|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou daar gaan we weer: - Cadaveria - Vargen666 |
|
pungent stench en verder... uhm mwa blind guardian inderdaad... hmz... ik wil meer goeie bands dan die 2 (smaken verschillen he ) Je moeder. |
|
quote: Dat zal vast nog wel komen ze hebben nog 9 maanden om bandjes te sprokkelen. Ik heb een vermoeden dat Immortal ook wel zal komen omdat ze binnenkort een nieuwe cd uitbrengen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja plus dat alle goeie (lees: brakke BM) bands pas op 't laatst er bij komen. |
|
Ik zou wel graag pungent stench een keer zien |
|
lijkt me gaaf weet nog niet of ik ga. |
|
Ja.. klopt.. al die scandinavische brakke blackmetalbandjes kosten vrijwel niets vergeleken met veel traditionele heavymetal bands.. Ze worden volgens mij echt als opvulling gezien ( Situatie vorig jaar: Meneer Wacken 1: 'o .. hier zit nog een gaatje in het rooster.. in de sauna-tent...' Meneer wacken 2: ' hmm... eens kijken.. wat is er nog over?' Meneer wacken 3: ' ah.. we hebben hier nog zo'n oostblok bandje (BEHEMOTH), die donderen we er wel in.. Meneer wacken 2: ' niet een beetje klein dan, die tent? Meneer wacken 1: ' nee joh, de volgende dag speelt Naglfar er immers ook.. ... past makkelijk.. hebben die scandinaven op het podium het ook een keertje wat warmer dan thuis. .... |
|
quote:LOL |
|
Hm... heb op zich ook wel zin... ff vragen aan mn maten of die dr zin in hebben, wil al jaren een keer, maarja om nou in je eentje te gaan is ook weer zo iets Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Je kan altijd met ons mee. Hoe meer ziel hoe meer vreugd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gewoon een partytent meenemen.. werkt supergoed.. Wij waren met 9 man ofzo, en haddden een party tent mee. We waren er al op maandagmiddag, nog erg rustig... Op de volgende foto kun je het vrouwelijke gedeelte van onze groep zien.. op de achtergrond komen al mensen aanlopen om te ouwehoeren... ..... iets later ....... Na het opzetten van de partytent....... |
|
BIj de laatste foto zijn we zelf niet eens betrokken. Er kwamen meteen een stuk of 50 duitsers aan lopen die het bij ons veel gezelliger vonden. En ze moesten ook allemaal onder de tent. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Natuurlijk moeten we deze ook er bij hebben: Mörke (l) Vargen (r) Mörke (l) Vargen (r) |
|
Ja.. dat is het dubieuze.. allemaal in die tent.... zou bijna denken dat het onweerde ofzo.. maarja.. zo'n partytent associeerd dus met party dus vandaar die mensen... (en die duitsers zagen natuurlijk allemaal BIER in onze tent liggen.. ) |
|
hey als jullie gaan naar wacken wil ik wel mee lijkt me cool !!!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
whaaa! kickuh zo'n tent MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: - Cadaveria - Vargen666 - DarGull (wacken missen? OVER M'N LIJK!) |
|
quote: Ik ga ook mee!!dus; -Cadaveria -Vargen666 -DarGull -witch |
|
Waar word wacken eigenlijk gehouden? Ik ben er nog nooit geweest. the only pleasure is pain |
|
Ben uiteraard ook van de partij! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
OK, me too ! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Waar is het dan?? Welke stad bedoel ik. the only pleasure is pain |
|
Wacken is in Wacken (duh!) HAA ik ben evil op die foto's Vooral met mijn rugzak... IK GA OOK MEE GODVEREDOMME! Dit slaat nergens op. |
|
-Cadaveria -Vargen666 -DarGull -witch -Mörke Dit slaat nergens op. |
|
quote: Waar the Fuck ligt Wacken dan?? [edit]Ik heb nog nooit van de plaats Wacken gehoord [edit] [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 27-11-2001 22:22] the only pleasure is pain |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Volgende pagina |