|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
da's echt fijn kaartjes niet afgescheurt! |
|
Nog iemand een handtekening kunnen versieren van apocalyptica op Vrijdag? |
|
quote: Dat is ieder jaar, hoort bij graspop denk ik. |
|
quote: DAt is al best lang, ma t schijnt ook op wercher en pukkelpop te gebeuren. K vond dat de eerste keer wel grappig, maar na een paar keer |
|
zeuren over lawaai om half 5 is ook madness "Hou je kop! Ik wil slapen!" gvd mogen niet eens All We Are schreeuwen |
|
quote: Jawel hoor, een gesigneerd boekje van Reflections... |
|
quote: Klassieker zeker? Steekt idd tegen- pfff Fukk voel me knap lullig-vanochtend bij werkgever moeten gaan,dus zwarte nagellak eraf moeten halen en m'n zwart T-shirt noodgedwongen verruild voor iets wits-lijk een communicantje...grrrrr Sth else-gisteren leuke babbel gehad met een Limburgse jongen die ook naar Graspop geweest is Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Limburgers zijn in het algemeen wel toffe mensen. |
|
quote: Was jij een van die twee vervelende Nederlandse metal gekken die toevallig de hele nacht door henk westbroek en doro zongen? Het zag er niet gezond uit hoe jullie aan het doen waren met bier en in de biertent aan het misdragen waren. En dan ook nog eens in je armen snijden is echt te triest |
|
was er dan echt niemand van hier bij Youth Of Today? dat was echt zo geweldig hoe was Atreyu trouwens?? toen stonden we namelijk nog in de rij buiten.. |
|
quote: jep |
|
quote: grote kans dat zij da waren met wie ik op graspop was, en zoja was het langs prikkeldraad gelopenen en niet snijden in arm. [Dit bericht is gewijzigd door Kragh'Zyl op 08-07-2003 20:55] Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote:Hehe.... Westbroek gekte!! Maargoed, dat was onze aanhang... changed to 'ouwe' |
|
come on people!!!! YOUTH OF TODAAAAAAAAAAAAAAYYYYAAAAAAAAAAAYYYAAAAAGGHHHHHHHAAAAAAAHHH!!!!! |
|
quote: ja was ik er 1 van (lol trappen mag niet meer?) wtf hoe misdroegen wij ons? en btw hij was tegen het prikkeldraad aangelopen, geen trieste snijders dus |
|
quote: TWENTEEEEEE!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: als men geen bier zuipen kan. doe et dan ook nie triestig " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: Standaard reactie.... changed to 'ouwe' |
|
ja joh ik doe altijd alsof ik zat ben |
|
quote: maakt et alleen niet minder waar " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: DOMMUH!!! |
|
quote: EUROOOOOSS!!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: OnTOPIIICCCCS... Gras-METAL potvdr |
|
Euri!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |