|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
volgens mij waren ze allebij wat ouder en iig geen lang haar. de eerste had een digitaal cameratje de tweede een grote zwarte (stond links toen hij de publiek foto maakte vlak voor hij wegging) ik weet helaas niet meer zoveel verder |
|
quote: Die tweede zal ronald wel geweest zijn.. www.wacon-images.com [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 08-07-2003 10:47] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
thnx! |
|
quote: Ik stond nogtans vrij vanvoor bij Apocalyptica hoor... Samael heb ik dan weer niet gezien... |
|
quote:Hehe, jij ook al? Oh, bij m'n vorige verhaaltje nog een typisch detail vergeten. Ook een les trouwens: zorg dat je op de heenreis altijd je fototoestel in de auto hebt liggen. Toen we net over de Belgische grens waren reed er een auto voor ons (joh?). Op een gegeven moment viel ons oog op de Belgische nummerplaat van deze auto: ERE 666 Eeuwig zonde dat we daar geen foto van hebben kunnen maken. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 08-07-2003 12:04] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ik wil niet weten hoe hij dan heeft staan zwaaien gezien de moeite die ik heb gedaan om in eerste instantie je aandacht te trekken. Roepen, schreeuwen, zwaaien, springen... die hele groep waar je in liep keek op, behalve jij I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Jazeker, dat klopt Aangenaam kennis gemaakt te hebben. quote:Mja, we hadden het toch prettiger gevonden als jullie even gewacht hadden tot onze tent afgebroken was. quote:*denkt na* Echt in onze cirkel tenten of in de buurt ergens? Want er stonden best wat bekenden in de omgeving. En als het in onze cirkel was.. degene met het krullende haar of degene met het stijle haar? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Bij Ministry was ik helemaal in trance! Giene ziever moatjen! Spijtig dat ik mijn bollen thuis gelaten had, maar op alcool was het ook genoeg flippen mvg wk10 |
|
quote: Zoiets als dit dus? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:Ja , alleen is dat ERE dan nog eens een extra gave toevoeging natuurlijk I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ja klopt, dat bedacht ik me ook al! hehe "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Anyway: het beste vond ik Aborted, Finntroll, Opeth en Six feet under (wat een geweldige pit, lekker uitgeleefd vooraan), Within temtation, Alice Cooper en Maiden (zal ook wel goed geweest zijn maar ik was veel te zat, ik weet er niet veel meer van). En onze camping oorlog was ook geslaagd Beste graspop tot nu toe vond ik. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Veel ZMmers heb ik niet gezien:-Beli marw -Sharteel - Gunman bands zorgvuldig uitgekozen -Oceans Of sadness:Leuke babbel dat je toch kan hebben met tijs Begrijpt de helft van de tijd niet waarover je het hebt Toch maar mooi handtekeningen gezet op de stickers voor SexVampireKitten en ik heb fijn een drumstickie -stratovarius: Leuke band,goeie muziek,SLECHTE PA man!!!Klankt stond zoooooooooo scherp!!!-ghost--- was bijna doof aan z'n linker oortje(ocharme!!!!) -type O negative: Nou,ook al stond ik helemaal achteraan...Peter Steele valt op.Boom van een kerel Beetje een best off optreden,maar wel goed!!! - geen signeersessie van Alice Voor niks heel de metalmarket 500x rondgegaan -Finntroll HEERSCHTE!!!Leuke gitarist(nee,niet de nieuwe!!!) die ik heeeeel vaak op foto heb(proberen) zetten -WT HA!!!!NIET gaan zien.zeer slaapverwekkend,ik ben ondertussen de tent gaan afbreken! -ALICE COOPER!!!!!!!!!!!!Voor mij HET optreden van heeel graspop.Niks shockerende show,de muziek lekker voor zich laten spreken;al was het klote dat er een of andere zatte klojo de sfeer helemaal naar de kloten hielp tijdens poison -Maiden:MOOI!!!!echt,die verschuivende achtergrond,prachtig!!!!Maar IceQueentje was zooooooooooo moe dat ze blij was dat ze in de auto kon en naar huis kon rijden en tot 13u heeft liggen slapen!!! Ik ben HEEEL selectief geweest in welke bands ik wou zien.geen zin om rond te moeten crossen en veel bands maar half te kunnen meemaken Maar het was heeeeeeeeel fijn!!!!!!!!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:ewel waar zat je, en ik (wij) maar roepen! HOERE, slette, teve, tinke, klinke gie gvdske rosse sminkdoze, etc... we zijn heel creatief Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik zat op camping 1 Ik heb "PUTAIN" geroepe.... Niet gehoord????? [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 08-07-2003 15:47] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
? waren er meerdere ? tmoet toch zowat overal hoorbaar zijn geweest Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ah, da waarde gulle? Heel graspop door op de camping niets anders gehoord... |
|
tadaaaa 'Bonded By Booze' niet gezien op shirts of zo? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Ik kwam hem op zaterdag ook nog tegen: "En? Oe vonde oos optrieje?" - "Sorry Tijs, helaas moeten missen vanwege de grote drukte aan de ingang vanmiddag.." "Dju!! Dasse dadier nie eens fatsoewenlek gaon riegelen eej.." - "Kom dan maar snel weer een keer in Nederland spelen.. Dan kom ik kijken.." - |
|
quote: Maybe.. nie zeker van... misschien moet ik volgende keer de graspop topics eens lezen voor ik na graspop ga |
|
aja, ik ben Iron Glory, Beli en gunman tegengekomen. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Ik heb er nog een heel deel gezien in de carestel op weg naar huis waar we gegeten hebben. Nice shirts by the way Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:we moeten trades opzetten voor BBQ shirts en ja ik denk dat we allemaal wel aan de carestel zijn gestopt, maar op vsl momenten hehe in't terugekren is onze caravaan niet in 1 sliert uitgereden Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
nog meer mensen dit vrouwtje gezien? echt waarom die knijpers..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |