|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
VErd#mme zit er op al een tijd op radio DONNA (commercie boven) zo'n spotje van MAES te draaien over Graspop, komt gelukkig maar een secondje de kop opsteken, maar wat willen die klojo's bereiken, andere jaren malen ze ert niet om dat het niet uitverkocht geraakt, zit Hermnneke de tessenvuller (Rock Werchter bezieler) daar achter? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Is Mirandarijntje inmiddels van vervoer voorzien? |
|
quote: Je hebt toch overal wel zo ongeveer een vaste plek voor? Ik raak bijna nooit iets kwijd. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Hehe idd dat was ik! Oplettend ben jij! Eigenlijk kom ik uit Groningen [nog verder ] maar we vertrekken vanuit Friesland [mijn pa woont hier, en de ouders van mn vrienden waarmee ik naar Graspop ga ook dus naja, leek ons wel praktischer..] Anyway, we vertrekken vannacht en als alles goed gaat zijn we er rond 9 uur wel, maybe sooner "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: doodskoppensjaal hangt aan de tent Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ja ze komt met de auto en is nog aan een combiticket geraakt. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: jahoor, gelukkig wel, heb bij de platenzaak t geld teruggekregen en heb toen bij een andere platenzaak een combiticket gekocht en kom nu met de auto maarre nogmaals bedankt voor je aanbod |
|
Ziezo, morgen om 7 uur het bed uit...... Kutreizen ook altijd GVD changed to 'ouwe' |
|
quote:gelukkig maar... Alles komt goed zie je maar weer... |
|
Ik herinner mij nu pas dat 1 van m'n tentstokken kapot is GVD allerlei vreemde toeren uithalen om het elastiekje weer door de stokken te trekken Maar ja, desnoods gebruik ik m'n tent als een soort waterdicht deken. |
|
quote:Ik moet nog afwachten OF hij waterdicht is... Kerel, ik zie je morgen changed to 'ouwe' |
|
quote: Desnoods neem je wat vuilniszakken mee, doormidden snijden (heb je 2x de oppervlakte) en deze met plakband tussen buitentent en binnetent plakken...presto |
|
Zo, eindelijk mn vervoer geregeld. Morgen om 11.00 uur weg. Kan meerijden met een stel vrienden. Zit nou te bedenken wat ik allemaal moet meenemen. Graspop 2003 word goed! |
|
Morge is het zover Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
quote: Oh, morgen al. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:mijn slaapzak is dus ook nergens te bespeuren anyway ik ben hier net, ff rusten en dan beginnen inpakken |
|
quote: Ik heb er eentje te veel, maar die komt enkel inclusief tent, frigobox en mijzelf I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik zal strakjes ook eens beginnen met inpakken, de fles Glenlivet tussen de tent draaien, dan vinden ze hem niet [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 03-07-2003 23:01] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: hahahahahahaha.. had je dat nog niet gemaakt? dat is al anderhalf jaar kapot! Tot morgen Mike... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
ik ga zo slapen jongens, morgen om half 7 wegrijden hier... Sharteel je krijgt nog een pilje van mij voor de foto's, Helmet, ik heb van jou nog een pilsje tegoed, vergeet je mobilo niet! tot morgen iedereen! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Ik ga ook mijn nest in... Morgen tegen de middag maar eens aanrijden denk ik... |
|
Veel plezier allemaal! Volgend jaar zal ik u allen vergezellen, helaas zat 't 'r dit jaar niet in... ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik ben pleite richting belgië.. hopelijk wordt het wel wat beter weer zeg goed weekend allen met0l! |
|
yep, ik ga mijn gerief ook eens bij elkaar schrapen, word weer erg leuk allemaal Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |