|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wow hey!!!!!! Wat een chick!!!!!!!!! |
|
Ohw ja.........en waar slaat dat HOERUUUUUUUH eigenlijk op? Vind dat zo achterlijk. Lig je in je tent ......HOERUUUUH HOERUUUUUUUH. Was bijna mijn tent uitgelopen om die belgen een les TJOKKEFOLL schreeuwen te geven. |
|
dat had ik nou ook, wat was dat verschrikkelijk irritant zeg |
|
das geïnspireerd doro mijmet zo'n knijpers liep ik vorig jaar al rond! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Het HOERRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH geroep viel erg goed mee dit jaar nochtans... |
|
quote:Onze Groningse overburen schreeuwden naar al het vrouwelijk wat voorbij kwam HEEEEEEEEEEEE LOAAT JE UIERS ZIEN!!! En dat al om half 8 in de ochtend.. |
|
quote: zal wel het type zijn dat met 35 nog bij mammie woont en de enige naakte vrouw die ze gezien hebben woont op internet |
|
quote: Dan had je voor de grap is een nachtje in mijn tent moeten slapen. Man wat was ik die lui zat zeg. Op een gegeven moment kwam er een moeder van zo'n meid naar die gasten toe om te vragen of het wat minder kon...dat heeft ze geweten, het kon duidelijk niet minder. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Euhm? Weet iemand hier wat meer van [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 08-07-2003 18:30] |
|
Leuke foto's Mirandarijntje! (sorry van de verkeerde spelling in je naam in een vorige post van mij). ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
@narsil: nope, niets overgehoord......kun je nog beter verkracht worden [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-07-2003 18:31] |
|
slijm slijm @ 1i1ith [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 08-07-2003 18:32] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Crisis zeg, nee ik heb hier niks over gehoord. Ik heb nog een tijdje daar bij dat rode kruis gezeten zondag maar die gasten waren ook niet echt gespannen ofzo. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
LOL, wij hebben zondag ook nog eeuwen bij het rode kruis gezeten Jullie zullen ons net gemist hebben dan. |
|
Rode Kruis? wa wasser daar te beleven toch? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Nou jij liep op een gegeven moment bijna met je kin aan de grond langs ons heen, toen moesten wij alles nog inpakken en afbreken. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Erg tof ook dat de mensen bij de ingang bij twee van onze kaartjes vergeten zijn het strookje eraf te scheuren (waren zeker helemaal wazig van de grote massa mensen die ze al hadden zien voorbij trekken). We hebben toen de kaartjes weer kunnen verkopen!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: |
|
quote: niet erg |
|
quote:Ook aangenaam Het ging om dat meisje met het lange stijle haar Die met de krullen liep heel de tijd 'kut' te zeggen i.v.m. tomatensaus changed to 'ouwe' |
|
quote: gratis graspop |
|
quote: WHohowhow!! , ik heb ook van anderen gehoord die met een dagticket binnegingen en zo'n campingbandje omkregen, (dat was ook hn bedoeling): te gek gewoon!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hehe, mijn vader had 2 Alice Cooper shirts bij haar gekocht We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik een mastodon t-shirt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |