|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
ik + slice + hyvel gaan ook!!! Als ik t op tijd in elkaar geklust krijg is mijn tent te herkennen aan een Lost Souls Domain / zenial.nl vlag =) Zenial |
|
Hmmmm..... *idee* |
|
hebben wij nog die pleur op flag?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
|
Ik denk dat het daar op ground B erg druk gaat worden . |
|
zm veroverd camping site B Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Maar ja, WIJ gaan een aantal dagen van tevoren |
|
deze sjap ook...boeit me niet zo erg waar ik kom te staan.. Suck my piss |
|
zo nu weet ik jullie te vinden |
|
Ik sta liever niet op die campings waar eerst een graanveld stond (en waar de stoppeltjes van dat graan nog steeds omhoog staat) ook sta ik liever op een plaats waar ik niet al te lang hoef te lopen naar het festival terein. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
zoon plek had ik vorig jaar....alleen zonder goede loop afstand. Dus eerst ver lopen...maar goed, ik stond verder wel goed. Geen modder! Suck my piss |
|
wat ik me nu afvroeg.. controleren ze nou ook je drankvoorraad aan de kassa? |
|
neuh...nog nooit meegemaakt dat ze dat deden.. Suck my piss |
|
en op de snelweg waar je tol mag betalen? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 14-07-2002 15:41] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Welke kassa?? Er staan alleen 2 dudes die je kaartje checken... ze hebben officieel het recht om je tas te checken (op bijv. drugs) maar ik heb nog niet gezien dat ze dat deden. Verder mag je volgens mij zoveel drank meenemen als je wilt, immers je kunt toch je treetjes bier bij de supermarkt in het dorpje halen, dus het zou ietswat idioot zijn als ze een limiet opleggen en je dan wel drie keer heen en weer zouden laten lopen Alleen glas, dat mag volgens mij officieel niet (al weet ik het niet zeker, zou je op kaartje moeten kijken) maar over flessen wijn enzo deden ze eerlijk gezegd ook niet moeilijk vorig jaar) |
|
mooi zo dan kan mijn wodka voorraad mee |
|
quote: (je kan het voor de zekerheid natuurlijk ook even overgieten in plastic ) |
|
spa cactus |
|
Dat word dus gewoon zoveel mogelijk bier in het busje laden. Oh nee, ik was ook van plan om bands te zien... |
|
inderdaad enneh tmaakt me niet veel uit waar we staan, de loopafstand ist enigste criterium eigelijk... ook weer niet TE ver weg... vorig jaar stonden we wel goed kweet alleen niet meer waar. -edit: ff gekeken: begin van C- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-07-2002 19:26] Je moeder. |
|
Ik prefereer een mooi veldje boven loopafstand, lopen moet je toch wel. |
|
das waar maar je hoeft er alleen maar te maffen Je moeder. |
|
Ik slaap beter op een mooi veldje zonder modderstromen in mijn tentje. Wow, ik heb er zijn in. Ik ga zo maar eens de running order uitprinten om mijn honger enigszins te stillen. Trouwens worden de vergelijkadressen voor het busje nog gemaild? |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |