|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ach, als ik er in m'n eentje drie mol dan ben ik al lang tevreden Als iedereen daar dan voorbeeld aan neemt is het zo opgelost. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik had ook zo'n probleem zaterdagnacht [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 07-07-2003 18:11] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
hmm, niemand anders had last van die malloot met dat vuurwerk? |
|
quote: Hoe soepel, ik had ze al doodgeschopt als ze naast mijn tent met vuur zouden spelen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: beetje gas doet wonderen. waar blijven de foto's trouwens!!! mijne zijn woensdag klaar |
|
quote: ja ik wil graag ook meer foto's zien! zus van me had verdomme weer de digitale camera meegenomen op vakantie, ...maar goed, memories will last forever |
|
quote: Had je het nog volgehouden zondagavond? Je moest toch nog werken? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik heb het echt super naar mijn zin gehad op graspop!! Veel bekenden tegengekomen. Beste optredens vond ik Prong en Iron maiden!!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Ze waren met meer I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
En afgezien van het vuurtje waren ze best lief en schattig. |
|
quote: ja ging wel heb heel veel cola gedronken |
|
quote:Jij was verkocht toen je de tomatensoep op je tent zag? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Inderdaad ja, vanochtend flink aan het scrobben geweest, want die tent moet morgen mee op vakantie. Opgedroogde tomaten soep is best hardnekkig, moest er verdomme zelfs voor terug naar tilburg aangezien mijn vriendin geen tuin heeft. Ach ja hoort er bij en liever tomatensoep dan kots. |
|
De tomatensoep waren wij niet |
|
quote: Of bloed. |
|
of poep |
|
Bloed zou het wel kunnen zijn aangezien snagger het prikkeldraad ingerent was. |
|
of poep te laat [Dit bericht is gewijzigd door Niwi op 07-07-2003 17:53] |
|
quote: |
|
quote: Hee heb jij ons gevraagd of we startkabels bij ons hadden ? zo rond 8 uur smorgens op zondag ? zoiets ? zo ja, dat was dus aan mij en een maat van me |
|
quote: hehe je had de echte zoen moeten zien |
|
Was iemand bij onze gezellige zondag ochtendse camping oorlog? Dat was weer geslaagd, al hetgeen je kon bedenken vloog door de lucht, lekker vettig Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: LoL ik heb nog iemand gezien die het prikkeldraad inrende. Misschien was hij dat wel. Stonden jullie naast de weg op camping 5? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Dzu toch!! als ik da geweten had wist ik wat gedaan met dat gasflesje dat leeg moest (fornuis van een maat) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |