat ik Aborted gemist heb. Heb wel de nieuwe Aborted schijf gekocht daar. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Aborted had bagger-geluid... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |