|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wij vrouwen hebben een beatysleep nodig en dat begrijpen de mannen niet... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: idd, die riep ook wat: ik wou m op zn kas gaan geven, schiet Icequeentje voor me door:VUIST->KOP->TOOG auch* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:We zullen zien dan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
(Lain ipv Elfensteen) Zaterdag MAIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN |
|
quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: DEAL Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: |
|
quote: Ga jij slapen tijdens Maiden ... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:of op de camping zitten zuipen of zo of allang gecrasht zijn ja, Maiden sukt! en the deal is on Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Maar mensen......ik ben naar belgenland. See you over there! |
|
quote: Hé,vergeet niet langs mijn tentje te komen om "hoi" te zeggen!!!!!!!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Wel makkellijk, wie genoeg gezopen heeft gaat bijna niet neer (ik spreek uit ervaring: ben ooit door een kerel 2xmaal mijn breedte door een zaal gekieperd, onder de barkrukken,...terugmeppen ging moeilijk, maar opstaan en doen alsof er nisk aan de hand was ging "vlot") Enfin, ik heb mijn Jupiler al klaar staan, ik heb er zin in [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-07-2003 17:22] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Jij weet niet wat je zegt... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Hoe zit dat eigelijk vanavond ?? Is het terrein al open ?? Of maar tot een bepaalde tijd ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Het terrein gaat morgenochtend pas open... zie www.graspop.be Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Net zoals vorig jaar kan je 2x overnachten op de camping. In het combiticket zitten deze overnachtingen inbegrepen. De camping gaat open vanaf vrijdagmorgen tot zondagmiddag. Reeds afreizen op donderdag heeft geen zin want de camping is dan nog niet open !! De capaciteit van de camping wordt dit jaar opgetrokken tot 15000. Als je beslist om een 1-dag ticket te kopen is er geen mogelijk om te overnachten op de camping. (Bron:Graspop site) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ok, maar wat is er vanavond te doen dan ?? Er gaan verschillende mensen vanavond al namelijk, gewoon de hele avond doorzuipen en dan je tent opzetten ofzo ? BLASTBEATS FOREVER |
|
quote:ie zit al in de koelbox in den otoo kwestie van zeker te spelen hehe Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: tent opzetten...Het terrein is nog niet geopend...Veel NL'ers gaan omdat het ver rijden is;vandaag al richting Dessel.Maar wat daar nu zo leuk aan is...???? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ver rijden? Vanuit hier (Tilburg) is het een half uurtje.. |
|
Zoals gezegd, de hele avond kansloos zuipen en dan 's ochtends de tent opzetten. BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Euhm...Was het D.Pem die van Friesland afkwam...???Dan is het wél nodig dat je vandaag vertrekt... Voor mij...Ik vertrek deze avond naar mn vriend zn thuis,om morgenochtend om...7u30(GEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWW) te vertrekken.Maar we moeten nog iemand oppikken,dus tegen 9u(dan gaat de camping open) zijn we in Dessel Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik waggel ook ergens over het terrein als het goed is |
|
Met die malienkolder aan ben je zo eruit gepikt. //edit En het houdt je volgens mij nog koeler ook in het warme weer. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 03-07-2003 18:13] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |