|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Even wat over de optredens: Vrijdag: Ik was gelukkig nog op tijd om de eerste bands te bekijken, Aborted de eerst etien minueten wat staan kijken, om daarna naar Marquee1 af te zakken voor Oceans: blijft me verbazen wat die mannen live neerzetten, en het nieuwe materiaal belooft , Ik ben heel blij dat ik een stuk Overkill heb meegepikt, yesyes, meer van dat!!Apocalyptica was de technish meest indrukwekkende band: de snelheid waarmee die gasten op de chello's tekeer gaan!! Samael nog meegepikt en dat was zoals op Metalfest weer superstrak! Strato was aardig maar ik stond er maar met een half oor naar te luisteren, om bij TON toch vrij vooraan te staan: geweldig en iedereen maar wachten op nieuw materiaal: buiten I don't wanne be me en Life is killing me (of heb ik dat gedroomd?) niks, rien du tout, maar dat geeft niks: het was super (veel beter dan 4 jaar terug in de A zaterdag: Maar gelijk gaan wakker worden met een biertje in de hand naar Killer staan gapen, paar mooie gitaarstukken, maar ik ben vooral beniuwd naar meer oud materiaal van die gasten (volgende maand opnieuw), Pro-pain is en blijft zowat de enige HC band die ik ten volle kan waarderen, VETTE set. Deströyer666 was het spul waar ik al sinds het begin van de dag naar snakte: Headbangeeeeeuuuhhhh!!!! Door de slakkegang aan de bank-wagen heb ik Arch Enemy slechts vanuit de verte bekeken, maar t was wel een indrukwekkend optreden, dat gitaarwerk, ...enne Angela heerst!!! Op finntroll was het weer meestampen geblazen. Anthrax was boeiend, dat wel. Maar wat deed WT op de mainstage??k heb wat zitten rondwandelen op de weide toen: kijk, t was niet zo heel slecht gespeeld, maar veel oud materiaal komt er niet meer langs, en ze wagen het om die kl#*cover te spelen voor een metalpubliek, het nieuwe spul leek een goeie aanzet te hebben maar miste wat om 1 minuut mijn aandacht erbij te houden: iemand stelde het zo: als je (in de gothic metal) softer gaat klinken als Tristania (en da's al niemeer hard) heb je niets verloren op een metalfestival, punt. ALice Cooper zijn set was véééél te kort, machtig, die klassiekers (ja ik heb 'm eindelijk eens gezien) vooral: DESPERADO , maar ik had heel graag wat meer recent materiaal gehoord. Daarna nog wat zitte rondzwalpen, beetje Ministry gezien, VET!! Maar toen was het hoog tijd om ergens tot in het midden voor de PA toren te wurmen, en een beetje mee te schreeuwen mat MAIDEN, het was strak, het was goed, alles wat je verwachtte zat er in, AF!! *pffff! wat een lange post * I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: idd asociaal volk gvd ellebogen werk [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 07-07-2003 16:32] |
|
quote: Wees blij dan dat ik geen vrouwen neer zqal hoeken (naja, nou mep ik zowieso nooit, maargoed) Heb er ook geen problemen mee als de band bijna moet beginnen of net bezig is, maar mensen die als er al 3 nummers gespeeld zijn alsnog als een wilde gek naar voren komen stormen. Life doesn't get much better than this! |
|
@H K, ja ach dat krijg je bij grote festivals.. zelf hou ik ook meer van kleine shows (goudvishal, bvb) waar je echt de muziekanten in de ogen kunt kijken maar once again, Gpop ruled |
|
quote: nou ik heb niet geduwd, ik kwam daardoor waarschijnlijk ook niet erg ver, zag toen helemaal niets meer en ben toen naar achter gegaan. irritant trouwens mensen die je er niet doorlaten als je naar achter wilt!!!! |
|
quote: Achja, het was hier ook niet zo erg als op wacken afgelopen jaar, maar als ik druk aan het headbangen ben en ik wordt constant gestoord .. Maar boeiend, het festival was gaaf Life doesn't get much better than this! |
|
hehe ik ahd er ook last van krijg je ineens zo'n kopstoot omdat er gvd iemand langsloopt grr |
|
quote: Naja, als ik naar voren wil dan tik ik iemand ff op de schouder, laten ze je er wel door. Ik zal wel te beschaafd zijn voor de grote boze metalwereld (aan de zatheid kan het niet gelegen hebben ) Life doesn't get much better than this! |
|
De overbevolking op de wei heeft mij er van doen afzien om mij er zaterdag al te veel op te begeven.. Heb het meeste van de tijd backstage gezeten, waar het een pak rustiger was en waar je geen last had van dronken, irritante (sorry voor de welbehavede hollanders van zm maar er lopen er pakken andere rond) Nederlanders. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Nou ben jij natuurlijk ook maar een klein deerntje heh Life doesn't get much better than this! |
|
quote: |
|
|
|
niet lachen schoft jij bent niet veel centimeters groter |
|
|
|
quote:Hmmm, getuige onze buren zijn er ook niet welbehavende Hollanders van ZM I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Volgens mij hadden wij nog bijna helmet's tent in de fik gezet(wij waren de pyromaan buren) |
|
idd http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: euj sargoth Bruce Banner |
|
volgens mij hebben we de halve camping gehad en de security tot waanzin gedreven |
|
haha klopt! zoveel fik terreur dat de flessen op waren en ik uit mn tent werd gekookt, schoft! OH! erik! als je nog 1 keer wormen in mn kisten doet dan krijg je klappn! nasty was dat gvd |
|
sorry fleur |
|
be prepared for wacken! |
|
quote:Ja, lach er maar om. Jullie waren er achter aan gegaan als die tent vlam had gevat. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hehe, mensen als warrior of odin zijn lastig uit te roeien vrees ik Wij zijn ook maar gevlucht toen ze rond 11.00 3 tenten verderop zo godsgruwelijk veel plastic en pleerollen hadden liggen dat we al voor ons leven begonnen te vrezen. Fijn die festivallen, kom je met 8 soorten kanker terug Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |