|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Welkom in de wondere wereld der twentenaren. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: N.I.T !!! |
|
De pizza die ik gegeten heb op Graspop viel een beetje tegen en de Maeskes leken wel versneden met water of met ijs...maar ja,wat moet je doen?Je eigen boterhammetjes in folie verpakken of zo? Na 'Boterhammen in het park' 'Bokes op de Boerentang' Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: en jij in die van nijmegenaren |
|
dat thai-food (zonder ei dan, godver ) was wel te vreten |
|
iemand al last van post-graspop-syndroom? i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: yes. me. ik verveel me... heb weer zin in zoiets. het is zomer godver! ik wil weg.. reizen (liften), shows, etc. cant wait |
|
nope graspop kom maar op |
|
quote: dat shoarma dinges was ook wel erg lekker! " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: Oja, ik, en bij mij uit zich dat als: 'NOOIT meer ga ik naar Graspop, of naar welk festival dan ook, NOOIT van mijn leven' |
|
he, gatverredamme |
|
quote: Hey dat had ik deze keer ook. |
|
Zeuren over lawaai op een festival .. Het is geen 50+ camping aan de Zuid-Franse Rivièra .. |
|
Ik heb zin om weer eens flink uit de bol te gaan,maar da's voor vrijdag...alleen hopen dat ik geen ex tegenkom zoals die lummel van een **** Dan moet het wel al heel erg tegengevallen zijn voor Narsil aka Asherah...*schouderklopje* Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
aaah de Rivièra.... zalig... |
|
quote: klopt! |
|
Dat vind ik onzin. Om 12 uur kan het wel, maar er zijn ook mensen die willen slapen. Als er opeens gekke mensen voorbij lopen die rare liederen zingen om 3 uur snachts kan ik me er alleen aan irriteren. Je gaat toch geen henk westbroek zingen op een hardrock en heavy metal festival ? Maarja ik vind zowiezo dat bijna iedereen zich niet kon gedragen. En toch blijf ik het triest vinden dat zoveel mensen zo stoer mogelijk over willen komen door zulke dingen te doen. Ga gewoon lekker de bands kijken drink een biertje en ga daarna in de tent slapen!! |
|
Natuurlijk doe je dat niet om stoer over te komen, onzin ena ls je vond dat bijna niemand zich kon gedragen heb je zelf wel lol gehad dan ik iig wel en daar gaat het me om en trouwens, om 1 uur slapen is echt saai |
|
quote: slapen? |
|
quote: en jij bent natuurlijk degene die in bezitting is over de ware definitie van saai nogmaals: triestig dus wat ik hieruit op neem is dat men als een kinderachtig mongool moe gaan gedragen om lol te hebben. zalt es proberen oh en: boeiuhhhhhhhh " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Op festival moet iedereen vooral doen wat die leuk vindt. Behalve naturlijk vrouwen verkrachten voordat iemand het zegt. En wie zeurt over lawaai moet maar thuis blijven. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
slapen gaat tever |
|
alsof jij da nieyt hebt gedaan kerel. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: Ik van donderdag op vrijdag niet. Vrijdag op zaterdag 2 uurtjes. Zaterdag op zondag 2 uurtjes. Weinig dus. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |